Ἀλλάζουν τώρα καί τήν Ἑλληνική γραμματική…;

 

Σας παραθέτω ένα κείμενο με ανησυχία για την ελληνική μας γλώσσα την οποία επιχειρούν να αλλοιώσουν τα φερέφωνα της παγκοσμιοποίησης Δραγώνα, Ρεπούση κ.α.
Αν και όσα καταγγέλλονται στην ανάρτηση έχουν βάση και πρέπει να μας προβληματίσουν εν τούτοις καλό είναι για τον μελετητή να διαβάσει τα 2 αρχεία (pdf) που παραθέτω στο τέλος σε συνδέσμους. Στο πρώτο θα δείτε το άρθρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Αλέξανδρος Δελμούζος με εικόνες από το βιβλίο Γραμματικής και στο δεύτερο καταγράφεται η άποψη της Ειρήνης Φιλιππάκη- Warburton και πως αντιλαμβάνεται η ίδια την γραμματική.

Συνέχεια

«…..Ζώντας στόν τόπο σου, τίποτα δέν εἶναι πιό πικρό»

 

«Να δούμε ακόμα πού θα φτάσουμε! Δεν αφήσαμε βρωμιά, δεν αφήσαμε σιχαμένη πράξη, που να μην την κάνουμε, δεν αφήσαμε πονηρό διαλογισμό που να μην τον πούμε ή να μην τον γράψουμε με την μεγαλύτερη αδιαντροπιά. Ξεχαλινωθήκαμε πια ολότελα. Ποτέ ο άνθρωπος δεν είχε φτάσει ούτε στην μισή αναισθησία και σιχαμένη παραμόρφωση, απ’ όσο έφτασε σήμερα…». (Φ. Κόντογλου, «Μυστικά Άνθη», εκδ. «Αστήρ», σελ. 21).

Αν ζούσε σήμερα ο κυρ-Φώτης, πενήντα χρόνια μετά την Συνέχεια

Ἀγαλλιασθεῖτε Ἕλληνες…διεθνοποιήσαμε τὴν παιδεία μας!!

Τα μάθατε τα ”ευχάριστα” νέα;; Το παιδί μας από εδώ,βραβεύτηκε κι όχι για ότι κι ότι!!
Βραβεύτηκε για την ”διεθνοποίηση της παιδείας” στην χώρα μας! Τι είναι αυτό;
 Όλες οι ανατριχιαστικιές λεπτομέρειες στο παρακάτω άρθρο… Συνέχεια

Μία κυρία τῶν 1629 ψήφων κυβερνᾶ τήν χώρα;

Προφανώς η κ.Ρεπούση,ως ειδική επί των θεμάτων παιδείας( καθώς φαίνεται πως είναι για κάποιον απροσδιόριστο λόγο),τα βρίσκει όλα τέλεια στην Ελληνική παιδεία!
Τα παιδιά μας,διδάσκονται αξιοπρεπώς,μορφώνονται σε ικανοποιητικότατο βαθμό τόσο,ώστε τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα να είναι κάτι άγνωστο στην Ελληνική κοινωνία,(κατά τα Σκανδιναβικά πρότυπα) κι έτσι το μόνο ενοχλητικό αγκάθι που είδε στην παιδεία  και βάλθηκε να παρέμβει για να το ξεριζώσει,ήταν ο…εκκλησιασμός! Συνέχεια

Ἡ ψευδαίσθησις τῆς ἐργασιακῆς ἐλευθερίας. (ἐνημέρωσις)

Κι ἔλεγα ἐγώ…. Τί μᾶς φταίει; Τί μᾶς φταίει;

Ἡ γλωσσική μας πενία μᾶς φταίει…
Ἐὰν εἴχαμε ἀντίληψιν τῶν ἐννοιῶν, τότε ἀπλούστατα δὲν θὰ μποροῦσαν νὰ μᾶς σέρνουν δεξιὰ κι ἀριστερά.  
Γιὰ νὰ ἔχῃ ὅμως κάποιος ἀντίληψιν τῶν ἐννοιῶν, πρέπει νὰ ἔχῃ παδεία.
Γιὰ νὰ ἔχῃ κάποιος παιδεία, πρέπει νὰ τὴν ἔχῃ λάβει.

Συνέχεια