Τοῦ ἔλεγε μετά ο ἄλλος ὁ δυστυχὴς τοῦ Ἀδώνιδος:
– «Γιατί δέν ἐπίεσε ἡ Ἑλλάς, γιατὶ δέν ἐξεβίασε σέ μιά τελική;»
– «Καί τί θέλατε, νά γίνουμε μπαταχτσῆδες καί ἀπατεῶνες;» τοῦ ἀπήντησε ὁ Ἄδωνις.
Βέβαια, γιὰ τὸ ὅ,τι οἱ τράπεζες τοῦ βορρᾶ, ἐξεφορτώθησαν τὰ Ἑλληνικὰ ὁμόλογα, ἐνῶ εἶχαν διαβεβαιώσει γιὰ τὸ ἀντίθετο, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ἐκτιναχθοῦν τὰ σπρὲντ καὶ να τιναχθῇ στὸν ἀέρα τὸ πρόγραμμα «διασώσεως», οὔτε κουβέντα ὁ Ἄδωνις. Συνέχεια


Ναί… Ὑπερπατριώτης… Ἀλλὰ ἀπὸ τὴν …ἀνάποδη!!!
