
Είναι ο τύπος που πλασαρίστηκε από τα δυτικά ΜΜ”Ε” ως αντιπολίτευση στον Πούτιν. Ο άνθρωπος που διοργάνωνε τις κολοσσιαίες διαδηλώσεις με 200 άτομα και 5,000 κάμερες δυτικών μέσων για να δείξουν την δυσαρέσκεια στον “κακό Πούτιν”. (Για τον κακό Καραμανλή δυστυχώς υπήρχε η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ για να ξεσηκώνουν τα πλήθη…). Ο τύπος αυτός λοιπόν, εμφανίστηκε σε βίντεο που “διέρρευσε” να οργανώνει πυρήνες ανωμαλίας και δράσεων αποσταθεροποίησης σε “κλειστό κύκλο” όπου συμμετείχαν και αλλοδαποί.
Το θέμα δεν είναι ότι τον έδεσαν και τώρα αντιμετωπίζει κατηγορίες που επιφέρουν πολυετή κάθειρξη. Το θέμα είναι τι απέγιναν τα άλλα κορόιδα που συμμετείχαν στην φαιοκόκκινη συμμορία, χωρίς να πληρώνονται. Για τους μη προβεβλημένους έμμισθους, δεν υπάρχει αμφιβολία για το τι απέγιναν.
Στην Ελλάδα δυστυχώς, οι φαιοκόκκινες ναζιστικές συμμορίες δρουν ανεξέλεγκτα, υπέρ των παπανδρέηδων, των ισλαμιστών της Συρίας και ότι αηδιαστικού σκαρφίζεται η διεθνής των τοκογλύφων. Ως πότε;




Ὁ κατ’ ἐξοχὴν συνεργάτης ξένων κέντρων, χρηματοδοτούμενος ἀπὸ τραπεζικοὺς λογαριασμοὺς ἀγνώστου ….ταὐτότητος καὶ ἀρχηγὸς τῆς ἀντιπολιτεύσεως Καντάφι, Μοχάμεντ ἄλ Μεγκάριεφ, ἔρχεται σήμερα νὰ μᾶς πῇ πὼς ἡ ἐπίδρασις Καντάφι ἀκόμη ὑφίσταται καὶ πὼς δὲν κατάφεραν νὰ ξεριζώσουν ἐν τελῶς τὶς κανταφικὲς ἐπιρροές, οὔτε καὶ νὰ καταστείλουν ἀπολύτως τὶς ἀντιδράσεις. Γενικῶς δὲν ἔχουν καταφέρει νὰ ἐπιβάλλουν …ἄρνησιν τῆς λογικῆς τοῦ δολοφονηθέντος.