Δύστυχε Ὅμηρε, τί σοῦ ‘μελλε νὰ πάθῃς….

Από την μία, όχι μόνο είναι…. « Μακεδόνες», με καταγωγή …….ντουγρού από τον Βουκεφάλα, αλλά εσχάτως ανακάλυψαν πως η γλώσσα τους, τα Βουλγαροσλάβικα δηλαδή, έρχονται (σε απευθείας σύνδεση όμως, όχι αστεία) από την εποχή του δύστυχου Ομήρου, που δεν του έφταναν 20 χρόνια περιπλάνησης και περιπετειών,(διότι κατά μιαν σοβαρότατη εκδοχή,ο Όμηρος ήταν ο ίδιος ο Οδυσσέας) έχει και τους μαϊμουδιάρηδες από πάνω να οικειοποιούνται την γλώσσα του!!
Ευτυχώς που δεν ζει να τραβάει την γενειάδα του τώρα! Πάλι καλά όμως γι’αυτούς,που υπάρχει και καμιά φωνή λογικής εκεί πάνω,που λέει τα πράγματα όπως είναι!!

Ὁποῖον θρᾶσος!!!

Δεν μου κάνει καμμία εντύπωση πλέον.
Στις ολοένα αυξανόμενες προκλήσεις τους, εμείς απαντάμε με ηττοπαθή σιωπή,ούτε καν περιφρόνησης σιωπή.
Οπότε θα δούμε κι άλλα στο μέλλον.
Ο θυμόσοφος λαός,είχε προνοήσει να πει σοφά λόγια για τέτοιες περιπτώσεις..
”Δώσε θάρρος στον χωριάτη….’

Συνέχεια

Πολύπλευρος αὐτὸς ὁ Τζήμερος τελικῶς…

Εἴπαμε, μοῦ ἀρέσουν κάποιες θέσεις του…
Ἀλλὰ δὲν μοῦ ἀρέσει ὁ Μᾶνος, ὁ Βαλλιανᾶτος, τὰ ψέμματα καὶ οἱ ἀνακρίβειες… 
Καὶ δυστυχῶς ὁ Θᾶνος μᾶς ἔχει φλομώσει…
Ἄλλα τὴν μία λέει κι ἄλλα τὴν ἄλλην…
Ἄλλα στοχεύει (λέει) κι ἄλλα ξεκινᾶ νὰ κάνῃ…
Τώρα μοῦ ἔφθασαν κι ἄλλα χαμπέρια… Συνέχεια

Ἀλέξη, μάζεψέ τον! Θὰ χάσῃς τὴν πρωθυπουργία!

Ἀλέξη, μαζέψτε τον τὸν Μπαλάφα σας!
Ἐκτὸς ἀπὸ τὶς κοτσᾶνες ποὺ ἐκσφενδονίζει, καταντᾶ ἐπικίνδυνος! 
Δὲν θέλουν καὶ πολὺ οἱ Σκοπιανοὶ νὰ πάρουν περισσότερον θάρρος…
Ἄσε ποὺ κινδυνεύεις νὰ χάσῃς τὴν πρωθυπουργία ἐξ αἰτίας του..
Δέν τό βλέπεις;
Τόσον καιρὸ μᾶς παραμυθιάζετε.. Ἀλλὰ ὅταν μιλᾷ ὁ Μπαλάφας μᾶς ξε-παραμυθιάζει!
Συνέχεια

Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ στὸν Νίμιτς.

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ κ. ΝΙΜΙΤΣ:

Η παρακάτω επιστολή μου (πριν 8 χρόνια) στον διαμεσολαβητή των Ηνωμένων Εθνών για το Μακεδονικό, Μάθιου Νίμιτς, σε Ελληνική μετάφραση. Μοιράστηκε σε πάρα πολλές χιλιάδες ή και εκατομμύρια Ευρωπαίους μέσω διαδικτύου και απόσπασε τις καλύτερες κριτικές, παρ’ όλο το ακραίο πνεύμα που επικρατεί στο κείμενο. Διαβάστηκε και συζητήθηκε δις σε εκπομπή από το ραδιόφωνο της ομογένειας στην Γερμανία, στο συλλαλητήριο που έγινε υπέρ της Μακεδονίας μας στην Στουτγκάρδη.

Ένας πρωθυπουργός γιατί δεν μιλάει έτσι;!;! Συνέχεια

Ἡ διαδήλωσις μᾶς ἐπείραξε. Ἡ ὀνοματοδοσία δέν μᾶς ἐπείραξε;

Ξεκίνησα νὰ διαβάσω ἕνα ἄρθρον γιὰ τὴν διαδήλωσιν ποὺ ἑτοιμάζουν, αὔριο Σάββατο, στὰ Σκόπια, πρὸ κειμένου νὰ διεκδικήσουν τὸ δικαίωμα τῶν Σκοπιανῶν νὰ αὐτοπροσδιορίζονται ὥς Μακεδόνες.
Θὰ μοῦ πεῖτε ἴσως πὼς ἄλλα διακηρύσσουν. Γιὰ νὰ δοῦμε…
Εἶναι ἔτσι;  Ἤ ὄχι;

Συνέχεια