Ἤ, όρθότερος τίτλος…
Μία πρόστυχη κυβέρνησις ποὺ ἀσκεῖ ἐκπορνευμένη καὶ βρώμικη προπαγάνδα κατὰ τῶν πολιτῶν της, ἐξοντώντάς τους μὲ ὅλους τοὺς τρόπους…
Ἤ, όρθότερος τίτλος…
Μία πρόστυχη κυβέρνησις ποὺ ἀσκεῖ ἐκπορνευμένη καὶ βρώμικη προπαγάνδα κατὰ τῶν πολιτῶν της, ἐξοντώντάς τους μὲ ὅλους τοὺς τρόπους…
«Με κούρασε το Ελλαδιστάν (μιας κι Ελλάδα δεν το λες αυτό το πράγμα, θα προσέθετα )»,
λέει στο στάτους της η Ιφιγένεια Βήττα.
Και συνεχίζει γράφοντας, «δεν ξέρω και τι να κάνω για αυτό, πέρα από την καθημερινότητα μου και τους δικούς μου ανθρώπους. Οπότε ας γράψω ένα στάτους. Με κούρασε η πατρίδα μου. Μάλλον πρέπει να πεθάνει, για να αναστηθεί. Μια ελιά κ ένα καράβι…έχουμε»……. Συνέχεια
Ἐὰν εἶναι οἱ μαθήτριες τῶν Λυκείων νὰ παρελαύνουν στὶς Ἐθνικὲς Ἐπετείους, ντυμένες ὡς ἐκκολαπτόμενες πόρνες, μὲ γόβες, φίνα καλσὸν καὶ μίνι ἔως τὸν ἀφαλό, ποτὲ μὴ σώσουν νὰ παρελάσουν.
Ἀρνοῦμαι νὰ δῶ τὴν «ἐκθαμβωτικὴ δασκάλα ποὺ ἔκλεψε τὴν παράστασι» καί που προπαγανδίζουν διάφορα blogs καὶ ἀπ’ ὅ,τι μαθαίνω καὶ κανάλια.
Διότι ἡ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΟΡΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΙΣ! Συνέχεια
Ὅταν πρὸ χθὲς ἄκουγα τὸν (ὤωω) ζουράρι νὰ «καυτηριάζῃ» τὶς κοτσάνες ποὺ …«διδάσκονται» τὰ παιδιά μας, μοῦ ἀνέβηκε τὸ αἷμα στὸ κεφάλι.
Ποιός; Ὁ ζουράρις…
Ὁ ζουράρις ποὺ κάποτε ἔλεγε στοὺς σκοπιανοὺς νὰ πάρουν τὰ …παπάρια του, ἐὰν θέλουν νὰ λέγονται Μακεδόνες. (Λέει…!!!) Συνέχεια
Τα καθεστωτικά ΜΜΕ, που (δείχνουν να) χάρηκσν με την…«ήττα» του FACEBOOK, είναι τα ίδια που πανηγύριζαν για την είσοδο του Facebook στο χρηματιστήριο και που πανηγυρίζουν κάθε φορά που κυκλoφορεί ένα iPhone.
Eίναι τα ίδια που ποτέ δεν «σήκωσαν» το θέμα προσωπικών δεδομένων στην πρώτη σελίδα, όπως έκαναν με τον γυμνό Ζαχόπουλο και τον νεκρό Φύσσα, και που δεν απαίτησαν ποτέ από τους πολιτικούς να νομοθετήσουν και να προστατεύσουν τους πολίτες από τους αισχρούς κι απαράδεκτους όρους, που ισχύουν για τους χρήστες του facebook.