Ἡ νεκρανάστασις;

Τελικῶς δὲν εἶναι καὶ τόσο παράλογον τὸ …παράλογον!!!
Πρὸ ἡμερῶν ὁ Μπενοβούβαλος ἔστησε κάλπες καὶ μία φαντασμαγορικὴ παράστασιν, πρὸ κειμένου νὰ μᾶς ἀποδείξῃ πὼς ἀκόμη ὑπάρχει. Γελάσαμε, διασκεδάσαμε ἀλλὰ προσπαθήσαμε νὰ τὸ ξεχάσουμε ὅσο πιὸ σύντομα μπορούσαμε διότι πράγματι τὸ ἄτομο εἶναι τόσο ἀπίθανο, ποὺ ἔχει ξεπεράσῃ πρὸ πολλοῦ τὸ ἐπίπεδον τῆς Ὕβρεως!!!

Εἴδαμε λοιπόν, ἀν τὶ γιὰ τὰ πακιστανά, τὰ ἀφγανά, τὰ σομαλά, δεκάδες νεαρὰ παιδιά, ποὺ ἦταν τόσο χαρούμενα, εὐτυχισμένα καὶ καλοταϊσμένα, ποὺ τελικῶς ἀναρωτηθήκαμε γιὰ τὸ ἐὰν ὑπάρχουν προβλήματα Συνέχεια

«Προδότη, προδότη Σαμαρᾶ!!!»

Βρὲ τὶ θυμήθηκα σήμερα…
Θυμᾶστε τόν Ἀντώνη καί τόν πόλεμο πού εἶχε ξεκινήσῃ τό Μητσοτακέικο γιά νά τόν ἐξαφανίσῃ;
Θυμᾶστε πῶς τόν ἀποκαλοῦσαν ὅλοι οἱ ὁπαδοί τῆς ΝΔούλας;
Θυμᾶστε πώς τόση προδοσία δέν τήν ἄντεξε ἡ χώρα τότε καί τόν ξεχάσαμε;

Συνέχεια

Κακὲς παρέες ἐξεκίνησες Ἀλέξη!!!

Γιὰ νὰ πατήσῃς τὸ ποδάρι σου στὸ πρωθυπουργικὸ μέγαρο πρέπει νὰ κάνῃς καὶ λίγο τὰ στραβὰ μάτια καὶ τὰ στραβὰ φρύδια καὶ τὰ στραβὰ αὐτιά… Τέλος πάντων, πρέπει νὰ στραβώσῃς γενικῶς, διότι ἐὰν ἤσουν ἴσιος κι ἀποφασίσεις νὰ προχωρήσῃς κατὰ τὰ πρωθυπουργικὰ ἀξιώματα, ἔ, δὲν θὰ σὲ ἀφήσουν καὶ τόσο ἥσυχο.

Βέβαια, μὲ τὸν Ἀλέξη τὸ ζήτημα εἶναι ξεκάθαρο. Μὲ χρηματοδότη γιὰ τὰ ταξειδάκια του τὸν Σόρος ξέρει καὶ μὲ ποιὲς παρέες πρέπει  νὰ συναναστρέφεται ἀλλὰ κυρίως μὲ ποιὲς παρέες πρέπει νὰ φωτογραφίζεται χαμογελαστὸς κι εὐτυχής. 
Σὲ λίγο θὰ τὸν βλέπουμε καὶ μὲ γραβάτα. Δὲν θὰ τὸν δέχονται διαφορετικῶς σὲ τέτοιες συνεστιάσεις. 

Συνέχεια

Ψόφος σὲ ἐσᾶς ῥέεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!

