Ἔχουμε, δυστυχῶς, ἀντιληφθεῖ τὰ πάντα λάθος, διότι μᾶς τὰ ἐδίδαξαν λάθος.
Μόνον ἡ ἀντίληψις γιὰ τὴν κοινωνία μας φιλτράρεται μέσα ἀπὸ τὶς πεποιθήσεις μας κι ὄχι μέσα ἀπὸ τὴν πραγματικότητα. Βλέπουμε, γιὰ παράδειγμα, αὐτὸ ποὺ θὰ θέλαμε κι ὄχι αὐτὸ ποὺ συμβαίνει…
Ὅλα τὰ δάκτυλά μας δὲν εἶναι ἴσα…
Ὅλα τὰ πρόσωπα δὲν εἶναι ἴδια.
Ὅλα τὰ σώματα δὲν εἶναι ἴδια… Συνέχεια


Εἶμαι καλά, διότι εἶμαι ζωντανή!
