Πάλι μόνοι ὅτι κάνουμε!!




Είδα το πρωί στο διαδίκτυο κάποιο ιστολόγιο,να έχει ξεκινήσει συλλογή υπογραφών κατά του νέου εγκλήματος της γλώσσας μας, που επιχειρούν οι ΥΒΡΙΣΤΕΣ της ,οι οποίοι είναι αρκετοί,με ονοματεπώνυμο και υπογραφές! 
  • Το ονομά τους μας το είπαν.
Την ιδιότητά τους μας την είπαν.Δύο πράγματα δεν μας είπαν μόνον.
 
  • Τον λόγο… και την ταρίφα!!
Συνέχεια

Τί δουλειά ἔχει ὁ Ἀρβανιτόπουλος μέ τήν παιδεία;

Ἀπὸ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ διαβάζω καὶ …ἀνατριχιάζω!!!!

Ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος είναι Υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων της Ελλάδας και καθηγητής Διεθνών Σχέσεων στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Γεννήθηκε στον Πειραιά το 1960 και αποφοίτησε από την Ιωνίδειο Πρότυπο Σχολή Πειραιά το 1977. Σπούδασε πολιτικές επιστήμες στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, απ’ όπου αποφοίτησε το 1982, και συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική (MA 1985 και PhD 1989, School of International Service του Πανεπιστημίου American).

Συνέχεια

Ἡ ἑλληνική γραμματική στό… ἀπόσπασμα!

Στό βιβλίο μου “Ἀλαλία, ἤτοι τό σύγχρονο γλωσσικό μας πανόραμα”, εἶχα καταγράψει τήν ἕως τότε ἄγνωστη φράση τοῦ Λένιν: “Ἄν θέλεις νά ἐξαφανίσεις ἕνα λαό, ἐξαφάνισε τή γλῶσσα του”. Ἀπό τό 1976 (“μεταρρύθμιση” Ράλλη) ἕως σήμερα ἡ ἑλληνική γλῶσσα τελεῖ ὑπό ἐξάτμιση. Μέ τή νέα ἀγραμμάτιστη γραματική τῆς Ε’ καί ΣΤ’ Δημοτικοῦ, πού ἔθεσε σε κυκλοφορία τό ὑπουργεῖο πνευματικῆς ἡμιπληγίας, ἡ ἑλληνική γλῶσσα ὁδηγεῖται στό ἀπόσπασμα.

Ὅπως συχνά ἔχουμε γράψει ἡ Γραμματική εἶναι ἡ γεωμετρία τοῦ λόγου. Γεωμετρώντας τό λόγο, γεωμετρεῖ καί τή σκέψη. Δημιουργεῖ σύνθετο λόγο καί στοχασμό. Μέ τό νέο “ἐγχειρίδιο” γραμματικῆς Συνέχεια

Μᾶθε Παιδί μου Γράμματα…;;

Γράφει ο Ομηρος Ελευθεριαδης,

Πσαχνοντας να βρο το θέμα, που θα γραπσο για το επόμενο κείμενο μου, διάβασα, ένα σχόλιο στο face book  σχετικά  με τιν καταργισι τον φονιεντον Η και Ω και τον σιμφονον Ψ και Ξ.

Θα μπορούσα, το παραπάνω  κείμενο, να το γράψω  και ως εξής.

Ψάχνοντας, να βρω το θέμα, που θα γράψω  για το  επόμενο  κείμενο μου, διάβασα, ένα σχόλιο  στο face book  σχετικά  με την κατάργηση των φωνηέντων  Η και Ω και των συμφώνων  Ψ και Ξ.

Συνέχεια

Ἠλίθιοι, ἀνεγκέφαλοι, ἀμόρφωτοι δάσκαλοι!

(Δημοτικὸν Σχολεῖον Α.Ε.=Δημοτικὸν Σχολεῖον Ἀνυπάρκτου Εὐθύνης!)

Πρὸ μερικῶν ἡμερῶν ἔμαθα πὼς σὲ ἕνα δημοτικὸ σχολεῖον τῆς περιοχῆς μας θὰ ἀνεβάσουν παράστασιν τὰ παιδιὰ τῆς Α’ Δημοτικοῦ μὲ θέμα τὴν Ὀδύσσεια. 

Ὤωωω χαρές! Ὤωωωω ἱκανοποίησις! Ὤωωω ὑπερηφάνιεια!

Ἄμ δέ…Κούνια ποὺ μὲ κούναγε! Δέν ἤξερα, δέν ἐρωταγα γιά νά μάθω;

Παιδεία ἐστί…

Γράφει ο Νατσιός Δημήτρης, δάσκαλος.
Ίσως ο λόγος μου, σήμερα, να είναι επιτάφιος, επικήδειος επάνω στο άταφο σώμα της Παιδείας μας, της πάλαι ποτέ Εθνικής και νυν νεοταξικής και καλύτερα δαιμονικής. “Το κακό θα έρθει από τους διαβασμένους” έλεγε ο Πατροκοσμάς… και το κακό ήρθε!