Δέν ὑπάρχει θέμα παραγραφῆς τῶν Γερμανικῶν ὀφειλῶν στήν Ἑλλάδα

Δύο κάννες σημαδεύουν -ὄχι καὶ τόσο …ἀνδρίκια – ἕναν δεμένον κι ἄοπλον!!!

Απορούν διεθνείς μελετητές με τη μη πειστική διεκδίκηση όσων χρωστά η Γερμανία στην Ελλάδα

Με μία τεράστια απορία μένουν όσοι διεθνείς αναλυτές ασχολούνται με το ζήτημα του αναγκαστικού δανείου που επέβαλε η ναζιστική Γερμανία κατά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, μιας και κανένας δε μπορεί να βρει πειστική δικαιολογία για ποιο λόγο η χώρα μας δεν διεκδίκησε ποτέ τα οφειλόμενα.

Σύμφωνα με τα δεδομένα, η Τράπεζα της Ελλάδος αναγκάστηκε να δώσει στους κατακτητές περισσότερα από 3.5 δισ. κατοχικές δραχμές κάθε μήνα από το 1942 έως το 1944 προκειμένου να συντηρήσουν τα στρατεύματα τους. Συνέχεια

Τώρα ποὺ θὰ γνωρίζουν καὶ τὶς σκέψεις μας…

Πιστεύουν πὼς θὰ μᾶς ἐλέγχουν ἀπόλυτα.
Τώρα ποὺ ὅλες τους οἱ μηχανὲς δουλεύουν στὸ μέγιστον, νομίζουν πὼς ἔχουν κερδίσῃ τὸν ἀπόλυτον ἔλεγχο τοῦ πλανήτου.
Τώρα εἰδικῶς ποὺ ἔχουν θέσῃ σὲ ἐφαρμογὴ ἀκόμη καὶ μηχανήματα ἐλέγχου καὶ παρακολουθήσεως τῆς σκέψεώς μας, αἰσθάνονται ἀσφαλεῖς!
Συνέχεια

Spiegel: Ἡ Γερμανία χρωστάει 162 δισ. στήν Ἑλλάδα

Άρθρο του Spiegel για το χρέος της Γερμανίας προς την Ελλάδα. Ποιο το ποσό που υπολογίζεται για τις γερμανικές αποζημιώσεις

 

Σε 162 δισεκατομμύρια ευρώ ανέρχεται, σύμφωνα με το Spiegel, το χρέος της Γερμανίας προς την Ελλάδα.

Από αυτά 108 δισεκατομμύρια ευρώ για την ανοικοδόμηση κατεστραμμένων υποδομών και 54 δισεκατομμύρια για το κατοχικό δάνειο, που αναγκάστηκε να δώσει η ελληνική κυβέρνηση την περίοδο 1942-1944.

Αυτό αναφέρει η ηλεκτρονική έκδοση του γερμανικού περιοδικού Spiegel το οποίο αναδημοσιεύει άρθρο στην εφημερίδα “Βήμα της Κυριακής”. Συνέχεια

Στρατιωτικὸς νόμος στὰ Χανιά! Μόνον;

Χανιά!
Στρατιωτικὸς νόμος μέσα κι ἔξω ἀπὸ τὴν πόλι!
Πρόβα;
Λᾶθος!
Πρόβες συμβαίνουν ὁπουδήποτε σὲ ὅλην τὴν ἐπικράτεια, γιὰ ὁποιονδήποτε λόγο.
Ἀπὸ τὸ Ἁπλούστερον, ποὺ λεγόταν Κερατέα, ἔως τὸ σοβαρότερον ποὺ λέγεται χρυσός.
Συνέχεια

Ὄχι βρὲ παιδιά, δὲν εἶναι φωτοσκιάσεις… Ἐξωγήινοι εἶναι!

Μά πῶς δέν τό εἴχαμε ἀντιληφθῇ τόσον καιρό;
Πῶς μᾶς ξέφυγε;
Ἐμεῖς ἀναζητούσαμε τὰ ΑΤΙΑ καὶ τοὺς ἐξωγηΐνους στὴν βο(υ)λὴ κι αὐτὰ μᾶς προέκυψαν στὴν Οὐάσινγκτον.
Πάλι μᾶς πῆραν τὶς πρωτιές…
Φτοῦ…

Συνέχεια

Ἀκόμη ἀγοράζουμε προϊόντα αὐτῶν τῶν ἑταιρειῶν;

Πρὸ μερικῶν ἑβδομάδων οἱ ἑταιρεῖες, τῶν ὁποίων τοὺς ἐκπροσώπους βλέπουμε στὴν παραπάνω φωτογραφία, πρότειναν τὰ 300 εὐρὼ ὡς βασικὸ μισθό, καὶ φυσικὰ ὡς προϋπόθεσι γιὰ νὰ ἐπενδύσουν στὴν χώρα μας. Ἐπιχειρήσεις εἶναι… ἐπιχειρηματικῶς σκέπτονται. Πάει καλῶς. 
Ἐμεῖς ὅμως, ἐκτὸς ἀπὸ ὑποψήφιοι ἐργαζόμενοι, θὰ εἴμαστε καὶ ὑποψήφιοι ἀγοραστές. 
Βέβαια, γιὰ νὰ ἀγοράζουμε τὰ προϊόντα τους, μὲ μισθοὺς τῶν 300 εὐρώ, εἶναι ἀδύνατον… Μᾶλλον ἔξω ἀπὸ ἐδῶ θὰ τὰ προωθοῦν, διότι ἐμεῖς οὔτε γιὰ φαγητὸ δὲν θὰ ἔχουμε. 
Συνέχεια