Τὴν στιγμὴ ποὺ καταγγέλλεται νέα παρανομία τῆς «ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ», ἀπὸ τὸ παρατήριον μεταλλευτικῶν δραστηριοτήτων, τὴν ἴδιαν στιγμὴ εἴχαμε νέες συγκρούσεις τῶν κατοίκων μὲ τὰ ΜΑΤ.
Τὸ ἐρώτημα ποὺ ἀνακύπτει φυσικὰ εἶναι τὸ τὶ θέλουν τὰ ΜΑΤ ἐκεῖ.
Δέν ἔχουν καταλάβει πόσο γελοῖοι γίνονται οἱ κρατοῦντες;
Τά ΜΑΤ τί δουλειά ἔχουν σέ μίαν ἰδιωτική δραστηριότητα; Καί γιά πόσο ἀκόμη θά μποροῦν νά ἐπικρατοῦν; Τόσο γρήγορα ξεχνοῦν τήν Κερατέα;
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: μόλυνσις περιβάλλοντος
Ἡ ἀντιστροφή μας!
Ὅταν ἄρχισα πρὸ ἐτῶν νὰ διαβάζω τὰ περὶ ἀντιστροφῆς τῶν μαγνητικῶν πόλων τῆς Γῆς, ἀνησύχησα.
Μετά, κι ἐφ΄ ὅσον οἱ πληροφορίες αὐξάνονταν, συνειδητοποίησα πὼς μέσα στὸ μικρὸ χρονικὸ περιθώριον τοῦ ἀνθρωπίνουν βίου, κάτι τέτοιο ἴσως νὰ εἶναι κι ἀσήμαντο.
Εἶναι γεγονὸς πὼς ἔχει ἤδη καταγραφεῖ μία ἰσχυρὰ μετατόπισις κατὰ μερικὲς χιλιάδες χιλιομέτρων, πρὸς τὴν Σιβηρία, τοῦ Βορείου μαγνητικοῦ μας πόλου.
Θὰ μποροῦσε λοιπὸν κάτι τέτοιο, ἐφ’ ὅσον δὲν γίνεται ἀντιληπτὸν μὲ τὶς αἰσθήσεις μας, νὰ συμβαίνῃ δίχως νὰ μᾶς ἐνοχλήσῃ διόλου. Ἀλλά εἶναι ἔτσι;
Ἡ τρύπα τοῦ ὄζοντος μᾶς …ἀποχαιρετᾶ!
Τὸ ἄρθρον ποὺ θὰ σᾶς παρουσιάσω εἶναι παλαιό. Σχεδὸν ἐνὸς ἔτους.
Ἀλλὰ πλέον τίποτα δὲν πρέπει νὰ μένῃ μὴ ὑπολογίσιμον, διότι τίποτα δὲν εἶναι τυχαῖον.
(Αὐτὸ τὸ ἄρθρον τὸ εἶχα παραβλέψει τότε, διότι ὥς συνήθως δὲν …προέλαβα!!!)
Ἡ τρύπα τοῦ ὄζοντος, βάσει τῶν λεγομένων τῶν «ἐπιστημόνων» ὀφείλετο στὴν ἀλόγιστον χρήσιν τετραχλωρανθράκων.
Ἕνα ὑλικὸ που συναντᾶμε μέσα στὰ φιαλίδια πεπιεσμένου ἀέρος (ὅπως γιὰ παράδειγμα χρώματα, ἐντομοκτόνα, ἀποσμητικά.) καὶ στὰ ψυγεῖα μὲ ΦΡΕΟΝ.
Νά ξαναγίνουμε ἄνθρωποι, νά ξαναγίνουμε Ἕλληνες
Ζούσαμε στήν ὡραιότερη χώρα τοῦ κόσμου. Λαμπρός ἥλιος, ἀπέραντη γαλάζια θάλασσα, χρυσαφένιες παραλίες, βουνά γεμᾶτα ὅλων τῶν εἰδῶν τά δέντρα, εὔφορες πεδιάδες καί ὀροπέδια, ἀστείρευτες πηγές μέ γάργαρο νερό. Ξυπνοῦσες τό πρωί μέ τό τιτίβισμα τῶν πουλιῶν, ἄνοιγες τό παράθυρο καί γέμιζαν τά πνευμόνια σου μέ καθαρό ἀέρα.
Παλαιότερα, μετά τήν δύσι τοῦ ἥλιου οἱ νοικοκυρές καί τά παιδιά ἐκάθοντο στίς αὐλές ἤ στό ἄνοιγμα τῆς πόρτας καί Συνέχεια
Ἀργεῖ πολύ ὁ πάτος;

Ἡ καταστροφή τῆς Ἑλληνικῆς ὑπαίθρου καί τοῦ ἀνθρώπου, κατ΄ἐπέκτασιν, πρός χάριν τοῦ «πολιτισμοῦ» καί τῆς «πράσινης ἀναπτύξεως»! Ἀκόμα εἴμαστε στήν ἀρχή…….Ἡ Φύσις θά μᾶς ἐκδικηθῇ κάποτε.
Ὑπάρχουν ἄνθρωποι πού θέλουν νά ζήσουν σέ τέτοιες κοινωνίες; Γιατί δέν ἀντιστεκόμαστε;
Ἡ ἀρχή ἔγινε ἀπό τήν Κρήτη. Οἱ ὀπαδοί τοῦ πράσινου κόμματος καί τῆς πράσινης ἀναπτύξεως. Οἱ πιό εὐπιστοι ἠλίθιοι τῆς οἰκουμένης. Δυστυχῶς, τίς πράξεις τους τίς πληρώνουν οἱ ἀθῶοι καί τά παιδιά μας πού θά ζήσουν στόν κόσμο πού ἐπέλεξαν οἱ ἀνεγκέφαλοι γονεῖς τους. Γιά τό ἐφήμερο κέρδος…………
Δεῖτε τό βίντεο. Θά συγκλονισθῇτε. Συνέχεια
Φθάνει ὁ καιρός πού θά ἀπαλλαγοῦμε ἀπό τό πλαστικό;
Τὸ χειρότερον εἶδος ἐπὶ τοῦ πλανήτου, ποὺ δημιουργήθηκε οὐσιαστικῶς γιὰ νὰ καταστρέψῃ ἀκόμη καὶ τὸν ἄνθρωπο, εἶναι τὸ πλαστικό! Ἴσως νὰ μὴν τὸ ἀντιλαμβανόμαστε, ἀλλὰ ὅσο κυλοῦν τὰ χρόνια, μὲ ὅλα αὐτὰ ποὺ διαβάζω, συμπεραίνω πλέον πὼς τὸ πλαστικὸ εἶναι ἡ ἀρχὴ πολλῶν κακῶν!
Μὰ πάρα πολλῶν!
Μία ματιὰ στὴν παρακάτω φωτογραφία θὰ σᾶς προβληματίσῃ: