Μήπως ἔφθασε ὁ καιρός νά πάψουμε νά παράγουμε διπλωματούχους …ἀνέργους;

Διάβαζα γιὰ τὶς ἀποτυχίες τῶν μαθητῶν τοῦ Λυκείου λόγῳ τῆς «Τραπέζης Θεμάτων».
Τὸ 40% τῶν μαθητῶν ἔγραψαν κάτω ἀπὸ τὴν βάσιν.
Λογικό…
(Ἐγὼ πιστεύω πὼς ΜΟΝΟΝ τὸ 40% τῶν μαθητῶν δικαιοῦτναι νὰ περάσουν τὴν βάσιν!!!)

Φυσικά, οὔτε μαθηματικὰ διδάσκονται στὰ σχολεῖα μας, ἀλλὰ οὔτε καὶ κάποιοι δικαιοῦνται, βάσει πάντα τῶν ἱκανοτήτων τους, νὰ παραμένουν στὰ Λύκεια, ἤ καὶ στὰ Γυμνάσια. Αὐτὸ μάλιστα τὸ τελευταῖο ΑΡΝΟΥΜΕΘΑ νὰ τὸ συνειδητοποιήσουμε, διότι ἀφ΄  ἑνὸς μᾶς ἔχουν μάθει πὼς «ἄνθρωπος ἀγράμματος, ξῦλο ἀπελέκητο» κι ἀφ΄  ἑτέρου ἐπίσης μᾶς ἔχουν μάθει πὼς μερικὰ πτυχία θὰ ἀνοίξουν τὶς πόρτες καὶ τὰ σαλόνια τῆς ἐπαγγελματικῆς ἀποκαταστάσεως…
Ἀφῆστε δὲ ποὺ τὸ ΔΙΚΟ ΜΟΥ παιδὶ δικαιοῦται ΠΑΝΤΑ καλλιτέρα μεταχείρισιν ἀπὸ τὰ παιδιὰ τῶν ἄλλων…

Ξεχνᾶμε φυσικὰ πὼς παρατήσαμε τὰ χωράφια μας, τὰ μελίσσια μας, τὰ ζωντανά μας, τὰ λιμάνια μας, τὰ συνεργεῖα μας, τὰ ναυπηγία μας, τὰ κομμωτήριά  μας, τὰ μαγειρεία μας, τὶς βιοτεχνεῖες μας γιὰ νὰ φορέσουμε ΟΛΟΙ κι ΟΛΕΣ  γραβάτες καὶ δεκάποντες γόβες. (Δίχως ἐξαιρέσεις στὸ ποιὸς θὰ τὶς φορέση… καὶ τὶς γραβᾶτες καὶ τὶς δεκάποντες…!!!)

Τὶ κρίμα ποὺ δὲν θὰ γίνουμε ὅλοι ἰατροί!

Ἀποτέλεσμα τῶν παραπάνω εἶναι νὰ ἔχουμε «ἰατρούς», «μηχανικούς», «οἰκονομολόγους», «νομικούς», «δικαστές», «ἐρευνητές»,  «τραπεζῖτες», «πολιτικούς», «καθηγητές» (μεγάλη παραγωγὴ στοὺς δύο τελευταίους) ποὺ σέρνουν πίσω τους χιλιόμετρα πτυχίων, μεταπτυχιακῶν, ἐξειδικεύσεων ἀλλὰ ποὺ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ἔμαθαν νὰ κατανοοῦν καὶ νὰ μοιράζονται τὶς γνώσεις καὶ τὶς ἐμπειρίες τους.
Οὔτε ἔμαθαν κάτι ἀπὸ αὐτὰ ποὺ ἡ Φύσις θὰ μποροῦσε νὰ τοὺς διδάξῃ.
Οὔτε σέβονται τοὺς Φυσικοὺς Νόμους καὶ τὸν Ἄνθρωπο. Οὔτε σέβονται ἀκόμη καὶ τοὺς ἴδιους τοὺς ἑαυτούς τους, ἐπιλέγοντας νὰ μεριμνοῦν γιὰ τὴν δική τους, προσωπική, διασφάλισιν, ἀγνοῶντας καὶ περιφρονῶντας τὶς πραγματικὲς ἀνάγκες τοῦ πλανήτου.

