Ὀφειλὲς Γερμανίας-Διακήρυξις καθηγητῶν.

Hellenic Electronic Center (HEC) – (Ελληνικό Ηλεκτρονικό Κέντρο) 

Φόρουμ Hellenic Professors and PhDs ( Έλληνες Καθηγητές Πανεπιστημίων και Διδάκτορες )

Ευάγγελος Ρήγος, 6939250584  –  25.9.11

ΘΕMA : Υπογράψετε στό http://www.greece.org/blogs/wwii/  τό αίτημα

:“ Η Γερμανία Πρέπει να Πληρώσει στην Ελλάδα τις Προ Πολλού Οφειλόμενες Υποχρεώσεις της.

 Ο Γάλλος οικονομολόγος και σύμβουλος της Γαλλικής κυβέρνησης Jacques Delpla δήλωσε πρόσφατα ότι η Γερμανία Συνέχεια

68 χρόνια ἀπὸ τὴν βύθισι τοῦ Λ. Κατσώνης.

ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ

68 χρόνια από την βύθιση του υποβρυχίου “Κατσώνης”

Περί Αλός

Ιωάννης Σ. Θεοδωράτος
Δημοσιογράφος – Αμυντικός Αναλυτής.

Το Βασιλικό Ναυτικό (ΒΝ) προχώρησε το 1925 στην παραγγελία δύο υποβρυχίων (τα μετέπειτα «Κατσώνης» και «Παπανικολής») τύπου Shneider-Laubeuf στα γαλλικά ναυπηγεία, εκ των οποίων το πρώτο ναυπηγήθηκε στις εγκαταστάσεις Chantiers de la Gironde στην περιοχή Μπορντώ. Το Υ-1 καθελκύστηκε το 1926 και παραδόθηκε στις 8 Ιουνίου 1928 με παραλαμβάνοντα κυβερνήτη τον αντιπλοίαρχο Κωνσταντίνο Αρβανίτη. Το υποβρύχιο είχε εκτόπισμα 576 τόνων (επιφάνεια) και 775 τόνων (σε κατάδυση), διαστάσεις 62,5/5,3/3,6 μέτρα, για την πρόωσή του χρησιμοποιούσε δύο μηχανές ντίζελ Shneider-Carels (2 x 650 ίππων) και δύο ηλεκτροκινητήρες των 500 ίππων. Ανέπτυσσε ταχύτητα 14 κόμβων στην επιφάνεια και 9 σε κατάδυση.
Η ακτίνα δράσης του ήταν 3.500 ν. μίλια με ταχύτητα 10 κόμβων. Μπορούσε να καταδυθεί σε βάθος 80 μέτρων και έφερε έξι τορπιλοσωλήνες Συνέχεια

Γιατί ὁ διεθνής τύπος ἀσχολεῖται μέ τό θέμα τῶν Γερμανικῶν ὀφειλῶν;

Παρατηρῶ, ὅτι καί ἄλλες ἐφημερίδες τοῦ διεθνοῦς τύπου, ὅπως ἡ Die Welt καί ἡ Time,  ἀσχολοῦνται μέ τό θέμα τῶν Γερμανικῶν ὀφειλῶν πρός τήν Ἑλλάδα. Ἡ Die Welt ἀναφέρει ὅτι ὁ γερμανικός στρατός δημιούργησε ἕνα στυγνό καθεστώς κατοχῆς στήν Ἑλλάδα. Ἡ Ἑλληνική οίκονομία λεηλατήθηκε μέσω ἀναγκαστικῶν ἐξαγωγῶν. Αὐτό εἶχε ὡς ἀποτέλεσμα ἕναν καλπάζοντα πληθωρισμό καί ἕνα ῥιζικά χαμηλότερο βιοτικό ἐπίπεδο γιά τούς Ἕλληνες. Ἐπί πλέον τό τρίτο ράιχ ἀνάγκασε τήν Ἑλληνική Ἐθνική Τράπεζα νά χορηγήσῃ στήν Γερμανία ἕνα δάνειο 476 ἑκατομμυρίων μάρκων!

Ἀναφέρει, ἐπίσης καί Συνέχεια

Οἱ Γερμανοί παραδέχονται ὅτι μᾶς ὀφείλουν τό κατοχικό δάνειο!

Ἡ γερμανική ἐφημερίδα Welt am Sonntag σέ χθεσινό, πρωτοσέλιδο δημοσίευμά της μέ τίτλο «Ἡ Γερμανία ὀφείλει στούς Ἕλληνες 70 δισεκατομμύρια» παραδέχεται οὔτε λίγο, οὔτε πολύ ὅτι οἱ Γερμανοί διέπραξαν ἀποτρόπαιες πράξεις στά Βαλκάνια καί ίδιαιτέρως στήν Ἑλλάδα καί ὅτι  ἔλαβαν δάνειο ἀπό τήν τότε Ἑλληνική κυβέρνησι 476 ἑκατομμυρίων μάρκων. 

Ἀναφέρεται καί στήν σφαγή τοῦ Διστόμου… Γράφει, ἐπίσης ὅτι Συνέχεια

Τότε ποὺ τὸ 5% τῶν Ἑλλήνων ἐχάθη ἀπὸ πείνα!

Τότε… Ποὺ οἱ νεκροὶ ἦταν περισσότεροι ἀπὸ τοὺς ζωντανούς! Ποὺ οἱ ἄνθρωποι ἔπεφταν καὶ δὲν ξανασηκώνονταν.. Ποὺ, ἂν καὶ νικητές, χάσαμε τὴν ἐλπίδα καὶ τὴν ἀνθρωπιά μας…

Όταν το 5% των Ελλήνων χάθηκε από πείνα…!!

Μια πρωτοποριακή μελέτη για την επίδραση που είχε ο λιμός στους θανάτους επί Κατοχής κυκλοφόρησαν οι εκδόσεις Εστία, 70 χρόνια μετά την αρχή της πείνας του 1941.

Συγγραφέας η επίκουρη καθηγήτρια σύγχρονης Ιστορίας του Πανεπιστημίου Νew Castel University της Αγγλίας Βιολέττα Χιονίδου. 

Συνέχεια

Νεώτερα ἀπό τήν Χάγη…

Τό Νοέμβριο, κατά πᾶσα πιθανότητα, θά μάθουμε τά ἀποτελέσματα καί αὔριο τελειώνει ἡ δίκη.

Οι ελληνικές θέσεις παρουσιάστηκαν στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, όπου εκδικάζεται η προσφυγή της Γερμανίας κατά της Ιταλίας για το θέμα των αποζημιώσεων για σφαγές αμάχων στον  Β’ Παγκόσμιο πόλεμο, όπως του Διστόμου.  Όπως τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Θυμάτων Ναζιστικής Κατοχής και δικηγόρος, κ.Μιλτιάδης Σφουντούρης, που βρίσκεται στη Χάγη, εκπροσωπώντας την Πανελλήνια Ένωση κα συμβολικά τον Πολιτισμικό Σύλλογο Διστόμου, η παρουσίαση της Ελλάδας στο δικαστήριο ήταν Συνέχεια