Οὐδέποτε ἔχω ἰσχυρισθῆ ὅτι ἡ ψῆφος εἶναι δημοκρατία.
Στὴν πραγματικότητα ἐπιλέγεις τοὺς πρὸ ἐπιλεγμένους.
Ἀλλά, ῥὲ μ@λάκα… Ἤθελες σώνει καὶ καλὰ νὰ ψηφίσῃς ΝΔ γιὰ νὰ φύγῃ ὁ ΣΥΡΙΖΑς, ποὺ εἶναι κομμουνιστὲς καὶ θέλουν νὰ πουλήσουν τὴν Μακεδονία μας καὶ νὰ μᾶς φέρουν τοὺς λάθρο εἰσβολεῖς….
Αὐτοπροσδιορίζεται βρὲ @ρχίδι σὰν δεξιός.
Αὐτό ἐδῶ τὸ @ρχιδι@αρχιδο γιατί τὸ ἐψήφισες βρὲ ἠλίθιε;;;


Ἐμεῖς διαβιοῦμε στὴν κοσμάρα μας.
Πρὸ μερικῶν ἡμερῶν παρηκολούθησα ἕνα ἀφιέρωμα τῆς ἐκπομπῆς «Ἡ μηχανὴ τοῦ χρόνου» γιὰ τὸ κόσμημα τῶν Ἀθηνῶν, τὸν Παρθενῶνα. Τὸ ἐν λόγῳ ἀφιέρωμα ἐπραγματοποιήθη ἐπ΄ ἀφορμῆς δημοσιευμάτων τοῦ ξένου τύπου μὲ σκοπό τους τὸ νὰ πωληθῇ