Ἀντιθέτως, ἔμαθαν νὰ μετατρέπονται σὲ μηχανὲς παραγωγῆς χρήματος, ἀρνούμενοι νὰ ἀναθεωρήσουν καὶ τελικῶς καταδικάζοντας ὅλο καὶ μεγαλύτερα τμήματα τῶν πληθυσμῶν, παγκοσμίως, ἤ σὲ θάνατο ἤ σὲ μόνιμο καταστολή!!!
Παραμένουν δῆλα δὴ πιστὰ ΜΠΟΥΛΝΤΟΚ τῶν κρατούντων καὶ ὁδηγοῦν ὅλην τὴν χώρα, ἀλλὰ ὄχι μόνον, στὴν ἀπόλυτον καταστροφή, εἶτε μὲ τὴν συνενοχή τους, εἶτε μὲ τὴν σιωπή τους*.

Διάβασα ἐπίσης γιὰ τὶς νέες ἀποφάσεις τοῦ ὑπουργείου ἀ-παιδείας, ποὺ στοχεύουν στὸ νὰ περιορίσουν τοὺς «σκόρπιους» μαθητὲς ἀπὸ τὰ Λύκεια τῆς χώρας. Καί ξέρετε κάτι;
Συμφωνῶ μαζύ τους… Ἔτσι πρέπει νὰ γίνῃ… Γιὰ τὴν ἀκρίβεια ἔτσι ἔπρεπε νὰ συμβαίνῃ, ἀλλὰ δὲν συμβαίνει.
Μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ἔχουμε σήμερα στρατιὲς ἀνέργων ποὺ αὐτοκτονοῦν ἤ ποὺ ξενιτεύονται. (Αὐτοκτονία εἶναι κι αὐτή, κατὰ μίαν ἔννοιαν!!!)

“Ράβε ξήλωνε” στην Παιδεία: Αλλάζει ο τρόπος προαγωγής των μαθητών Λυκείου

Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος, έχει ήδη ετοιμάσει σχετική τροπολογία, η οποία θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή και θα καταλαμβάνει και τους φετινούς εξετασθέντες μαθητές της Α’ Λυκείου, σύμφωνα με την οποία, για την προαγωγή του μαθητή στα μαθήματα της Ελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών, δεν θα απαιτείται η επίτευξη του 10 σε κάθε ξεχωριστό κλάδο, αλλά η επίτευξη του 10 ως μέσου όρου των επί μέρους κλάδων.

Το μέτρο αυτό πρόκειται να μειώσει αισθητά των αριθμό των επανεξεταζόμενων ή απορριπτόμενων μαθητών της Α’ Λυκείου και να αποκαταστήσει πιθανές στρεβλώσεις που δημιουργούσε το υπάρχον νομοθετικό καθεστώς.

Όπως σημειώνει σε σχετική ανακοίνωσή του “με βάση την επεξεργασία των μέχρι τώρα στοιχείων, των σχετικών με την επίδοση των μαθητών της Α’ Λυκείου στις ενδοσχολικές εξετάσεις, που έχουν διαβιβαστεί στο γραφείο του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αλέξανδρου Δερμεντζόπουλου, προκύπτουν τα εξής:

