Χάθηκε τὸ φιλότιμο…

To ρεπορτάζ στις 2 Ιανουαρίου 2001:

Τραγικό ξεκίνημα της χρονιάς για τον υπουργό Εργασίας-Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Τάσο Γιαννίτση. Ο 27χρονος γιός του Κωνσταντίνος, ο οποίος πήγε στο Μεξικό με φίλους του για τις γιορτές, έπεσε θύμα ληστείας και δολοφονήθηκε.
Ο ατυχής νέος έκανε τις μεταπτυχιακές σπουδές του σε Πανεπιστήμιο των ΗΠΑ.

Το σχόλιο: Δεκαπέντε χρόνια μετά, ο ατυχής γονιός, ξέχασε την δολοφονία του γιού του και έχει κουράγιο, να τραβολογιέται στη Βουλή, σερνόμενος από τον Αγιοβαρβαρίτη τον Σταυρογκρίλο, για να μας δώσει τα φώτα του για το …ασφαλιστικό καί θέλοντας, βέβαια, να μας πείσει ότι είναι μέσα στα πράγματα.

Συνέχεια

Μὲ τὴν …«γλῶσσα τῆς ἀληθείας»!!!

Ἡμέρες ποὺ εἶναι…
…ἀλλὰ καὶ ἡμέρες ποὺ ἔρχονται… Συνέχεια

Προσδεθεῖτε…!!!

Ἑβδομάδα τῶν παθῶν γιὰ τὴν Ἑλλλάδα.
Γιὰ πιθανὴ χρεωκοπία τὸν Ἰούνιο μιλοῦν στὸ Reuters Ἕλληνες ἀξιωματοῦχοι.
Ἡ Ἐλλὰς ξαναζεῖ τὶς στιγμὲς τοῦ 2015!!!
Ὅπως καὶ τὸ προηγούμενο καλοκαίρι, ἡ χρεωκοπία εὑρίσκεται πρὸ τῶν πυλῶν… Συνέχεια

Ἡ ἱστορία διδάσκει τὰ πάντα γύρω ἀπὸ τὰ …πρόσθετα μέτρα!!!

Όσοι δεν γνωρίζουν την ιστορία του Ναστραντίν Χότζα, με την απαιτητική γυναίκα του, που ζήταγε επιμόνως καινούργιο και πιο ευρύχωρο σπίτι, έχουν τώρα την ευκαιρία να την μάθουν, παρακολουθώντας τα «όχι » που λέει σθεναρά η κυβέρνηση των αριστεροχριστιανιστών στους εκπροσώπους των δανειστών για πρόσθετα μέτρα.

Ο Χότζας, λοιπόν, μην΄αντέχοντας άλλο τις απαιτήσεις της γυναίκας του και μήν έχοντας ούτε όρεξη αλλά ούτε και δεκάρα τσακιστή για καινούργιο και πιο ευρύχωρο σπίτι, άρχισε σιγά-σιγά, να μπάζει μέσα στο σπίτι, το Συνέχεια

Τὰ ἕξι «Α» τῆς Ζωῆς…

Πληροφορούμαι, εξ’ εγκυροτάτης πηγής, ότι εκεί στην «Αλλαγή Πλεύσεως» κατάλαβαν, έστω και αργά, πως δεν είναι δυνατόν να ξεκινήσουν την προπαγανδιστική τους καμπάνια για τον …φορέα της Ζωής από το «Δ» και απεφάσισαν να ρίξουν στην αγορά τα νέα σπότ που θα έχουν τα έξη «Α» της …Ζωής.

Τὰ ἕξι «Α» τῆς Ζωῆς... Συνέχεια

Ἡ …«ἑλληνική» βουλή!!!

Βουλή!Ἡ ἑλληνικὴ ὄχι τῆς… Οὐγκάντας…Ἡ ...«ἑλληνική» βουλή!!!1

 

Θαυμᾶστε αὐτοὺς ποὺ μᾶς κυβερνοῦν…
Ἔχουν βαλθεῖ νὰ μᾶς κάνουν νὰ ξεχάσουμε κάθε ἔννοια σεβασμοῦ!!! Συνέχεια