Χάσαμε ἕνα συλλαλητήριον ἀλλὰ χρέος μας εἶναι νὰ τὸ πραγματοποιήσουμε!!!!

Ἦταν, λέει, νὰ γίνῃ ἕνα συλλαλητήριο, τὴν Κυριακὴ 4 Μαρτίου, στὸ φυλάκιο τῶν Εὐζώνων.
Ὴταν… λέει… Ἀλλὰ ἔμεινε μόνον στὸ …λέγειν!!!

Διεκδικοῦμε διαρκῶς τὴν Μακεδονία μας!!! Συνέχεια

Γιατί κάποιοι τσακίζονται νά χαρίσουν τήν Μακεδονία μας;

Ἔχουμε, πολλὲς φορές, ἀναφερθῆ στὸ πῶς τὰ ἐλεγχόμενα, ἀπὸ τοὺς τοκογλύφους, ἀριστερὰ κόμματα, σκίζονται νὰ παραχωρήσουν τὸ ὄνομα τῆς Μακεδονίας μας (δῆλα δὴ ἐθνικὰ ἐδάφη!!!) στὰ (ἀνύπαρκτα) Σκόπια.

Δημιουργία «Σλαυομακεδόνων» ἀπὸ τὸ παιδομάζωμα τοῦ ΚΚΕ

Συνέχεια

Χάθηκε ἡ εὐκαιρία μας στό καπελωμένο συλλαλητήριο;

Συζητώντας μὲ ἀπογοητευμένους φίλους, γιὰ τὸ εἶδος τοῦ (ἐκ πρώτης ὄψεως) ἀρίστως καπελωμένου κι ἐλεγχομένου συλλαλητηρίου, προσπαθῶ νὰ τοὺς ἀνοίξω τὸ ὁπτικό τους πεδίον, γιὰ νὰ ἀντιληφθοῦν πὼς ὄχι μόνον δὲν χάθηκε κάτι, ἀλλὰ πὼς ὅλα τώρα ξεκινοῦν. Καὶ δὲν ξεκινοῦν διότι ἐκεῖ ἦσαν μόνον, στὴν πλειοψηφίαν τους (κατὰ τὰ φαινόμενα) συμπολῖτες μας ποὺ ἐμπρὸς σὲ ἕναν νέο «ἐθνοσωτῆρα» (ἢ ἀκόμη καὶ …Μακεδονάρχη), θὰ σπεύσουν νὰ χειροκροτήσουν ἀγελαδηδόν, ἀλλὰ διότι κάτι ἄλλο, πολὺ μεγαλύτερο, ἔβγαλε ὅλον αὐτὸν τὸν κόσμο ἀπὸ τὴν ἡσυχία του. Συνέχεια

Λάθη κι ἀλήθειες γιὰ τὸ σκοπιανὸ

Ἔθνος:

«σύνολο ἀτόμων ποὺ συνδέονται μὲ κοινὸ ἰστορικὸ παρελθόν, καταγωγή, στοιχεῖα πολιτισμοῦ, ἔχουν, συνήθως, κοινὴ γλῶσσα καὶ θρησκεία καὶ ἔχουν συνείδηση τῆς κοινῆς τους ταὐτότητος καὶ κατοικοῦν σὲ καθορισμένη ἐδαφικὴ ἔκταση.»

(Wikipedia)

Συνέχεια

Θά κυττᾶμε γιά πολύ ἀκόμη τούς ἐθνομηδενιστές νά μᾶς γελοιοποιοῦν;

Διαβάζω συχνὰ πυκνὰ τώρα τελευταία γιὰ τὸν «φασισμό» τῶν Ἑλλήνων, ποὺ τείνουν πλέον πρὸς τὴν χρυσῆ αὐγή, διότι συμμετεῖχαν στὸ συλλαλητήριο τῆς Θεσσαλονίκης… (Ἀλλὰ δὲν διαβάζω κάπου γιὰ τὴν ἀδιαφορία τῶν Ἑλλήνων πρὸς τὴν χρυσῆ αὐγή, ποὺ οὐδόλως τοὺς προσήλκυσε γιὰ νὰ συμμετάσχουν στὸ συλλαλητήριο).

Διαβάζω ἐπίσης πὼς ἐὰν κοιμᾶσαι πατριώτης, ξυπνᾷς, λέει, φασίστας.

Διαβάζω ἀκόμη καὶ γιὰ τὶς ἐξαγγελίες τῶν ἐπαγγελματιῶν «ἀνθρωπιστῶν» ποὺ θὰ ἤθελαν, ἐὰν πέσῃ ἀρκετὸ χρῆμα ἀπὸ τὸν ἀγαπημένο τους πSoros, νὰ δημιουργήσουν θέματα στὸ συλλαλητήριο, πρὸ κειμένου νὰ τρομάξῃ ὁ κόσμος καὶ νὰ μὴν συμμετάσχῃ. Συνέχεια

Χαρὰ τῶν …τσοπάνηδων!!!

Μὲ δύο συλλαλητήρια, ἕνα ὁλοκληρωμένο καὶ ἕνα ὑπὸ διοργάνωσιν, ἀντιλαμβανόμεθα ὅλοι πὼς εἶναι τώρα ἡ μεγάλη εὐκαιρία τῶν σαπροφύτων νὰ καπελώσουν κάθε προσπάθεια τῶν Ἑλλήνων γιὰ ἀνεξαρτησία. Κόμματα, κομματίδια, νεο-«ἐθνοσωτῆρες», «ἀνεξάρτητοι» καὶ μ-«πατριώταροι» στὴν πρώτη γραμμὴ γιὰ νὰ ἁρπάξουν κάτι ἀπὸ τὸ πατριωτικό μας φρόνημα. Κι ἐμεῖς παρακολουθοῦμε αὐτὸ τὸ σκηνικὸ ἄλλοτε κλαίγοντας κι ἄλλοτε γελώντας!!!

Ἕλληνες… Αὐτὴν τὴν στιγμὴ διακυβεύεται ἡ Ἐθνική μας ὑπόστασις.
Ἡ Μακεδονία μας, μὰ καὶ ὅλες οἱ, κατοικούμενες ἀπὸ ἀρχαιοτάτων μὲ Ἕλληνες, περιοχὲς τῆς χερσονήσου τοῦ Αἵμου, δὲν εἶναι ὑπὸ διαπραγμάτευσιν! Εἶναι Ἑλλάς!!! Δὲν κυττᾶμε τὶ μᾶς ἔμαθαν στὸ σχολεῖο. Οὔτε κυττᾶμε τὶς πολιτικοκομματικὲς κωλοτοῦμπες. Οὔτε τὶς κορῶνες ποὺ ἐξυπηρετοῦν συμφέροντα πολυεθνικῶν.
Κυττᾶμε μόνον τὴν ἱστορικὴ πραγματικότητα καὶ τίποτα περισσότερο!!!
Συνέχεια