  • Η εισαγωγή της Τράπεζας Θεμάτων στην Α’ Λυκείου, όχι μόνο δεν οδήγησε τους μαθητές σε αποτυχία ή επιπλέον δυσκολία ανταπόκρισης στην εξέταση των αντίστοιχων μαθημάτων, αλλά αντιθέτως τους υποβοήθησε ώστε να επιτύχουν καλύτερες βαθμολογικές επιδόσεις. Τα σχετικά στοιχεία θα διαβιβαστούν και στη Βουλή των Ελλήνων.
  • Η νομοθετική απαίτηση της επίτευξης βαθμού τουλάχιστον 10 σε κάθε κλάδο των μαθημάτων της “Ελληνικής Γλώσσας” (3 κλάδοι: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία) και των “Μαθηματικών” (2 κλάδοι: Άλγεβρα και Γεωμετρία) για την προαγωγή των μαθητών, συνάγεται ότι αποτελεί ένα αρκετά απαιτητικό μέτρο που μπορεί να οδηγήσει σε αδικίες.”

Γ.Α.
πηγή

Πηγή:www.reporter.gr

Πηγή:www.reporter.gr

Βέβαια τὴν …«ἐκτίμησίν μου» γιὰ τὸ ὑπουργεῖον ἀ-παιδείας, γιὰ τοὺς ὑπουργούς, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὰ …ξεφτέρια τους, τοὺς ἰδιαιτέρους …«συμβούλους» τους  τὴν ἔχω πολλὲς φορὲς καταθέσει. Ἐκεῖ μέσα στήνουν ὡς ὑπουργοὺς ὅλους αὐτοὺς ποὺ εἶτε δὲν χρειάζονται, εἶτε εἶναι βασιλικότεροι τοῦ …βασιλέως. Οὐδέποτε τὸ ὑπουργεῖον ἀ-παιδείας μερίμνησε γιὰ τὴν σωστὴ ἐκπαίδευσιν, τὴν ὀρθὴ ἀξιολόγησιν τῶν ταλέντων, τῶν ἱκανοτήτων καὶ τῶν ἐνδιαφέροντων γιὰ τοὺς μαθητές. Ούδέποτε τὸ ὑπουργεῖον ἀ-παιδείας ἐνδιαφέρθηκε γιὰ τὴν ἀνάδειξιν μίας ἰδιοφυΐας…
Καὶ φυσικὰ ΟΥΔΕΠΟΤΕ τὸ ὑπουργεῖον ἀ-παιδεία ἐνδιαφέρθηκε γιὰ νὰ δομήσῃ προσωπικότητες ἐλευθέρων Ἀνθρώπων…
Μαϊμοῦδες παράγει…

Εὐτυχῶς ποὺ ἔχουμε …Ἀνατολάκηδες…

Ἀντιθέτως τὸ ὑπουργεῖον προσπάθησε νὰ καταστρέψῃ τὴν ἰδιοφυΐα καὶ νὰ τὴν καταχωνιάσῃ…. Ἰσοπέδωσε ΟΛΑ τὰ μυαλὰ, πολτοποιῶντας τα, γιὰ νὰ μὴν ξεχωρίζῃ κάποιο. Καὶ τὰ ἰσοπέδωσε κατεβάζοντας, στὸν πᾶτο, τὸν πῆχυ… Ὄχι διότι δὲν χρειαζόμαστε εὐφυεῖς, ἀλλὰ διότι δὲν πρέπει νὰ ὑπάρχουν μέσα στὴν χώρα εὐφυεῖς… Κι ἔτσι, ἤ τοὺς ἐξαφάνισε, ἤ, σὲ κάποιες περιπτώσεις, τοὺς ὁδήγησε στὴν αὐτοκτονία.
Συνήθως ὅμως τοὺς δίδει …ἐναλλακτικές… Δῆλα δὴ μία κλωτσιὰ στὰ πισινὰ κι ἔξω ἀπὸ ἐδῶ…

Είκοσι πέντε (25) νέες υποτροφίες από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση

Το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση γνωστοποιεί στους ενδιαφερόμενους ότι για το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015 προτίθεται να χορηγήσει έως είκοσι πέντε (25) νέες υποτροφίες σε νεοεισαχθέντες προπτυχιακούς φοιτητές σε δημόσια ΑΕΙ και ΑΤΕΙ της χώρας.
 
