Τί λέει λοιπὸν τὸ παρακάτω ἄρθρον; Μήπως μᾶς ἀνακοινώνει ἐπισήμως ὅτι μᾶς ἔπιασαν Κώτσους πρὸ κειμένου νὰ μᾶς φορτώσουν τοὺς ἀσήκωτους;
ΞΗΛΩΝΕΤΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΑ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΣΤΑΤ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ «ΦΟΥΣΚΩΜΑ» ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ!
…ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΗΛΩΜΑ ΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ!
ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΣΤΑΤ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΔΝΤ Α. ΓΕΩΡΓΙΟΥ!
Πρώτα η τέως πρόεδρος του γραφείου της Βουλής για τον προϋπολογισμό του κράτους και τώρα έξι Συνέχεια
Ἀναρωτιἐμαι, μήπως θά ἦταν προτιμότερη ἡ χρεωκοπία ἤ ἡ ἐπιστροφή στήν δραχμή; Θά μᾶς συμβῇ τίποτα χειρότερο ἀπ΄ αὐτό πού μᾶς συμβαίνει; Ἄς χρεωκοπήσουμε, ἐπιτέλους! Τό μαρτύριο τῆς σταγόνας δέν τό ἀντέχουμε ἄλλο! Ἄς τελειώνουμε μιά ὥρα ἐνωρίτερα καί ἄς ξεκινήσουμε ἀπό τό μηδέν.



