Καλὴν χρονιὰ νὰ ἔχουμε ὅλοι μας.
Δύσκολες συνθῆκες… Δύσκολες ὧρες… Δύσκολη ἡ ἐπιβίωσις…
Μὰ δὲν σκιάζομαι… Ἔτσι κι ἀλλοιῶς, πάντα, μὰ πάντα, κάτω ἀπὸ ὁποιεσδήποτε συνθῆκες, ἐμεῖς τὰ καταφέραμε… Βγῆκαμε καὶ ζωντανοὶ καὶ νικητὲς μέσα ἀπὸ τὶς περιπέτειες.
Γιατί λοιπόν νά μήν τά καταφέρουμε σήμερα; Τί ἄλλαξε;
Μήπως τό ὅ,τι κάποιοι, ἴσως περισσότεροι ἀπό ἄλλες φορές, κατάφεραν νά βολευτοῦν καί νά ἁπλώσουν ἐπάνω μας τίς σκιές τους;
Ἔ καί;
Πρώτη φορά εἶναι;
Μήπως ξεχάσαμε τούς Ῥωμαίους, ἀνατολικούς καί δυτικούς; Συνέχεια
Ἀρχεῖα κατηγορίας: ἀφιερώματα
Καλὴ χρονιὰ νὰ ἔχουμε.
Εὔχομαι ὁ Νέος Χρόνος νὰ φέρῃ συμφιλίωση στοὺς Ἕλληνες καὶ νὰ ξεπεράσουμε ὅ,τι δήποτε μᾶς χωρίζει· γιατὶ ἔρχονται ἀκόμα πιὸ δύσκολα…
Καὶ μόνο ἑνωμένοι θὰ ξεπεράσουμε Συνέχεια
Καλή μας χρονιά…
Καλὴ μας χρονιά… θὰ εἶναι πολὺ ἐνδιαφέρουσα.
Ὁ Ἔρως δίνει δύναμη σὲ ὅποιον χτυπᾶ μὲ τὰ βέλη του, νὰ πολεμήσῃ γιὰ ὅλα ὅσα ἀγαπᾶ καὶ θεωρεῖ ἱερά. Συνέχεια
Τὸν νοῦ σου στὸ δίκτυ!
Πώς είναι να τινάζεις τα μυαλά σου στον αέρα; Πώς άραγε είναι να πηδάς απ’ το μπαλκόνι αγκαλιά με τα παιδιά σου; Ποιες να είναι οι σκέψεις σου όταν παίρνεις ένα-ένα τα μπλε και κίτρινα χαπάκια που θα σε οδηγήσουν σε έναν ήσυχο θάνατο; Ποιος άραγε να είναι οι τελευταίες εικόνες μιας ζωής που χώρεσαν σε έναν φάκελο κατασχετηρίου της εφορίας; Πόση αξία έχει η ανθρώπινη αξιοπρέπεια όταν το μόνο που χρωστάς σ’αυτή την ζωή είναι έξι μήνες εισφορές στο ΤΕΒΕ και στο ΙΚΑ; Προς τα που γέρνει η πλάστιγγα αυτή της μονόφθαλμης δικαιοσύνης όταν ζυγίζονται ανάσες και γραμμάτια; Συνέχεια
Ὑπὸ τοῦ μηδενός.
Λοιπόν, οἱ Ἕλληνες εἶχαν δούλους;
ΜΕΡΙΚΟΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΡΙΧΤΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΔΟΥΛΟΥΣ…..
“Κατηγοροῦν τοὺς Ἕλληνες ὅτι εἴχαν δούλους, ὅπως μέχρι πρότινος εἴχαν καὶ οἱ Νότιες Πολιτεῖες τῶν ΗΠΑ.
Σήμερα οἱ σύγχρονες δημοκρατίες χρησιμοποιοῦν τοὺς μετανάστες, γιὰ τὴν αὐξήσῃ τῆς παραγωγῆς….
Ὡστόσο ἡ διάκριση μεταξὺ ἐλευθέρου καὶ δούλου στὴν Ἀθήνα εἶναι πολὺ μικρή. Συνέχεια
