Μπουτάρης: «Εἶμαι ἀδερφός μέ τούς τούρκους!»

ΜΠΟΥΤΑΡ(ογλού) …Ο γραικυλισμός και ο νεογενιτσαρισμός στο απόγειό του…..Την Άγκυρα επισκέπτεται αυτές τις ημέρες ο νεογενίτσαρος και για κακή μοίρα της Θεσσαλονίκης δήμαρχος, Ι. Μπουτάρης, στο πλαίσιο του «Ελληνοτουρκικού Φόρουμ Τουρισμού». Και σ’ ένα απίστευτο κρεσέντο γραικυλικού οθωμανισμού, δήλωσε «αδερφός με τους Τούρκους» και διατράνωσε τη θέλησή του για αποκατάσταση των μνημείων της οθωμανικής κατοχής της Θεσσαλονίκης!

Συνέχεια

Μά ἀκόμη τόν Πάγκαλο πληρώνουμε;

Πολλὰ λεφτά…
Πολλὰ λεφτὰ κερδίζει ὁ Ἕλλην τελικῶς…
Πάρα πολλά…
Τόσα ποὺ κάποιοι τεμπέληδες, ἄχρηστοι, σιχαμερὰ ὑπανθρωπάρια, μὲ τὸ ἔτσι θέλω, ἀπεφάσισαν νὰ εὕρουν τρόπους γιὰ νὰ τὰ ἁρπάξουν. Μὲ κάθε τρόπο.
Ἕνας τέτοιος τρόπος εἶναι τὸ νὰ πληρώνουμε τὸν Πάγκαλο. Εἶτε εἶναι βο(υ)λευτής, εἶτε ὑπουργός, εἶτε σκέτο τίποτα. Ἐμεῖς πρέπει νὰ πληρώνουμε. 
Συνέχεια

Οἱ κυνικοί. (;;;)

Δὲν θὰ τοὺς ἔλεγα κυνικούς. Ἠλιθίους μόνον μπορῶ νὰ τοὺς πῶ.
Τζήμερος καὶ μπουμποῦκος τὸ παρὰ ἔκαναν. Καιρὸς νὰ ζήσουμε τὴν ἀπόλυτο διαγραφή τους ἀπὸ τὴν …μνήμη μας. 

Τὸ νὰ διαπιστώνῃς πὼς ἡ οἰκονομικὴ ἐξαθλίωσις ὁδηγεῖ καὶ σὲ θανάτους, εἶναι πραγματικότης. 
Τὸ νὰ τὸ παίζῃς ὅμως ἐκ τοῦ ἀσφαλοῦς παπαρο-σοφός, τότε παραβιάζεις κάθε ἀρχὴ καὶ μέτρο. 
Αὐτὴν τὴν στιγμὴ κάποιες οἰκογένειες θρηνοῦν καὶ τὰ ἐν λόγῳ σούργελα κάνουν …«διαπιστώσεις».
Κάποιος πρέπει νὰ τοὺς ἐξηγήσῃ πὼς δὲν εἶναι θέμα γνώσεως τῶν ἐπιπτώσεων ποὺ ἐπιφέρει τὸ μονοξείδιον Συνέχεια

Λάκης ὁ Μπουχός ἔγινε ὁ Μάκης;

Μπᾶααα… Πολύδωρος ποὺ εἶναι στὰ πόδια γρήγορος ἔγινε.
Καὶ μᾶλλον ἔριξε πολλὴ μεγάλη τρεχάλα…
Ἀφῆστε τὰ αὐγὰ καὶ τὶς καρέκλες ποὺ ἔπεσαν!!!
Αὐτὸς οὔτε ποὺ ἐτόλμησε νὰ ἐμφανισθῇ!!!

Τί ἔγινε Μάκη; Μπουχός; 
Ποῦ πῆγε τό ὑφάκι σου; Ποῦ πῆγε ὁ κυνισμός σου; Ποῦ πῆγε τό μεγάλο σου θράσος νά φεύγῃς μόνος σου, δίχως συνοδεῖες;  Τώρα Μάκη τί ἔγινε; Φοβήθηκες; 
Ἄ ῥὲ χέστη Μάκη… 
Συνέχεια

Εἴσπραξις φόρων ἐδῶ καί τώρα

Το οικονομικό επιτελείο γνωρίζει πως νέα μέτρα δεν μπορούν να περάσουν και πλέον ρίχνει όλο το βάρος για να πάρουν ανάσα τα έσοδα του κράτους στη μάχη των φόρων. Η Τρόικα τις τελευταίες ημέρες ρίχνει «βόμβες» για τη σχεδόν ανύπαρκτη λειτουργία των φοροεισπρακτικών μηχανισμών, ενώ και ο επικεφαλής της Αρχής Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες Παναγιώτης Νικολούδης κατηγόρησε τους φοροεισπρακτικούς μηχανισμούς της χώρας για ανικανότητα. Συνέχεια

Πολὺ «χρήσιμος» αὐτὸς ὁ Βορίδης.

Στὴν ἀρχὴ τὸν ἔβαλαν νὰ μᾶς ἐνημερώσῃ πὼς τελείωσε, πᾶμε γιὰ κατασχέσεις κατοικιῶν. 
Τώρα τὸν βάζουν νὰ μᾶς ἐνημερώσῃ γιὰ τὶς ἀπολύσεις στὸ δημόσιο. 
Σὲ λίγο ἴσως νὰ τὸν βάλουν νὰ μᾶς ἀνακοινώσῃ πὼς δὲν κάνει νὰ τρῶμε, νὰ πίνουμε καὶ νὰ ἀναπνέουμε.
Χρησιμότατος ὡς μαϊντανός!!! Ἤ καὶ λαγός!!! Ἤ ἀκόμη καὶ ὡς …καμένο χαρτί!
Διότι ἔνας τύπος μὲ τσεκούρι, ὅσο κι ἐὰν θέλῃς νὰ τοῦ φτιάξῃς τὴν εἰκόνα, δὲν γίνεται, αὐτὸ τὸ θέμα τοῦ Συνέχεια