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ
Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση εφόσον:
·         έχουν εισαχθεί σε ΑΕΙ-ΑΤΕΙ μέσω πανελλαδικών εξετάσεων το έτος 2014.
·         το τμήμα στο οποίο πρόκειται να φοιτήσουν βρίσκεται σε άλλο νομό από τον τόπο μόνιμης κατοικίας τους.
·         το ετήσιο οικογενειακό τους εισόδημα για τα 2 τελευταία έτη δεν υπερβαίνει τις είκοσι χιλιάδες Ευρώ (€ 20.000).
 
Αιτήσεις οι οποίες δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν θα αξιολογηθούν.
 
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
Τον Σεπτέμβριο 2014 το Ίδρυμα θα αναρτήσει την προκήρυξη των υποτροφιών όπου θα περιγράφονται αναλυτικά οι προϋποθέσεις και λεπτομερείς πληροφορίες. Κατόπιν αυτού θα ξεκινήσει η υποβολή των αιτήσεων η οποία θα είναι δυνατή μόνο ηλεκτρονικά μέσω συστήματος που θα είναι προσβάσιμο από την ιστοσελίδα του Ιδρύματος

Το CTY Greece στο Κολλέγιο Ανατόλια

με αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος»

Το CTY Greece στο Κολλέγιο Ανατόλια με αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος»

Τo Πανεπιστήμιο Johns Hopkins και το CTY
Το Πανεπιστήμιο Johns Hopkins ιδρύθηκε μόλις 10 χρόνια  νωρίτερα  από το Ανατόλια, το 1876,  και  από  την  πρώτη ομιλία του τότε προέδρου,  Daniel Coit Gilman φαίνονταν ξεκάθαρα πως ο στόχος του ιδρύματος ήταν «η ενθάρρυνση της έρευνας και η πρόοδος των επιστημόνων, οι οποίοι με την υπεροχή τους θα μπορούν να δώσουν ώθηση στο χώρο της επιστήμης τους αλλά και στην ίδια την κοινωνία» Η αποστολή του Πανεπιστημίου που συγκαταλέγεται σήμερα ανάμεσα στα κορυφαία των ΗΠΑ, συνοψίζεται  σε μια απλή αλλά ουσιώδη επαναδιατύπωση των λόγων του Gilman: “Γνώση για τον κόσμο” και υπηρετείται με τον καλύτερο τρόπο από το CTY (Center for Τalented Youth – Κέντρο για Χαρισματικά και Ταλαντούχα Παιδιά) που ιδρύθηκε το 1979 με απώτερο σκoπό να ενισχύσει την ακαδημαϊκή αριστεία, εντοπίζοντας χαρισματικούς και ταλαντούχους μαθητές σε ολόκληρο τον κόσμο και υποστηρίζοντας την εξέλιξη με μία σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ειδικά σχεδιασμένων ώστε να ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες τους.

Τo CTY Greece στο Κολλέγιο Ανατόλια

Το CTY Greece at Anatolia College είναι το αποτέλεσμα της στρατηγικής συνεργασίας τριών οργανισμών με μακρά παράδοση στην εκπαίδευση και στην προσφορά προς το κοινωνικό σύνολο.  Το Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος», το Κολλέγιο Ανατόλια και το πανεπιστήμιο Johns Hopkins των ΗΠΑ συνεργάζονται από κοινού για τη δημιουργία ενός κέντρου, μοναδικού στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Σκοπός του προγράμματος

Σκοπός του CTY Greece at Anatolia College είναι να ανακαλύπτει και να εκπαιδεύει παιδιά της Β’ Δημοτικού έως και της Α’ Λυκείου που διαθέτουν ιδιαίτερα ταλέντα ή χαρίσματα, που διακρίνονται με τις επιδόσεις τους ή με τις ιδιαίτερες ικανότητές τους και που ξεχωρίζουν για την αγάπη τους στη μάθηση πέρα από τα στενά όρια του σχολικού προγράμματος. Σε αυτούς, το CTY Greece θα προσφέρει καλοκαιρινά μαθήματα στις εγκαταστάσεις του Κολλεγίου Ανατόλια στη Θεσσαλονίκη, ξεκινώντας από το καλοκαίρι του 2014.

