Ε, νά μή γελάσουμε καί λιγάκι; Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: σκοπιανολάγνοι
Τὰ Σκόπια ἔγιναν Μακεδονία καὶ σὲ διεθνὲς ἰατρικὸ συνέδριο. Ἀντίδρασις Ἑλλήνων ἰατρῶν.
Το ελπιδοφόρο της είδησης είναι ότι υπάρχουν εθνικά αντανακλαστικά ακόμη!
Δεν έχουμε αποχαυνωθεί εντελώς….
Συνέχεια
Σκόπια ἤ Βαρδάρσκα;
Τό σωστό ὄνομα τῆς γείτονος εἶναι Βαρδάρσκα. Ἔτσι τήν συναντοῦμε σέ χάρτες καί βιβλία ἐδῶ καί πάρα πολλά χρόνια. Τουλάχιστον ἀπό τό 1936. Μήπως κάνουμε λάθος ὀνομάζοντάς την Σκόπια;
Τά Σκόπια εἶναι πόλις, ἡ πρωτεύουσα τῆς Βαρδάρσκας, δέν εἶναι κράτος.
Δεῖτε φωτογραφίες ἀπό ἐγκυκλοπαίδεια τοῦ 1936:
Καλὲ ναὶ σοῦ λέω… Ἐμπρηστικὸ σύνθημα εἶναι ὁ ἐθνικὸς ὕμνος!
…καί τό BBC ἀναγνωρίζει τήν Βαρδάρσκα ὡς Μακεδονία
Ἡ κατάστασις ἔχει ξεφύγει, ἐντελῶς. Ὅταν τρῶμε τά «χαστούκια» καί δέν ἀντιδροῦμε, τώρα εἶναι πολύ ἀργά.
Εἴδαμε καί τά αἴσχη εἰς βάρος τῆς Ἑλλάδος καί κυρίως εἰς βάρος τοῦ θεσμοῦ τῶν Ὀλυμπιακῶν ἀγώνων, ἐκ μέρους τῶν «βαρβάρων» Βρεταννῶν. Ὁπότε, ἡ παρακάτω εἴδησις εἶναι ἀναμενώμενη.
……….. Συνέχεια
Ἔξαλλοι οἱ Σκοπιανοὶ γιὰ τὸ FYROM στὴν τελετὴ ἐνάρξεως!!!
Υπάρχει επιδημία μαζικής …..”εγκεφαλικής αυνανίασης”;;
Γιατί αν υπάρχει,ένα υποκρατίδιο γειτονικό,φαίνεται πως πάσχει από αυτήν!
Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό…!!Πιο αυνάνας …..πεθαίνεις!!
Βάλτε κανένα αντιλιακό βρε μην σας κάψει ο ήλιος της Βεργίνας!! Συνέχεια
Γιατί αν υπάρχει,ένα υποκρατίδιο γειτονικό,φαίνεται πως πάσχει από αυτήν!
Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό…!!Πιο αυνάνας …..πεθαίνεις!!
Βάλτε κανένα αντιλιακό βρε μην σας κάψει ο ήλιος της Βεργίνας!! Συνέχεια


