Γερμανία: «Χρειαζόμεθα κι ἄλλους μετανάστες»!!!

Κι ἄλλο αἶμα ἀπαιτεῖ τὸ ἀδηφάγο τέρας τοῦ Βερολίνου!
Σύμφωνα μὲ δημοσίευμα τοῦ περιοδικοῦ «Der Spiegel», ἡ Γερμανία χρειάζεται περισσοτέρους μετανάστες, ἀπὸ ὅ,τι εἶχε ἀποῤῥοφήσει τὰ τελευταία χρόνια, ὡστὲ νὰ ἐνταχθοῦν στὴν ἀγορὰ ἐργασίας, ἡ ὁποία ἀντιμετωπίζει πρόβλημα ἐργατικῶν χεριῶν.
Μὴν ἀκοῦτε ποὺ μιλοῦν γιὰ προβλήματα μὲ τοὺς μετανάστες, ἢ τὴν ἐκλογικὴ πτώση τῆς Μέρκελ καὶ τὴν ἄνοδο τῶν ξενοφοβικῶν Συνέχεια
Πρωτάκουστα πράγματα!