Μάλιστα, το Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» χρηματοδοτεί τη φοίτηση μεγάλου αριθμού μαθητών με υποτροφία στα καλοκαιρινά προγράμματα για τα πρώτα 3 χρόνια λειτουργίας του κέντρου.

Στο μέλλον θα προστεθούν και ολιγοήμερα προγράμματα  κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, καθώς και μαθήματα μέσω του διαδικτύου (online courses).

πηγή

Φυσικὰ πάντα ἐδῶ γύρω παραμονεύουν ὅλων τῶν εἰδῶν τὰ κοράκια, πρὸ κειμένου νὰ ἁρπάξουν, πρὸς ὄφελος τῶν ἀφεντικῶν τους, ὅλα τὰ ἰδιαίτερα μυαλά. Αὐτὰ τὰ μυαλὰ τὰ ἐξαγάγουν, τάχα μου, ὑπὸ τὸ …«φωτοστέφανον» τῆς …έπιτυχίας. Στὴν πραγματικότητα ὅμως τὰ ἀπάγουν, μὲ στόχο νὰ ὑπηρετήσουν καὶ νὰ ἐξυπηρετήσουν τὰ προγράμματα τῶν κρατούντων.
Γιὰ αὐτὸ δὲν θὰ δεῖτε στὴν χώρα μας δυνατοὺς «λῦτες» σοβαρῶν ἐπιστημονικῶν προβλημάτων. Θὰ τοὺς δεῖτε ΟΛΟΥΣ χωμένους μέσα σὲ κάποιο «πρόγραμμα» τοῦ διαστήματος, τῆς ὑψηλῆς τεχνολογίας, τῆς γενετικῆς….

Ἐδῶ τί νά τούς κάνουμε; Νά ἔχουν τό ὑπουργεῖον ἀ-παιδείας γιά νά τούς καταδιώκῃ;
Ἄλλως τὲ δίδονται τόσα πολλὰ κίνητρα, ποὺ εἶναι ἀνόητο νὰ σκᾶμε…
Ἐὰν τὸ δικό μας παιδὶ βρεθῇ ξαφνικὰ στὴν ΝΑΣΑ, ἀν τὶ νὰ μᾶς θλίβῃ κάτι τέτοιο, ἐμεῖς …καμαρώνουμε!!!

Καὶ νὰ θυμόμαστε…
Τὸ σύστημα ἀ-παιδείας, ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ, ἔχει δομηθεῖ ἐπάνω στοὺς ἐξῇς πυλῶνες:

  1. Ἀπομάκρυνσις τοῦ παιδιοῦ ἀπὸ τὴν μητέρα καὶ τὴν οἰκογένεια, σὲ ὅσο τὸ δυνατὸν πιὸ νεαρὰ ἡλικία. Αὐτὸ βασίζεται  (καὶ ἐπιβάλλει) στὰ ἐξῇς:
    1ον. Τὸ παιδὶ δὲν μαθαίνει κάτι ἀπὸ τὶς παραδόσεις του, καταλήγοντας «ἄχρωμο»  κι «ἄοσμο», μὲ ἀποτέλεσμα νὰ καθοδηγεῖται, νὰ ἐλέγχεται καὶ νὰ καταπιέζεται, ἀπὸ τὶς ἐκάστοτε προθέσεις καὶ τὶς τάσεις τῶν κρατούντων πολὺ εὔκολα, δίχως ὅμως νὰ ἀντιλαμβάνεται τὸν βαθμὸ ἐλέγχου ἤ καταπιέσεως ἤ χειραγωγήσεως.
    2ον. Ἡ μητέρα πλέον πρέπει νὰ παίζῃ ἐλάχιστον ῥόλο στὴν ζωή του. Μετὰ ἀπὸ δεκαετιῶν ἐφαρμογῆς τοῦ συγκεκριμένου συστήματος στὶς κοινωνίες μας, ἡ μητέρα μπορεῖ μόνον νὰ …ἀγαπᾷ τὸ παιδί της ἐξ …ἀποστάσεως, δίχως νὰ τοῦ προσφέρῃ βασικὲς κι ἀναγκαῖες γνώσεις, ἤ δίχως νὰ τοῦ διδάσκῃ ἀρχές, γιὰ τὴν ἐπιβίωσίν του στὴν πραγματικὴ ζωή. Ἄλλως τὲ καὶ ἡ ἴδια μέσα σὲ αὐτὸ τὸ σύστημα γαλουχήθηκε καὶ τελικῶς ὄχι μόνον τὸ θαυμάζει καὶ τὸ θεωρεῖ ἀναγκαῖον, ἀλλὰ διαλύει τὸ σῶμα της καὶ τὸ πνεῦμα της, πρὸ κειμένου νὰ παράξῃ περισσότερο χρῆμα, γιὰ νὰ …σπουδάσῃ τὸ βλαστάρι της. Ἡ ἐμμονὴ στὶς σπουδὲς καταντᾶ …αὐτοχειρία πλέον!!!
    3ον. Οἱ κοινωνίες χάνουν τὴν συνεκτική τους δομή, ἐφ΄ ὅσον ἡ οἰκογένεια παύει νὰ εἶναι τὸ ἐπίκεντρον τοῦ μικροῦ κόσμου τῶν παιδιῶν.
  2. Ὁ ἔλεγχος τῶν παιδιῶν, ἀπὸ τόσο μικρὲς ἡλικίες, μετατρέπει σὲ μᾶζες ποὺ ὁδεύουν πρὸς …πολτοποίησιν, τοὺς μελλοντικοὺς ἐνήλικες. Εἰκόνες σὰν τὴν παραπάνω, ποὺ βλέπουμε στὰ «Πανεπιστήμιά μας» εἶναι τόσο οἰκεῖες, ποὺ ἐὰν ἀντικρύζαμε ὀμορφιὰ καὶ τάξιν, σὲ πανεπιστημιακὸ χῶρο, θὰ …τρομάζαμε. Ἡ βία καὶ ἡ ἀσχήμια δῆλα δὴ θεωροῦνται πλέον ἀπολύτως φυσιολογικές. Κι ἔτσι βλέπουμε στρατιὲς ἠλιθίων καὶ πιθηκοποιημένων νὰ θαυμάζουν, σὰν ἔργο τέχνης, ἕαν …ξέστρωτο κρεββάτι, ἀλλὰ νὰ μὴν ἀντιλαμβάνονται τὸ μεγαλεῖον τῆς τέχνης στὸν Παρθενῶνα, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ διαθέτουμε στρατιὲς ἀνεγκεφάλων ποὺ μεριμνοῦν γιὰ νὰ τὸν …διαλύσουν!!!
  3. Ἡ ἀπομάκρυνσις τοῦ ἀνθρώπου ἀπὸ τὴν Φύσιν, λόγῳ τοῦ ἐκπαιδευτικοῦ συστήματος, ἀκυρώνει τὴν αὐτάρκεια καὶ μᾶς προσέφερε στρατιὲς τεμπέληδων δημοσίων ὑπαλλήλων. Ἄνθρωποι ποὺ σὲ ἄλλες περιπτώσεις ἔπρεπε νὰ διδαχθοῦν μίαν τέχνη, καὶ νὰ διαπρέψουν σὲ αὐτήν, παρέμειναν ἀνίκανοι καὶ ἠλίθιοι, ἐξαρτημένοι ἀπὸ τὸ σύστημα καὶ τὶς προθέσεις του, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ καταστήσουν τὴν κοινωνία μας, ἀλλὰ κι ὅλες τὶς ἄλλες στὴν Εὐρώπη, ἀνίκανες νὰ παράξουν τὴν τροφή τους καὶ τὴν ἔνδυσίν τους. Δῆλα δὴ κοινωνίες πρὸς …ἐξαφάνισιν.

