
«Ἀσυλία ἇμα γ@μᾶς τοὺς ἄφραγκους…»
Οἱ συγκεκαλυμμένοι νεοφιλελέδες τοῦ Σύριζα, ἔβαλαν στὸ στόχαστρο τὸν ἁπλὸ λαό…
«Μὲ τὸν νέο Νόμο ,θὰ θεωρεῖται κακούργημα ἡ κλοπὴ μόνο ἂν τὰ κλοπιμαία ὑπερβαίνουν τὴν ἀξία τῶν 120 χιλιάδων.»
Λὲς καὶ σημασία ἔχει τὸ ποσὸ καὶ ὄχι ἡ οἰκονομικὴ κατάστασις τῶν ἀνθρώπων ποὺ τοὺς ἀρπάζουν ὅ,τι τοὺς ἀπέμεινε. Καί, διὰ τοῦ λόγου τὸ ἀληθές…:
Συνέχεια
Φθάσαμε αἰσίως πρὸ τῆς τελικῆς εὐθείας τῶν ἐθνικῶν ἐκλογῶν καὶ ἐναγωνίως παρακολουθοῦμε τὶς μεταγραφὲς τῆς τελευταίας στιγμῆς. Ἀκόμα καὶ τώρα, «πολιτικοὶ» κάθε ἀποχρώσεως ἀλλάζουν χωρὶς δευτέρα (πιθανότητα) σκέψεως «στρατόπεδο», παραμένοντας πιστοὶ σὲ τρεῖς ἀποχρώσεις:


