«Ἐγκὼ ὅλο ῥατσισμὸ βλέπω ἐντῶ…»

 

Κι ἐγὼ ὅλο ῥατσισμὸ καὶ φασισμὸ καὶ τέλος πάντων ὅλων τῶν εἰδῶν τὶς διακρίσεις, βλέπω νὰ συμβαίνουν εἰς βάρος μας ἐδῶ καὶ δεκαετίες. Καὶ ἐπιμένω, ὄχι ἐδῶ καὶ μερικὰ χρόνια, ἀλλὰ ἐδῶ καὶ πάρα πολλὲς δεκαετίες.
Πότε ἀκριβῶς καταφέραμε νά βροῦμε τό δίκαιόν μας ἤ τήν ἰσορροπία μας σάν κοινωνία;
Ἐδῶ ἀκόμη καὶ τὸν Γέρο μας τὸν κατεδίκασαν σὲ φυλάκισι, κάποιες κλίκες, γνωστὲς κι ἄγνωστες, ποὺ τοῦ «χρωστοῦσαν» τιμωρία γιὰ τοὺς ἀγῶνες του. Σέ ἐμάς, πού δέν εἴμαστε Κολοκοτρώνηδες, καί δέν ἔχουν τόν φόβο μας, θά κολλοῦσαν;

Συνέχεια

Ἐάν δέν κάνῃς τέτοιες δουλειές τόν Αὔγουστο πότε θά τίς κάνῃς;

Τά μάθατε; Φαντάζομαι πὼς τὰ μάθατε…
Τὸ ΚΚΕ ξεπούλησε τὸν 902. Πάει… Στάκτη καὶ καπνὸς ἔγινε…
Ποῦ τά δίκαια τοῦ λαοῦ; Ποῦ τῶν ἐργαζομένων; Καί ποῦ τά συμφέροντα τοῦ κόμματος;  Μπερδεύονται αὐτά μεταξύ τους; Ἤ ὄχι;

Ἀλλὰ γιὰ νὰ παραμένουμε δίκαιοι συνέβῃ καὶ τὸ ἄλλο.
Τὶς ἐξηγήσεις γιὰ τὶς συνθῆκες διαφανείας τῆς πωλήσεως τὶς ζητᾶ ὁ τΣΥΡΙΖΑ κι ὄχι κάποιο ἄλλο κόμμα-ἀπόκομμα!!!
Συνέχεια

Ὁ φασίστας.

Εἶχα πάντα τὴν μεγάλη ἀπορία γιὰ τὸ τὶ εἶναι φασισμός.
Οὐσιαστικῶς ἀντιλαμβάνομαι τὴν ἔννοια ἀλλὰ δὲν ἀντιλαμβάνομαι τὸ πῶς τὴν ἀντιλαμβάνονται οἱ γύρω μου. 
Κι ἀκριβῶς ἐδῶ εἶναι ἕνα ἀπὸ τὰ μεγαλύτερα κοινωνικὰ προβλήματα τῆς ἐποχῆς μας. Ἡ ἀδυναμία τῆς ἐπισκέψως ὀνομάτων. 
Διότι, κακὰ τὰ ψέμματα, ἀρχὴ ἐπικοινωνίας, ὄχι σοφίας, διότι αὐτὴν τὴν χάσαμε, εἶναι ἡ κοινὴ ἐπίσκεψις ὀνομάτων. 

Συνέχεια

Σοκαρίστηκε ὁ Μητσοτάκης καί πῆρε, μόνο, ἕξι μετακλητούς

Πόσους θά διώξῃ ἀπό τό δημόσιο (καί καλῶς θά πράξῃ, βεβαίως), εἴπαμε;

Καμαρῶστε τά ἔργα καί τά λόγια τοῦ ψεύτη: Συνέχεια

Τελικῶς πάει γιά ἰσόβια ὁ πρώην τσάρος;

Πῶς καὶ πῶς τὸ περιμένω.
Κι ἀκόμη περισσότερο περιμένω τὸν Μπενοβούβαλο νὰ τὸν ἀκολουθήσῃ!
Ὄχι, ὄχι ἀκόμη τὸ GAPατο!!!
Αὐτὸ τὸ χρειαζόμεθα γιὰ …κερασάκι στὴν τούρτα!
Ὅλο του τὸ σόι ὅμως ναί!!!

Γιὰ τὴν ὥρα σᾶς θυμίζω αὐτό:

Συνέχεια

Ἄν τὲ καλὲ ποὺ εἶναι μνημονιακὸς ὁ τΣΥΡΙΖΑ…

Μοῦ τὸ ἔλεγαν λοιπὸν καὶ δὲν τὸν πίστευα.
Ἄκουγα, διάβαζα, ἀντιλαμβανόμουν… Μὰ ἐπίσημο παραδοχὴ πουθενά…
Κι ἔτσι, ἐγώ, καθῶς κι ὅλη ἡ χώρα, περίμενα ἀπὸ τὸν τΣΥΡΙΖΑ νὰ ὑπερασπιστῇ τὸ ἀντίθετον, αὐτοῦ ποὺ ἀντιλαμβανόμασταν. Νὰ ὑπερασπιστῇ δῆλα δὴ ἐξόδους ἀπὸ μνημόνια, ἀκύρωσι τοῦ πλασματικοῦ χρέους, μηδενισμό…

Συνέχεια