
Ὄχι ποὺ δὲν θὰ φρόντιζαν νὰ φτιάξουν ἕναν ἐκλογικὸν νόμο τέτοιο ποὺ νὰ μὴν εἶναι στὰ μέτρα τους!
Πρῶτο κόμμα ΝΔούλα; Ἄψογα! 50 ἑδροῦλες δωράκι.
Πρῶτο κόμμα τΣΥΡΙΖΑ; Ἀκόμη καλλίτερα! Κανένα δωράκι!!! Συνέχεια

Ὄχι ποὺ δὲν θὰ φρόντιζαν νὰ φτιάξουν ἕναν ἐκλογικὸν νόμο τέτοιο ποὺ νὰ μὴν εἶναι στὰ μέτρα τους!
Πρῶτο κόμμα ΝΔούλα; Ἄψογα! 50 ἑδροῦλες δωράκι.
Πρῶτο κόμμα τΣΥΡΙΖΑ; Ἀκόμη καλλίτερα! Κανένα δωράκι!!! Συνέχεια
Ἀπὸ τοὺς 9.040.475 ἐγγεγραμμένους ἐψήφισαν οἱ 5.841.257.
Ἐπὶ συνόλου δῆλα δή ἐψήφισε τὸ 64,61%!!!
Αὐτό δέν θά τό σχολιάσῃ κάποιος; Συνέχεια

Τώρα που γράφω αυτές τις αράδες,ακόμα καταμετρούνται οι ψήφοι των εκλογών της 6ης Μαϊου.
Με μια πρώτη, σχετικά πρόχειρη ανάλυση των αποτελεσμάτων όπως διαμορφώθηκαν,μπορούμε να πούμε τα εξής..
Ψηφίστηκαν πολύ,μικρά αντιμνημονιακά αλλά και τύπου ”αντιμνημονιακά” κόμματα.. Συνέχεια
Τί ἡμέρα καί ἡ ἐχθεσινή;
Καί ἰδίως, τί νύκτα ἡ ἐχθεσινή;
Προχθὲς τὸ βράδυ εἴχαμε τὴν μεγαλυτέραν Πανσέληνον.
Αὐτὸ ἦταν καλό, διότι καταφέραμε νὰ ψηφίσουμε …σεληνιασμένοι!
Ὅμως, ἄν καὶ ξεκάθαρος ὁ σεληνιασμός μας, τελικῶς τὸν Ἀντωνάκη τὸν ἀφήσαμε …ἄνευ ἐντολῆς!
Οὐσιαστικῶς τὸν ἀφήσαμε ἄνευ δυνατότητος σχηματισμοῦ κυβερνήσεως.
Τζᾶμπα λοιπόν οἱ ἐπί πλέον πενήντα ἔδρες πού τσίμπησε ὁ μπαγάσας;
Τζᾶμπα.. Ἐν τελῶς τζᾶμπα!
Τί νά τίς κάνῃ; Συνέχεια

Εἶναι καὶ θέμα νοθείας!
ΚΙ ἐπεὶ δὴ ἔχουμε μάθει τὸ εἶδος τῶν κατακαθίων, μὲ τὰ ὁποῖα ἔχουμε μπλέξει, θεωρῶ πὼς εἶναι δεδομένη ἡ νοθεία ποὺ ἑτοιμάζουν!
Νοθεία μέσῳ τῶν ἀποτελεσμάτων, μέσῳ τῶν «ἀκύρων» καὶ τῶν δῆθεν ἀκύρων, μέσῳ τῶν «ξεχασμένων» ψηφοδελτίων, ποὺ γενικῶς δὲν βολεύουν, μέσῳ ὅμως καὶ τῶν ΛΑΘΡΟψηφοφόρων. Συνέχεια
Φαντάζομαι πὼς θὰ ἔχετε διαβάσει τὰ σχετικὰ μὲ τὶς ἀποφάσεις ποὺ ἔχουν βγεῖ, κι ἔχουν κρίνει ὥς παράνομες τὶς ἑλληνοποιήσεις. Φαντάζομαι πὼς ἐπίσης θὰ γνωρίζετε τὴν κάψα τῆς Φωφάρας νὰ «ἑλληνοποιήσῃ» ὅ,τι πετᾶ, σέρνεται καὶ περπατᾶ… Φαντάζομαι ἐπίσης πὼς θὰ γνωρίζετε ὅτι ὑπάρχει πλέον μεγάλη κάψα νὰ διαγράψουν ὅλους τοὺς παρανόμως ἑλληνοποιηθέντες, διότι κι αὐτὸ τὸ Σύνταγμα εἶναι ἄτιμο. Δὲν ἔκατσε ἥσυχα πρὸ κειμένου νὰ τοῦ ἀλλάξῃ ὁ Μπένυ ἐν τελῶς τὰ φῶτα!!!
Διαβάζουμε τὸ παρακάτω καὶ τὸ διαδίδουμε!!!!! Εἶναι ἀνάγκη! Συνέχεια