ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΠΟΥ …ἀναβαπτίζονται σὲ …ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ!!!!

Τραπεζίτες που παριστάνουν τους πολιτικούς…
…στην Αμερικανική Κυβέρνηση…   τὸ 2011!!!!

Δηλαδή παντού στον κόσμο τα ίδια και τα ίδια… Συνέχεια

Πῶς ἀκριβῶς ΔΟΥΛΕΥΕΙ ἡ προπαγάνδα ΕΙΣ …ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ;;;

Το TWEETER μας ενημερώνει με …εκατομμύρια email για το ποιά είναι τα πιο …δημοφιλή tweets.

Στην πραγματικότητα όμως αυτά τα εκατομμύρια email, είναι που θα κάνουν διάσημα αυτά τα tweets.
Και ΠΑΝΤΑ …«συμπτωματικά», αυτές τις ημέρες  ΟΛΑ τα …«διάσημα» tweets
είναι …φιλο-σιωνιστικά.
Μάλιστα το ένα σούπερ-ντούπερ διάσημο tweet της Ισραηλινής Πρεσβείας στην Αθήνα (!!!) μας παραπέμπει σε μεταφρασμένο «Γαλλικό» άρθρο από την «Γαλλική» Liberation,, που ως γνωστόν ανήκει στους …«Γάλλους» Rothschild.

Συνέχεια

Καταιγίδα ἀνθελληνικῆς προπαγάνδας ἀπό τούς Γερμανούς;

Καταιγίδα ανθελληνισμού από …«Γερμανικά» έντυπα. με πρωταγωνίστρια την εφημερίδα BILD.
Η BILD όμως ανήκει στον όμιλο Axel Springer AG.

Συνέχεια

Κάποτε οἱ βο(υ)λευτὲς δὲν ἤξεραν ποῦ νὰ κρυφθοῦν…

Ἀπὸ ἐκεῖ ποὺ δὲν τολμοῦσαν νὰ ἐμφανισθοῦν στὸν δρόμο οἱ πολιτικοί, πρὶν πέντε χρόνια, ἐφθάσαμε στὸ σημεῖο νὰ μᾶς κουνοῦν τὸ δάκτυλο γιὰ νὰ εἴμαστε «συνεπεῖς».
Αὐτὰ τὰ σκουλήκια, ἀφοῦ κατάλαβαν πὼς παραμύθιασαν μιὰ χαρὰ τὸ πόπολο, ἐξεθάῤῥευσαν καὶ μᾶς ἀπειλοῦν μὲ κατασχέσεις καὶ φυλακίσεις. Συνέχεια

Ποιό ἦταν τό success story Σαμαρᾶ;

ΤΡΙΑ (3) εκατομμύρια Έλληνες στα όρια της φτώχιας και του κοινωνικού αποκλεισμού το …2011.

Αυτοί ήταν οι στόχοι που καθόρισαν οι αδίστακτοι τοκογλύφοι στους πολιτικούς-τσιράκια τους, προκειμένου να μην τους ρίξουν από την εξουσία. Συνέχεια

Δὲν μᾶς ἀγαποῦν οἱ Γερμανοί!! Δὲν ἦλθαν σὰν φίλοι!!!

ΝΙΟΒΗ ΚΕΡΑΜΩΤΗ

(Συγγνώμη, Δήμο Σταρένιε[1])[2]

Αναμφισβήτητα, πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις και αληθινοί και ειλικρινείς Γερμανοί φίλοι. Δεν θα αναφερθώ όμως σ’ αυτούς. Εξάλλου αυτοί δεν έχουν ανάγκη από τη δημοσιότητα ούτε από την ανάρτηση των ονομάτων τους σε μαρμάρινη πλάκα στην Καισαριανή. Ούτε θα χρειαστεί κάποιος «δικός τους» Έλληνας να ζητήσει εκ μέρους μου συγγνώμη σε μεγάλης αναγνωσιμότητας μπλογκ.

Θα αναφερθώ στους «φιλέλληνες», που εισβάλλουν σαν αρπακτικά στη χώρα μας, την αλωνίζουν και παίρνουν ό,τι πολύτιμο βρουν μπροστά τους, με το πρόσχημα της «γερμανοελληνικής φιλίας». Μια οδυνηρή φιλία, που στοχεύει στη νεολαία μας και τη μετανάστευσή της στη Γερμανία, αλλά και μια πανάκριβη φιλία στα χρόνια της Ελλάδας των συσσιτίων και της εξαθλίωσης του λαού.

Συνέχεια