Αὐτὸ ποὺ γνωρίζαμε ὅλοι μας ἦταν πὼς μὲ λογαριασμοὺς κάτω τῶν 1000 εὐρῶ, σὲ μίαν τράπεζα, οὐδεὶς δύναται νὰ ἁπλώσῃ χέρι καὶ νὰ «τακτοποιήσῃ» ὀφειλές, πραγματικὲς ἤ φανταστικές. Τὸ γνωρίζαμε, ἀλλὰ ὅπως πάντα, παραπληροφορημένοι παρεμέναμε!!!
Διότι τὰ κατακάθια τῆς κοινωνίας ἔχουν βρῇ τρόπο νὰ ἀπομειώνουν τὰ ὑποτιθέμενα χρέη μας, βάζοντας χέρι στὰ ψίχουλα τῶν συντάξεως καὶ στὰ ἐπιδόματα τῶν ταμείων ἀνεργείας.
Ναί, συνέβῃ κι αὐτό, φίλος ἔχασε ὅλο τὸ ἐπίδομα ἀνεργίας διότι χρωστᾶ στὴν ἐφορία. Τὸ ἐὰν θὰ χρειαστῇ νὰ βρῇ ἄλλους τρόπους, ὄχι ἀπαραιτήτως νομίμους, γιὰ νὰ καταφέρῃ νὰ ἐπιβιώσῃ, δὲν ἐνδιαφέρει κανέναν. Τὸ κωλοδημόσιο νὰ μὴν ζημιωθῇ!!!! 

Συνέχεια

Τά Ὄσκαρ τῆς ἑλληνικῆς πολιτικῆς

Ἐδῶ πού τά λέμε, γενικῶς, τό πρῶτο βραβεῖο ἀνδρικοῦ ρόλου πρέπει νά τό κερδίζει, τιμῆς ἕνεκεν, κάθε χρόνο ἕνας Ἕλλην πολιτικός. Τόση ἐξάσκησι κάνουν τά «παιδιά» στήν ὑποκριτική τέχνη – κυρίως οἱ ἀρχηγοί τῶν κομμάτων.

Θυμηθεῖτε τόν ΓΑΠ τόν ἀνεκδιήγητο μέ τό τσιρότο στά μοῦτρα ὅταν μᾶς ἀνεκοίνωνε ὅτι ἡ Ἑλλάς εὑρίσκεται καί ἐπισήμως στά νύχια τῶν διεθνῶν τοκογλύφων.

Θυμηθεῖτε τίς κωλοτοῦμπες καί τά ψέμματα τοῦ Ἀντωνάκη τοῦ ἀνοιχτομάτη ὅταν ἦταν στήν ἀξιωματική ἀντιπολίτευσι καί αὐτά πού ἔλεγε μετά πού ἔγινε πρωθυπουργός ὅὅὅὅλων τῶν Ἑλλήνων.

Θυμηθεῖτε τήν κλάψα τοῦ κυρ Φώτη τοῦ Κουρέλη κλπ.

Δικαιωματικά τό ἄξίζουν!

Μινώταυρος

Καλύτερης Ταινίας: 
Στη νέα Δημοκρατία, για το πιο ανήθικο απαράδεκτο διαφημιστικό σποτ όλων των εποχών Συνέχεια

Ἡ Ἑλλὰς προορίζεται νὰ ζήσῃ καὶ θὰ ζήσῃ!!!

 

Ἐγὼ μόνον αὐτὴν τὴν Ἑλλάδα ἀναγνωρίζω.

Χά!!!

Διὰ στόματος Σημίτου ἀκούσαμε ἰδέες, προτάσεις, φασκελοκουκουλώματα γιὰ τὴν διάσωσιν τῆς χώρας!!!
Χὰ καὶ ξανὰ χά!!!
Εἶναι ἀπίστευτον κι ἀπύθμενον τὸ θράσος κάποιων, ὅπως γιὰ παράδειγμα τοῦ Σημίτου, νὰ ἐμφανίζονται τώρα ὡς γνῶστες, παντογνῶστες, ἐθνοπατέρες, ἐθνοσωτῆρες, διασῶστες, παπαροσῶστες καὶ λοιπὲς ἄλλες ἀηδίες, τὴν στιγμὴ ποὺ πρῶτοι αὐτοί, μαζὺ μὲ τοὺς παρατρεχαμένους τους, μεθόδευσαν ὅλες ἐκεῖνες τὶς ἀπαραίτητες προϋποθέσεις, πρὸ κειμένου σήμερα ἡ χώρα μας, καθῶς φυσικὰ καὶ ὅλες οἱ χῶρες τῆς Νοτίου Εὐρώπης, νὰ εἰσέλθουν σὲ μίαν ἄνευ ἐπιστροφῆς διαδρομή.
Μία διαδρομὴ ποὺ ὁδηγεῖ ὄχι σὲ κάποιο καλλίτερο μέλλον, οὔτε κἄν σὲ κάποιο ἀνεκτὸν ἐπίπεδον διαβιώσεως, Συνέχεια