Πολλὰ λεφτά…Πολλὰ λεφτὰ κερδίζει ὁ Ἕλλην τελικῶς…
Πάρα πολλά…
Τόσα ποὺ κάποιοι τεμπέληδες, ἄχρηστοι, σιχαμερὰ ὑπανθρωπάρια, μὲ τὸ ἔτσι θέλω, ἀπεφάσισαν νὰ εὕρουν τρόπους γιὰ νὰ τὰ ἁρπάξουν. Μὲ κάθε τρόπο.
Ἕνας τέτοιος τρόπος εἶναι τὸ νὰ πληρώνουμε τὸν Πάγκαλο. Εἶτε εἶναι βο(υ)λευτής, εἶτε ὑπουργός, εἶτε σκέτο τίποτα. Ἐμεῖς πρέπει νὰ πληρώνουμε.
Συνέχεια