Εἶναι κι ἄλλοι, ἐπὶ μέρους λόγοι, ποὺ τὸ σύστημα ἐπιλέγει νὰ χρησιμοποιήσῃ μὲ αὐτοὺς τοὺς τρόπους τοὺς «πολῖτες» του. Ἀπὸ ἀρχαιοτάτων ἐτῶν στὴν γνώσιν, στὴν ὅποιαν γνώσιν, εἶχαν πρόσβασιν ΜΟΝΟΝ αὐτοὶ ποὺ μποροῦσαν νὰ τὴν ἀντιληφθοῦν. Κι ἔτσι ὁ σιδερᾶς ἦταν σιδερᾶς κι ὄχι …ἰατρός. Ὁ φούρναρης ἦταν φούρναρης κι ὄχι …γενετιστής. Ὁ γεωργὸς ἦταν γεωργὸς κι ὄχι …καθηγητὴς Πανεπιστημίου.
Ἡ φτώχεια, ἀπὸ ἀρχαιοτάτων ἐτῶν, δὲν ἐμπόδισε τὶς ἰδιαίτερες εὐφυΐες νὰ ἀναδειχθοῦν. Ὁ κάθε ἐπιστήμων τοῦ τότε ἦταν πραγματικὸς ἐπιστήμων κι αὐτὸ διότι τὸ ΓΟΥΣΤΑΡΕ πραγματικὰ κι ὄχι διότι ἔτυχε ἤ πέτυχε ἤ πλήρωσε κάποιος γονέας του…

Σᾶς κούρασα ὅμως…
Ἐπὶ τοῦ θέματος τῆς ἀ-παιδείας θὰ ἐπανέλθω.
Πάντως σήμερα δηλώνω πὼς ἡ ἀπόφασις αὐτὴ μὲ βρίσκει σύμφωνη. Ὄχι διότι κινοῦνται πρὸς τὴν σωστὴ κατεύθυνσιν οἱ διαχειριστὲς τῆς ἀ-παιδείας στὴν χώρα μας συνολικῶς, ἀλλὰ διότι ἡ παιδεία, στὸν βαθμὸ ποὺ θὰ ὑπάρχη, πρέπει νὰ ἀφορᾷ ΜΟΝΟΝ σὲ αὐτοὺς ποὺ τὴν ἀγαποῦν καὶ ποτὲ αὐτοὺς ποὺ τὴν βαριοῦνται καὶ τοὺς καταπιέζει.

Φιλονόη

Σημείωσις

Ὁ πραγματικός μας σεβασμὸς πρὸς τὴν ἀ-παιδεία, εἶναι αὐτός:

Ἡ εἰκόνα ἀποτυπώνει θαυμάσια αὐτὸ ποὺ τὸ ἔνστικτό μας, σὲ παγκόσμιον ἐπίπεδον, μᾶς ψιθυρίζει.
Παιδεία= Σκουπίδια!!!
Παιδεία= Καταστροφὴ τῆς νοήσεως.
Παιδεία= Ἀκύρωσις τοῦ Ἀνθρωπίνου εἴδους.
Ἡ πραγματικὴ παιδεία, αὐτὴν ποὺ χρειάζεται καὶ ὁ Ἄνθρωπος καὶ ὁ πλανήτης, θὰ ἀργήση, γιὰ τὴν ὧρα, νὰ ἐμφανισθῇ. Καὶ θὰ ἀργήση διότι ἀπαιτεῖται πρῶτα ἡ Ἀπελευθέρωσις τοῦ Ἀνθρώπου ἀπὸ ὅλα του τὰ δεσμά.
Ἔως τότε νὰ θυμόμαστε πὼς ὁ κυριότερος μοχλὸς ἐλέγχου τῶν κοινωνιῶν μας εἶναι ἡ παιδεία..

