Κανονικὰ θὰ ἔπρεπε νὰ πιάσῳ ξανὰ καὶ ξανὰ καὶ ξανὰ τὰ γεγονότα ἀπὸ τὴν ἀρχή, ἀλλὰ εἶναι κουραστικὸ γιὰ ὅλους μας κάτι τέτοιο.
Ὄχι φυσικὰ ἀπὸ τὴν 25η Ἰανουαρίου, καὶ τὶς ἐκλογές, ἀλλὰ πολὺ νωρίτερα.
Ἀπὸ τότε δῆλα δὴ ποὺ τὸ «θὰ καταργήσουμε τὰ μνημόνια», μαζὺ μὲ τὸ «θὰ σκίσουμε τὰ μνημόνια» μετετράπη σὲ «θὰ διαπραγματευθοῦμε τὰ μνημόνια» ἤ σὲ «θὰ παρατείνουμε τὰ μνημόνια» ἤ …ἀλλάζουμε τὰ φῶτα στὰ ὀνόματα τῶν μνημονίων καὶ τῆς τρόικα ἀποκαλώντας τα ὡς …θεσμοὺς καὶ γέφυρες. Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: στρατὸς τοκογλύφων
Καὶ πολλὰ μᾶς εἶναι τὰ 300…
Ἐξεπλάγη ὁ ἀθῷος Τσακαλῶτος μὲ τὶς προτάσεις τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως καὶ τὴν αὐστηρότητά τους.
Κᾶτσε νὰ τὸ γράψῳ μὲ κεφαλαῖα μήπως καὶ τὸ δεῖς:
300 ΕΥΡΩ ΜΙΣΘΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΘΕ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΓΙΔΟΓΑΜΗΔΕΣ. Συνέχεια
Ἡ ὥρα τοῦ λογαριασμοῦ…
Δὲν ἔχω καταλάβει μὲ ποιοὺς συζητᾶ ἡ Ἑλλάς. Μέ τούς δανειστές ἤ μέ τούς θεσμούς;
Δὲν ἔχω ἐπίσης καταλάβει ποιοὶ βάζουν ὅρους. Οἱ δανειστές ἢ οἱ θεσμοί;
Ὅποιοι κι ἐὰν εἶναι πάντως νὰ χωνέψουμε ὅτι τὸ πάρτυ τελείωσε καὶ τώρα πληρώνεται ὁ λογαριασμός… Συνέχεια
Ὅλα θέατρο εἶναι…

Η παροχή του Τρίτου Μνημονίου που επίκειται δεν ειναι χρήματα.
Η παροχή δεν είναι καν λογιστικές εγγραφές. Οι λογιστικές αυτές εγγραφές ήδη υπάρχουν!
Η παροχή που ζητάμε είναι απλώς η αλλαγή της ημερομηνίας λήξεως σε κάποιες υπάρχουσες λογιστικές εγγραφές στον ESM και το ΔΝΤ.
Τα χρήματα που λέμε ότι θα μας δώσουν δεν είναι καν χρήματα.
Τὰ δίκτυα τοῦ Soros ἀλλάζουν …μεταμφιέσεις!!!
Τα δίκτυα του Soros κρατούν σε φόρμα τους …«αυθόρμητους επαναστάτες» πράκτορες.
Συνέχεια
Πόσο …«τυχαῖοι» εἶναι αὐτοί πού μᾶς …«κυβερνοῦν»;
«…Μετά τον «αυτοδημιούργητο» Τσίπρα της Παναγιωταρέας του Καραμανλή, έχουμε και την «μικρή ιδεολόγο» Ζωή…Μιλάμε για φαινόμενα!
Τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα….ειδικά σε μια μπανανία όπως είναι η Ελλάδα μαλάκα ψηφοφόρε!…» Συνέχεια