Ναί, ἐπισήμως (καὶ μόνον) πολλοί… Κι αὐτοὶ οἱ πολλοὶ δὲν τὸ κάνουν σήμερα καί, ὁπωσδήποτε, δὲν εἶναι κάποιοι τυχαῖοι.
Ἔχουν ταὐτότητα, συνειδήσεις (ποιός ἦλθε;;;) συγκεκριμένες, σκοποὺς ἀπολύτως σαφεῖς. Καί, ὁπωσδήποτε, ἂν καὶ ἑλληνόφωνοι, οὐδέποτε ἦσαν Ἕλληνες καὶ οὐδέποτε ἐπέτρεψαν στὸν Ἕλληνα νὰ σηκώσῃ κεφάλι.
Μά, συνάμα, οὐδέποτε ἐτέθη θέμα διαπραγματεύσεως τῆς Μακεδονίας… Ἐντολὲς ἐκτελοῦν ὅλοι τους…
Κι ἐκτελοῦν ἐντολὲς διότι δὲν λαμβάνει κάποιος ἐκ τῶν «διαπραγματευτῶν» τὸ πολυπόθητο «διαβατήριον» γιὰ νὰ εἰσαχθῇ στὴν βο(υ)λή τους ἢ γιὰ νὰ ἀναλάβῃ κυβερνητικὲς θέσεις ἐὰν δὲν ἀνήκῃ στὴν κλίκα ἐκείνην τῶν ἀπολύτως ἐλεγχομένων καὶ ἐξηρτημένων ἀπὸ τὴν μία καὶ μοναδικὴ τοκογλυφικὴ μαφία, ποὺ λυμαίνεται (ὄχι μόνον) τὴν Ἑλλάδα, ἐδῶ καὶ αἰῶνες. Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: τραπεζικὴ δικτατορία
Διλήμματα ἠθικά ἤ φυσική ἐπιλογή;
Στὴν φωτογραφία ποὺ βλέπουμε παραπάνω, βάσει πάντα τῆς περιγραφῆς της, διακρίνουμε:
- Κάποιους Ἕλληνες νὰ ἀγοράζουν λαθραία τσιγάρα.
- Λαθρομετανάστη νὰ πουλᾷ αὐτὰ τὰ λαθραία τσιγάρα, δίχως παραστατικὰ φυσικά.
- Ἡ ἀγοραπωλησία γίνεται σὲ Ἀνώτατο Ἐκπαιδευτικὸ (ποιός ἦλθε;) Ἵδρυμα (ΑΣΟΕΕ). Συνέχεια
Φυσικὰ καὶ τὴν …ἤπιαμε!!!
Αὐτὸ μὲ τὶς «ἑλληνικές» μπῦρες, τὶς ὁποῖες σπεύδουν ἅπαντες, μὲ «ἐθνικὴ ὑπερηφανεία» νὰ καταναλώσουν, καιρὸς εἶναι νὰ τεθῇ ὑπὸ νέα πρίσματα, πιὸ ἐλληνικά. Κι ἐπεὶ δὴ ἀκριβῶς ἡ παραπληροφόρησις, ἡ προπαγάνδα καί, κυρίως, τὸ χρῆμα εἶναι ἄφθονο, καλὸ εἶναι, ἐπὶ τέλους, νὰ γίνουμε λίγο-λίγο συνειδητοὶ καταναλωτές. Διότι δὲν ἀρκεῖ μόνον τὸ ὄνομα κάποιου νὰ εἶναι (πλαστογραφημένα) ἑλληνικό. Πρέπει καὶ νὰ εἶναι ἑλληνικό.
Μπῦρες καὶ πάλι λοιπὸν σήμερα. Ἑλληνικὲς μπῦρες κι ὄχι …«ἑλληνόφωνες»!!!
Φοβήθηκε τό …παρακράτος τούς Ἕλληνες;
Ἀντί-συγκέντρωσις, λέει, τὴν Κυριακὴ 13 Μαΐου, τὴν ὥρα ποὺ εἶχε ὁρισθῆ συγκέντρωσις κατὰ τῆς κάρτας τοῦ πολίτου καὶ τῶν ἠλεκτρονικῶν ταὐτοτήτων.
Ἀντί-συγκέντρωσις, λέει, στὸ ὄνομα τῆς (ποίας;;) ἐλευθερίας τῆς …διαφωνίας!!!
Ἀντί-συγκέντρωσις, λέει, κάποιων ποὺ διαφωνοῦν μὲ τοὺς διαφωνοῦντες γιὰ τὴν ἐπιβολὴ τῆς ἠλεκτρονικῆς κάρτας δουλοποιήσεώς μας.
Ῥαγιάδες οἱ γονεῖς μας, ῥαγιάδες κι ἐμεῖς…
Οὐδέποτε πρέπει νὰ ξεχνᾶμε πὼς εἴμαστε (ἀκόμη) ῥαγιάδες.
Οὐδέποτε.
Καί, πάντα κατὰ νοῦ μας πρέπει νὰ ἔχουμε πὼς τοὐλάχιστον τὰ παιδιά μας, ἢ ἔστᾦ τὰ παιδιὰ τῶν παιδιῶν μας, θὰ πρέπη νὰ παύσουν νὰ εἶναι ῥαγιάδες…
Κι αὐτὸς ὁ ἱερὸς ἀγὼν εἶναι τὸ χρέος μας… Συνέχεια
Ὑπερασπίζουμε (πρωτίστως) τὴν λογική μας
Εἶναι κωμικοτραγικὸς ὁ κόσμος μας.
Γελοία κωμικοτραγικός.
Καὶ δὲν ἀναφέρομαι μόνον στὰ ἐντὸς τῶν συνόρων μας ἀνθρωποειδῆ σκουπίδια, ἀλλὰ σὲ ὅλα τὰ ἀνθρωποειδῆ σκουπίδια τοῦ πλανήτου μας, ποὺ ὄχι μόνον κυκλοφοροῦν ἐλεύθερα, ἐκτοξεύοντας τὶς …ἀπόψεις τους, ἀλλὰ ἐπὶ πλέον, σὲ ἀρκετὲς περιπτώσεις, καθοδηγοῦν καὶ ὁλόκληρες πληθυσμιακὲς ὁμάδες, λόγῳ τῆς ἀπεριορίστου προβολῆς ποὺ …τυγχάνουν (;;;) ἐκ τῶν Μέσων Μαζικῆς Ἐξαπατήσεως. Τόσο πολὺ μάλιστα προβάλλονται αὐτὰ τὰ ἀνθρωποειδῆ σκουπίδια, ὡς …πρότυπα, ποὺ καταλήγουμε ἅπαντες στὸ νὰ μὴν τὰ προσπερνᾶμε, ἀλλὰ νὰ ἑστιαζόμεθα ἐπάνω τους καὶ νὰ …διαπραγματευόμεθα τὸ ἐὰν εἶναι μεγάλου βεληνεκοῦς ἡ βλακεία τους, ἢ μικροῦ. Συνέχεια