Καθόμαστε καὶ δίδουμε βαρύτητα σὲ ἀντικείμενα, προσώπα(τα) καὶ κουδουνίστρες ποὺ εἶναι γιὰ τὰ μπᾶζα.
Καθόμαστε καὶ ὑπολογίζουμε τὶς ὑπογραφές τους, τὶς δεσμεύσεις τους καὶ τὶς ἀσυνέπειές τους.
Καθόμαστε καὶ κλαῖμε τὴν Μοίρα μας, ἀν τὶ νὰ τοὺς στείλουμε ἀπὸ ἐκεῖ ποὺ ἦλθαν καὶ νὰ ἐξακολουθήσουμε τὸ ἔργο μας.
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: τοκογλυφικὴ ἀσυλία
Καί τί ψηφίσαμε ὡς χώρα γιά τήν παύσι τῶν ζιζανιοκτόνων;
Τί θά ψηφίζαμε; Εἶναι δυνατόν νά ψηφίζαμε ὑπέρ τῆς παύσεως χρήσεως τῶν ζιζανιοκτόνων γιά νά διασωθοῦν οἱ μέλισσες καί, κατ’ ἐπέκτασιν, ἡ χλωρίς; Πλάκα κάνουμε; Στείλαμε ἐμεῖς στήν εὐρωβουλή ἔως σήμερα κάποιους πού θά σέβονταν τόν τόπο καί τό περιβάλλον;
Καί νά χάσουμε τόν ἐθισμό μας; Νά χάσουμε τό καθαρό, πεντακάθαρο δηλητήριό τους; Νά ζήσουν οἱ μέλισσες πού ἀποδεκατίζονται;
Μά εἴμαστε σοβαροί τώρα; Καί πῶς θά πουλᾶ ἡ ΜΟΝΣΑΝΤΟ καί ἡ ΜΠΑΓΕΡ μετά; Ἔ;
Γιὰ σκεφθεῖτε τό…
Μέ ποιό πνεῦμα τιμᾶτε τήν κατάντια σας;
Πρὶν σᾶς ἀφήσω μὲ τὸν Ἐλπιδοφόρο, μία μεγάλη συγγνώμη γιὰ τὴν καθυστέρησι τῆς δημοσιεύσεως.
Παρὰ τοῦ ὅ,τι τὴν ἔχω λάβῃ ἐδῶ καὶ τρεῖς ἡμέρες, μόλις κατάφερα νὰ εὕρω χρόνο καὶ νὰ σᾶς τὴν παρουσιάσω.
Πιστεύω ὅμως πὼς ἀκόμη καὶ τώρα, παραμένει ἐπίκαιρος καὶ οὐσιώδης.
Μάλιστα, μετὰ ἀπὸ ὅλα αὐτὰ ποὺ συνέβησαν στὶς παρελάσεις, παρέα μὲ τοὺς ἀνεγκεφάλους καὶ τοὺς ἠλιθίους, τολμῶ νὰ ἰσχυριστῶ πὼς τὸ καλλίτερον, ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα, εἶναι νὰ ἀφήνουμε τοὺς ἠλιθίους νὰ παίζουν τὸ θεατράκι τους, ΜΟΝΟΙ τους ὅμως, κι ἐμεῖς νὰ κάνουμε σημαντικότερα καὶ οὐσιαστικότερα.
Συνέχεια
«Ἡ ἑπομένη, ἀπὸ ἐμᾶς κυβέρνησις, θὰ εἶναι πολὺ τυχερή!»
Πρέπει νὰ ἦταν τέλη Σεπτεμβρίου μὲ ἀρχὲς Ὀκτωβρίου τοῦ 2011.
Ἔτυχε νὰ συνομιλῶ μὲ ἀνώτατο στέλεχος τῆς προηγουμένης Κυβερνήσεως.
Κάποια στιγμή, μὲ αὐθεντικὴ εἰλικρίνεια, μοῦ ἐξῳμολογήθη μὲ πικρία: Συνέχεια
Ἄστυνομικός Κάλαχαν ἐν δράσει…
Πολύς λόγος έγινε σήμερα, για την αντίδραση του αστυνομικού διοικητή Χ.Τετράδη,κατά την εκδήλωση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου στο Λουτράκι.
Μόλις κατέφθασε για να καταθέσει στεφάνι ο βουλευτής της ΧΑ. Ευστάθιος Μπούκουρας, προκλήθηκαν …«αυθόρμητα» επεισόδια από ομάδα πολιτών (και πάω στοίχημα τι χρώμα…εσώρουχα φορούσαν οι αυθόρμητοι), με αποτέλεσμα να προκληθεί πανδαιμόνιο!
Συνέχεια
«Ὄχι στὴν θυσία τῶν Κυπριακῶν τραπεζῶν»!
Σήμερα λοιπὸν εἶπα νὰ τὸ διασκεδάσουμε λίγο, μεταφέροντας σχόλια φίλων, γιὰ τὸ ζήτημα τοῦ «κουρέματος» τῶν καταθέσεων τῶν Κυπρίων.
Ἐπεὶ δὴ ὅμως ἔχω ἀντιληφθῇ πὼς ἡ παράστασις θὰ φθάσῃ στὸ τέλος της κανονικότατα… Ἐπεὶ δὴ ἐπίσης ἔχω ἀντιληφθῇ πὼς ὅσο κι ἐὰν τὸ ἀποτέλεσμα εἶναι σαφέστατον, πρέπει νὰ βιώσουμε μέσα ἀπὸ πολλὰ ἐπίπεδα, ὅλες τὶς καταστάσεις καὶ τὰ «μαθήματα» ποὺ μᾶς ἀναλογοῦν…
Συνέχεια

