Τὸ ὄρνεο ποὺ …κατασπαράζει τὴν Ἀργεντινή!!!

To όρνεο είναι …περιούσιος.
Τι άλλο θα μπορούσε να είναι; Νορβηγός;

Για να ξέρουμε τους δολοφόνους της ανθρωπότητας με το όνομά τους.

«Μεγιστάνες ανά τον κόσμο υπάρχουν πολλοί. Μόνο, όμως, ο Πολ Σίνγκερ μπορεί να επαίρεται ότι βγήκε νικητής σε προσωπική μονομαχία με ένα κράτος.»

Είπατε κάτι; Συνέχεια

Ἡ ἀπαιδευσία τῶν πολιτικῶν κυοφορεῖ τερατογενέσεις

Ο όρος «λαϊκή δεξιά» μοιάζει λεκτικό πυροτέχνημα, κενό από κάθε πολιτικό ρεαλισμό – όπως και το κενολόγημα «κεντροαριστερά». Οταν η εκδοχή της πολιτικής είναι μόνο διαχειριστική και ολική η έκλειψη κοινωνικών στόχων άλλων πέρα από την αύξηση της καταναλωτικής ευχέρειας, τότε η πολιτική γίνεται παιχνίδι παραγωγής ψευδαισθήσεων. Το παιχνίδι οργανώνεται με τους κανόνες εντυπωσιασμού του καταναλωτή, κανόνες του μάρκετινγκ – η «λαϊκή δεξιά» ή η «κεντροαριστερά» είναι τα λεκτικά ισοδύναμα στην πολιτική με το «λευκότερο του λευκού» στα απορρυπαντικά ή με το «διπλό φλουοράιντ» στις οδοντόκρεμες. Συνέχεια

Παρέμβασις Ἀδώνιδος ὑπὲρ τοῦ δημοψηφίσματος! (VIDEO)

[youtube http://youtu.be/-_q7h_oS-lA]

Γιατί δέν μαθαίνουμε ποιοί εἶναι οἱ τζαμπατζῆδες πολιτικοί;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ;
Ποιοι είναι οι τζαμπατζήδες πολιτικοί που πλήρωσαν ελάχιστα νοσήλια σε νοσοκομείο;
Γιατί μας τους κρύβουν;
Μήπως θα τους χρειαστούν …ἀργότερα και δεν θέλουν να τους …κάψουν;
Ή μήπως ἀλληλοπροστατεύονται, γιατί ΟΛΟΙ τους κρατούν «ΑΣΣΟΥΣ» για όλους;
Ἐνα σύστημα που βρωμάει από όπου κι εάν το δεις και λερώνει από όπου κι εάν το πιάσεις…
Συνέχεια

Κάποιοι μποροῦν νὰ φοροδιαφεύγουν ἐλεύθερα…!!!

«Για μη υποβολή δηλώσεων πόθεν έσχες κατηγορείται ο Ισίδωρος Κούβελος (σύζυγoς Μπακογιάννη)

Με ποινή κάθειρξης μέχρι 10 χρόνια και χρηματική ποινή από 20.000 ευρώ μέχρι 1.000.000 ευρώ απειλείται ο επιχειρηματίας και σύζυγος της Ντόρας Μπακογιάννη, Ισίδωρος Κούβελος, καθώς φέρεται, να έχει αποκρύψει εισοδήματα μη υποβάλλοντας δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης επί τέσσερα χρόνια και συγκεκριμένα από το 2009 μέχρι και το 2012!» Συνέχεια

Πληρώνουμε ἀσφαλιστήρια γιά ζημιές πού θά μᾶς προκαλέσουν ἄλλοι;;;

Το όργιο των ξένων τοκογλύφων στην Ελλάδα δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτα στον κόσμο.
Τα στελέχη του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας,  που ΔΕΝ τα επέλεξε η Βουλή, που ΔΕΝ ελέγχονται από τη Βουλή, που ΔΕΝ αποφάσισε η Βουλή τις αμοιβές τους αλλά μόνος του ο ΥΠΟΙΚ, υπογράφοντας κάποιο χαρτί, που ίσως δεν πρόλαβε να διαβάσει, όπως ο Χρυσοχοΐδης, θα απολαύσουν ακόμα μία πανάκριβη παροχή, εις βάρος του κοσμάκη.

Θα τους πληρώσουμε ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο, βάσει του οποίου αν αποκαλυφθεί ποτέ ότι ζημίωσαν κάποιον ή το κράτος με δόλο ή λόγω βλακείας,. την αποκατάσταση των ζημιών θα την αναλάβει η …ασφαλιστική εταιρεία.
Και βέβαια ΚΑΜΜΙΑ ασφαλιστική εταιρεία δεν θα δεχόταν να υπογράψει τέτοιο συμβόλαιο, αφού δεν υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ εγγύηση για τις προθέσεις όλων αυτών των στελεχών.

Συνέχεια