Ἔγραφα πρὸ χθὲς κάποιες παρατηρήσεις μου γύρω ἀπὸ τὰ γεγονότα τῶν πρεσβειῶν καὶ τὴν συνέχεια τῶν πορτοκαλὶ «ἐπαναστάσεων».
Μοῦ εἶχε φανεῖ ἐν τελῶς περίεργον καὶ παράλογον τὸ νὰ ἐμφανίζονται ἀπὸ τὸ πουθενὰ ἰσλαμιστές, γνῶστες μίας ταινίας, γιὰ τὴν ὁποίαν κατεῖχαν τόσες καὶ τόσες λεπτομέρειες! Κι ἀκόμη πιὸ περίεργον μοῦ φαινόταν τὸ γεγονὸς τῆς ταὐτοχρόνου «ἐξεγέρσεως» σὲ τόσα καὶ τόσα σημεῖα τοῦ πλανήτου.
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: τοκογλυφικὴ ἀσυλία
Ὁ Δένδιας θέλει νὰ κάνῃ τὴν Χρυσῆ Αὐγὴ πρῶτο κόμμα!
Νὰ δεῖτε ποὺ τελικῶς αὐτὸς ἔχει κάτι συμφωνήσει. Κάτι τοῦ δίδουν… Ἤ κάτι τοῦ ἔχουν τάξει…
Δὲν ἐξηγεῖται διαφορετικῶς τὸ «μένος του» κατὰ τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς.
Ἀπὸ τὴν μία τοὺς ἀποκλείει τὰ γραφεῖα.
Ἀπὸ τὴν ἄλλην τοὺς ἐπιβάλλει ἐλέγχους, λὲς καὶ περνοῦν σύνορα. (Νὰ διενεργοῦνταν τόσοι ἔλεγχοι καὶ στὰ σύνορα, τὶ καλὰ ποὺ θὰ ἦταν….)
Καὶ φυσικὰ τώρα πασχίζει νὰ τοὺς βγάλῃ ἐκτὸς νόμου!
Τὸ πολυτονικὸ, ἡ νέα γενεά καὶ οἱ Παπούα.
Ἡ χαρά μου εἶναι πάντα πολὺ μεγάλη. Τὰ θαυμάζω αὐτὰ τὰ παιδιά. Τὰ χαίρομαι. Τὰ καμαρώνω. Κι ἀκόμη περισσότερο χαίρομαι ποὺ γίνομαι ἀφορμὴ γιὰ νὰ πράξουν κάτι τόσο μεγάλο.
Γιατί μεγάλο καὶ σημαντικό καί σπουδαῖο τό νά γράφῃ κάποιος πολυτονικά;
Διότι ἀναγνωρίζει τὴν σημασία τους. Διότι καταφέρνει καὶ ἀποκτᾶ τὴν μαθηματικὴ δομὴ τοῦ ἐγκεφάλου του, ποὺ κάθε ἄλλο σύστημα τοῦ καταστρέφει. Διότι προσεγγίζει τὰ κείμενα τῶν κλασσικῶν μὲ ἄλλες δυνατότητες. Διότι…
Θὰ μποροῦσα νὰ γράφω ὧρες…
Ὑπάρχουν βέβαια καὶ οἱ ἐπικριτές τους. Εἶναι αὐτοί, ποὺ ὡς ἄλλοι γνῶστες τῶν πάντων, ἰσχυρίζονται πὼς ἡ ἑλληνικὴ γραφὴ ἦταν πάντα κεφαλαιογραφή. Θὰ συμφωνήσω μαζύ τους ἀλλὰ μὲ προϋποθέσεις.
Μοῦ ἔκοψες τά φάρμακα, μοῦ πῆρες τό σπίτι καί σέ δυό μῆνες πεθαίνω…Θά σέ πάρω μαζί μου…
Ὁ Δένδιας κάτι θέλει νά πῇ;

Ὅταν μου ἔστειλε ὁ Γιῶργος τὸ κείμενόν του, καὶ τὸ διάβασα, ἀρχικῶς σκέφθηκα νὰ μὴν τὸ ἀναρτήσω.
Εἶχα λίγο πρὶν δεῖ τὴν συνέντευξιν τοῦ Κασιδιάρη στὸν ΣΚΑΙ καὶ τὸν Μπαλωμένο νὰ τὰ …μπαλώνει.
Ἄκουσα γιὰ ἀκόμη μίαν φορὰ τὸν μπουμποῦκο νὰ λέῃ τὰ δικά του, ὥς συνήθως νὰ μὴν ἀπαντᾷ σὲ καίρια ἐρωτήματα καὶ φυσικὰ νὰ πασχίζῃ νὰ κερδίσῃ τὶς ἐντυπώσεις …τσιρίζοντας!
Στό 23,6% ἡ ἀνεργία στήν χώρα μας
![]()
Ἔχουμε τά πρωτεῖα τώρα, τουλάχιστον στήν Εὐρώπη καί στίς ἡλικίες ἀπό 18 – 24 ἐτῶν. Καί εἰς ἀνώτερα.
Νά σημειωθῇ ὅτι σέ αὐτούς δέν συμπεριλαμβάνονται ὅλοι οἱ ἐλεύθεροι ἐπαγγελματίες πού φυτοζωοῦν ἤ πού ἔχουν βάλει λουκέτο στά μαγαζιά τους, τά δύο τελευταῖα χρόνια.
Δηλαδή; Αὐτοί πού δουλεύουν ἤ ὑποαπασχολοῦνται – μέ μισθούς πείνας, οἱ περισσότεροι – ταΐζουν καί τούς ὑπολοίπους πού «κάθονται». Ἄς τό ἔχουν ὑπ΄ ὄψιν τους οἱ ἀπατεῶνες πού μᾶς «κυβερνοῦν».
Δεῖτε ἀναλυτικά τά ποσοστά τῶν ἀνέργων σέ διάφορες ἡλικίες καί στά δύο φύλα. Συνέχεια

