Ἀνεμογεννήτριες παντοῦ! Μόνον στὶς στέγες τῶν σπιτιῶν δὲν σχεδιάζουν νὰ βάλουν!
Αὐτὸ εἶναι λοιπὸν τὸ τέλος τῆς Σκύρου!!
Ἐκτός…
Ἐκτὸς ἐὰν τὸ σταματήσουμε ἐμεῖς!
Ὅπως δῆλα δὴ κι ὅλα ὄσα μᾶς ἔχουν ἑτοιμάσῃ!
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: νομιμοποίησις τοκογλυφίας
Πόσα εἴπαμε πώς χρωστᾶμε;
Λάθος!!! Μέγιστον λάθος!
Δὲν εἶναι ποὺ ξεχάσαμε τὶς γνώσεις μας στὴν ἀριθμητική!
Εἶναι ποὺ μᾶς ἐφόρτωσαν κάτι …ψιλὰ ἀκόμη, πρὸ κειμένου νὰ μὴ τὰ πληρώσουν οἱ τράπεζες.
Ποιός τό ἔκανε;
Μά ποιός εἶναι αὐτός πού ὑπογράφει ἐν λευκῷ γιά κάθε ληστεία;
Μήπως λέγεται Προβόπουλος; Αὐτός δέν εἶναι πού ἄδειασε τά ταμεῖα ἀπό τά ἀποθεματικά τους;
Αὐτός δέν εἶναι πού μετέτρεψε σέ ὁμόλογα τό ζεστό χρῆμα; Αὐτός δέν εἶναι πού ἄφησε τά νοσοκομεῖα καί τά Συνέχεια
Καὶ μὲ ὅλο αὐτὸ τὸ πανηγύρι, ξεχρεώνουν τά κόμματα;
Γνωρίζετε τό τί ἀκριβῶς συμβαίνει ὅταν κλείνει μία ἐπιχείρησις;
Αὐτὰ ποὺ ἔταξε ἤ αὐτὰ ποὺ χρωστάει ἤ αὐτὰ ποὺ θὰ ἔφτιαχνε πηγαίνουν στὸν …βρόντο!!!
Ἔτσι λοιπὸν συμβαίνει καὶ μὲ τὶς τράπεζες ποὺ ἀλλάζουν, (λέμε τώρα) χέρια καὶ ἰδιοκτησίες.
Τὸ ἴδιο συμβαίνει καὶ μὲ τὰ κόμματα, ποὺ σιγὰ σιγά, εἶτε λόγῳ ἀδυναμίας πληρωμῆς τους, εἶτε λόγῳ μειώσεως τῆς πελατείας, τελειώνουν.
Τά χρέη τους πρός τίς τράπεζες ποιός θά τά πληρώσῃ λοιπόν;
Συνέχεια
Οἱ ἐπαγγελματίες ἐθνοκτόνοι.
Ἀπό ποῦ νά τήν πιάσῃ κάποιος αὐτήν τήν φωτογραφία; Ἀπό τό κέντρο; Ἀπό τό πλάι;
Ἤ μήπως ἀνάποδα;
Λαλιώτης, στὰ νεανικά του. 27 ἐτῶν!!! Ἀπὸ τότε φαινόταν πὼς θὰ …μεγαλώσῃ!!!
Σημίτης!!! Ὁ πρώην… Δῆλα δὴ ἡ ἐξακολούθησις τῆς Ὕβρεως ποὺ ξεκίνησε νὰ ἐγκαθιδρύῃ ὁ Ἀντρέας μὲ τὰ σόγια του.
Καὶ φυσικὰ στὸ μέσον ὁ μέγιστος τῶν μεγίστων Ὑβριστῶν! Ὁ φέρων τὴν ταφόπλακα τῆς Ἑλλάδος. Μὲ τὴν βοήθεια τῶν ἄλλων δύο προαναφερομένων, κατάφεραν καὶ τὴν ἔστρωσαν στὰ κεφάλια μας.
Ποιός φταίει γιά τούς θανάτους παιδιῶν ἀπό πείνα;
Ένα από τα εκατομμύρια θύματα των Εβραϊκών τραπεζικών οικογενειών Rothschild, Rockefeller, Warburg κτλ.. Τα παιδιά αυτά δεν πεθαίνουν γιατί φταίμε “εμείς” γενικά και αόριστα.. Αυτοί που φταίνε έχουν όνομα, επώνυμο και.. φυλή!
Νά πῶ ἐγώ; Νά πῶ ἐσεῖς;
Δὲν θὰ τὸ πῶ.
Οὔτε ἀποικιακοὺς καὶ κατακτητικοὺς πολέμους ἔχουμε κάνει, οὔτε ἐκβιασμούς, οὔτε κἄν ἡ δική μας χώρα κερδίζει ἀπὸ αὐτὴν τὴν γενοκτονία.
Κι ὅμως…
Καὶ πληρώνουμε καὶ θὰ πληρώνουμε…
Βέβαια, κατὰ πῶς μᾶς τὰ ἔχουν ἑτοιμάσει, συντόμως καὶ τὰ δικά μας παιδιὰ θὰ ἔχουν ἀνάλογο κατάληξι.
Ἀλλὰ βλέπετε, δὲν εἶναι τὸ ποιὸς φταίει, ἀλλὰ τὸ πῶς ἔχουμε ἐπιτρέψῃ στὸ νὰ φθάσουμε ἔως ἐδῶ, ὅλοι ἐμεῖς τοὺ πεπολιτισμένου κόσμου.
Συνέχεια
Ἐάν ὁ Ἄκης ἦταν ἀθῶος, τότε γιατί τόν δικάζουν τώρα;
Δὲν ξέρω…
Τὴν ἀπορία τὴν ἔχω…
Καὶ μαζύ μου φαντάζομαι πὼς τὴν ἔχουν κι ἄλλοι… Πολλοί… Πάρα πολλοί…
Διότι ἐὰν ἦταν ἀθῶος, τότε σήμερα ἀδίκως δικάζεται.
Ἐὰν πάλι δὲν ἦταν ἀθῶος, τότε τί ἀκριβῶς σημαίνει αὐτό; Συνέχεια

