Κι ἐγὼ ὅλο ῥατσισμὸ καὶ φασισμὸ καὶ τέλος πάντων ὅλων τῶν εἰδῶν τὶς διακρίσεις, βλέπω νὰ συμβαίνουν εἰς βάρος μας ἐδῶ καὶ δεκαετίες. Καὶ ἐπιμένω, ὄχι ἐδῶ καὶ μερικὰ χρόνια, ἀλλὰ ἐδῶ καὶ πάρα πολλὲς δεκαετίες.
Πότε ἀκριβῶς καταφέραμε νά βροῦμε τό δίκαιόν μας ἤ τήν ἰσορροπία μας σάν κοινωνία;
Ἐδῶ ἀκόμη καὶ τὸν Γέρο μας τὸν κατεδίκασαν σὲ φυλάκισι, κάποιες κλίκες, γνωστὲς κι ἄγνωστες, ποὺ τοῦ «χρωστοῦσαν» τιμωρία γιὰ τοὺς ἀγῶνες του. Σέ ἐμάς, πού δέν εἴμαστε Κολοκοτρώνηδες, καί δέν ἔχουν τόν φόβο μας, θά κολλοῦσαν;