*Εὐτυχῶς, καὶ πρὸς τιμήν του, ΔΕΝ εἶναι ὅλοι ἔτσι. Ὑπάρχουν ΚΑΙ Φωτεινοί, πραγματικοὶ ἐπιστήμονες, ὑπεύθυνοι Ἄνθρωποι ,ποὺ ἄν καὶ εἶναι μειοψηφία, ἀποδεικνύουν πὼς σὲ αὐτὸν τὸν πλανήτη κάτι ἀκόμη εἶναι ζωντανό!!!

σχετικὰ θέματα:

Ὅταν ἀκοῦμε γιὰ «Ὑποχρεωτικὴ Ἐκπαίδευση» πρέπει νὰ …τρομάζουμε!

Παιδεραστία, ἀλλοίωσις ἱστορίας, συνταγὲς μαγειρικῆς καὶ ὁδηγίες χρήσεως γιὰ …καφετιέρα!!!

Πῶς μπορεῖ ὁ Παρακείμενος νὰ ὁδηγήσῃ στήν σχιζοφρένεια;

Ὅπου δὲν ὑπάρχει λόγος, πίπτει …βιβλίον!

Κυρία Διαμαντοπούλου, τά ἔμαθες τὰ νέα; Καὶ ἡ Νομική κατάλυμα ἔγινε!

Ὁ …ῥατσισμὸς τῆς μαργαρίτας!

Καὶ τὰ μυαλὰ …τετράγωνα!

Ὁ παρὰ φύσιν βιασμὸς τῶν γυμνασιοπαίδων.

Οἱ Ἕλληνες θεοὶ εἶναι ὁ συνδετικὸς κρίκος τοῦ ἀνθρώπου καὶ τῆς μαϊμοῦς!

Ἀγράμματη ἡ τριτοβάθμια ἐκπαίδευσις;

Σέβεσαι ὅταν σὲ σέβονται…

Χειροῦργος κατὰ τὸ κακοῦργος…!

Ἀκυρώνεται ἡ «κάθοδος τῶν Δωριέων»;

Ἡ μὴ σωστὴ χρήσις τῆς γλώσσης προκαλεῖ διασάλευσι τοῦ λογικοῦ!

Μπραβάκια! Μπραβάκια!!!

Νὰ πῶς ἠλιθιοποιοῦνται τὰ παιδιά μας!

Τά «Πανεπιστήμιά» μας μετροῦν ἀπό τόν πᾶτο ἤ ἀπό τήν κορυφή τίς πρωτιές;

Εἶδες τί ἔμαθαν τά παιδιά μας;

Φωνητικὴ «γραφὴ» καὶ στὰ Γυμνάσια!!! Ἰδίως σὲ αὐτά! (α΄)

Φωνητικὴ γραφὴ καὶ στὰ Γυμνάσια!!! Ἰδίως σὲ αὐτά!

Ἔχουμε στήν χώρα μας παιδεία;

Τελικῶς ὁ Μπαμπινιώτης δίδει ἀναφορά στήν Ἀμερικανική πρεσβεία;

Μπαμπινιώτης καὶ Μπαμπινοποίησις τοῦ Ἕλληνος Λόγου

Νέο βιβλίο γραμματικῆς.

Ἡ νέα «γραμματικὴ» τῆς Ε’ καὶ Στ’ Δημοτικοῦ.

Τὰ μαθηματικὰ τῶν ῥατσιστῶν!!!

Ὁ σκουπιδότοπος τῆς …παιδείας.

φωτογραφίες ἀπὸ ἐδῶ, ἐδῶ κι ἐδῶ.

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

One thought on “Μήπως ἔφθασε ὁ καιρός νά πάψουμε νά παράγουμε διπλωματούχους …ἀνέργους;

Leave a Reply