Τί ἔχουν νὰ ποῦν Παπούλιας καὶ Λιάπης γιά τόν φόνο τοῦ Μανώλη;

Γιατί; Εἶχαν κάποια φορὰ κάτι γιὰ νὰ ποῦν; ΠΟΤΕ!!! Ἀντιθέτως! Σιωπές καὶ συνεργίες! Νὰ τὸ πῶ συνενοχή; 

Νὰ μὴν τὸ πῶ, διότι παραμένουμε ἕνα εὐπρεπὲς ἱστολόγιο ποὺ σέβεται τὸν ἑαυτό του. Τοὺς κουδουνίστρες δὲν σεβόμαστε. 

Σήμερα ἔχουμε Νετάκια! 

Ταχύς καὶ λιτός στὸν λόγο του, ὅπως πάντα.  Θέμα; Ἡ δολοφονία τοῦ πατέρα γιὰ  νὰ τοῦ κλέψουν ἕνα  εἰκονοσκόπιο… Δὲν σχολιάζεται τέτοια κατάντια… 

Τι έχετε να πείτε τώρα κ.Παπούλια; κ.Ιωάννη Λιάπη;

Η Σημερινή Δολοφονία του Πατέρα στο Κέντρο της Αθήνας θα βάλει επιτέλους στην θέση τους, όλους τους εξωνημένους δήθεν Αριστερούς!

Συνέχεια

Οἱ ἐπιλεκτικὲς ἐπιχορηγήσεις τοῦ Γερουλάνου!

Γερουλᾶνος πάλι! Τὸν συναντῶ σὲ κάθε ἀναζήτησί μου. Σὲ κάθε πληροφορία ποὺ φθάνει ἢ καταγγελία, κάπου ἀπὸ πίσω κι ὁ Γερουλᾶνος. Μέγαρα εἶναι αὐτά; Βωμοί; Θέατρα; Ἀνασκαφές; ΟΠΑΠ; Ἰχθυοκαλλιέργειες;  Ἐπιδοτήσεις; Μουσεῖα; Ἐκθέσεις; Τουρισμός; Ἀκόμη καὶ πίσω ἀπὸ τὸν ἀκτοπλοϊκό ἀποκλεισμό τῆς Γαύδου, ὁ Γερουλᾶνος εἶναι!

Ἐχθὲς ὁ «ὑψηλότατος», ποὺ εἶναι καὶ πολὺὑπουργός (ἄμα λάχει νὰ ‘οῦμε), σὲ συνεργασία μὲ τὴν ἄλλην κουδουνίστρα, τὸν Παπουτσή, ἔστειλε τὰ ΜΑΤ στὸν βωμό γιὰ νὰἀπομακρύνουν τοὺς πολίτες ποὺ διεκδικοῦσαν τὴν διάσωσί του. Μὲ ποιάν λογική; Τὴν δική του φυσικά! Οὔτε ἀναμονὴ γιὰ Συνέχεια

Τί γλυτώσαμε εἴπαμε; Μὲ ἀριθμούς παρακαλῶ!

Νετάκιας σήμερα.

Σκεφτόμουν ἐδῶ καὶ  ἡμέρες νὰ ἀναρτήσω τὶς σκέψεις του ἀλλὰ μὲ ἔχει προλάβει ἡ Ἰαπωνία. Σήμερα τὰ κατάφερα καὶ τοῦ ὀφείλω ἕνα μεγάλο εὐχαριστῶ γιὰ τὴν ἐμπιστοσύνη.

Συνέχεια

Κατὰ τὰ ἄλλα λεφτὰ ὑπάρχουν!

Διάβαζα Νετάκια σήμερα καὶ θυμήθηκα διάφορα σκηνικά ποὺ ἔχουμε ζήσει τὰ τελευταῖα χρόνια μὲ τὴν βενζίνη, μὲ τὸ «δελτίο αὐξήσεως τῶν τιμῶν» της (;;;;;), μὲ τοὺς κακοὺς βενζινοπῶλες ποὺ ἔγιναν αἰσχροκερδεὶς, μὲ τοὺς ἀκόμη χειροτέρους μεσάζοντες ποὺ καπελώνουν τὶς τιμές, μὲ ὅλα τὰ στραβὰ κι ἀνάποδα ποὺ πράττουν ἄπαντες πλὴν «πολιτείας»…

Δεκᾶδες συμπολιτῶν μας, ἄλλοτε καρφωμένοι στὶς ὀθόνες τῆς τηλεοράσεως, ἂλλοτε καρφωμένοι στὶς ὀθόνες τῶν ὑπολογιστῶν τους κι ἄλλοτε καρφωμένοι στὸ τιμόνι τους, ἀναζητοῦν ἕνα βενζινάδικο μὲ ποιὸ «λογικὲς» τιμὲς… Ἀλλὰ ποῦ νὰ τὸ βροῦν;;;;

Θυμήθηκα καὶ τὸ Καράκας καὶ μὲ ἔπιαστε νευρικό γέλιο…

Συνέχεια

Ἓνα ἂριστα δομημένο σχέδιο χρεωκοπίας τῆς Ἑλλάδος! Τώρα τί μένει;

Ἓνα ἂρθρο, στήν σελίδα τοῦ Κώστα Καββαθᾶ, ἀπό τόν netakia, πού χρειάζεται άρκετή ὑπομονή γιά νά διαβαστῇ, ἀλλά ἒχει συγκεντρωμένο ἓνα μεγάλο τμῆμα τῆς πληροφορίας πού οἱ περισσότεροι συλλέγουμε τόν τελευταῖον χρόνο.

Τό ἒστειλε ὁ φίλος Γιάννης καί πράγματι, ἂν καί ἀρκετά ἂσχετη μέ τά οἰκονομικά, σέ μεγάλον βαθμό, κατάφερα νά τό μελετήσω!

Σᾶς τό συνιστῶ! Συνέχεια

Ἓνα ἂριστα δομημένο σχέδιο χρεωκοπίας τῆς Ἑλλάδος! Τώρα τί μένει; (παραπομπές)