Πρὸ μερικῶν ἡμερῶν ἔγραφα πὼς κάτι περίεργο συμβαίνει. Στὸ Ἕληνες μὴ φοβᾶσθε τίποτα ἰσχυρίστηκα (ὁμολογῶ πὼς ὁ ἰσχυρισμός μου βασίζεται στὴν πολλὴ μεγάλη βοήθεια ἀπὸ ἕναν θεῖο διδάσκαλο) πὼς πράγματι δὲν πρέπει νὰ φοβόμαστε κάτι. Ἔγραφα τότε μεταξὺ ἄλλων:
«….Ἕλληνες, μὴν φοβᾶσθε τίποτα. Ἔχουμε κάτι μοναδικό ποὺ δὲν μποροῦν νὰ τὸ καταβάλλουν. Δὲν μποροῦν νὰ τὸ νικήσουν. Αὐτοὶ τὸ ξέρουν. Ἐμεῖς πρέπει νὰ τὸ συνειδητοποιήσουμε. Αὐτὸ τρέμουν. Τὴν ἐπίγνωσι.




