Γιὰ νὰ θυμοῦνται οἱ παλιοὶ καὶ νὰ μαθαίνουν οἱ νεώτεροι.


Ετσι..για να θυμόμαστε ποιοί,ελαφρά τη καρδία και χωρίς καμμία συνείδηση των πράξεών τους 

ψἠφισαν  επανειλημμένως  την εξαθλίωση των Ελλήνων!
Αλλά να θυμούνται πρωτίστως οι Ελληνες,πως αυτοί οι ασυνείδητοι και ελεεινοί τυχοδιώκτες,βρίσκονται στην θέση που βρίσκονται,κατόπιν εντολής των ιδίων!
Συνέχεια

Ὅταν πουλήσουν τὰ πάντα………..

Όταν χάσεις το χρεωμένο στην Αγροτική χωραφάκι σου για χρέη στο κράτος και δεις τους ξένους να το κάνουν ηλιακό πάρκο Όταν θα δεις τις ορδές των λαθρομεταναστών να επιβιώνουν δουλεύοντας για 200 ευρώ σαν σκλάβοι  στις Ειδικές Οικονομικές Ζώνες που θα θα ιδρύσουν σε κάθε πλούσια περιοχή της Ελλάδας ενώ εσύ θα ψάχνεις στα σκουπίδια τους γιατί δεν θα γνωρίζεις Τουρκικά…

Συνέχεια

Ὧρες ποὺ σφραγίζουν τὶς ζωές μας…

 

Του Γ. Δελαστίκ

Θα περάσουν ή όχι τα νέα μέτρα την Τετάρτη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί εκατομμύρια Έλληνες, των οποίων οι ζωές θα πεταχτούν στα Τάρταρα σε περίπτωση υπερψήφισης του ολέθριου πακέτου. Μακάρι να διαψευστούμε, αλλά η εικόνα που έχουμε μέχρι στιγμής δείχνει ότι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, βοηθούμενοι από τη θέση της ΔΗΜΑΡ, θα κατορθώσουν να περάσουν τα μέτρα. Αμέσως μετά θα επακολουθήσουν σοβαρές πολιτικές εξελίξεις σε κυβερνητικό επίπεδο και πιθανότατα θα επισημοποιηθεί το νέο ρήγμα στο ΠΑΣΟΚ, αλλά τα μέτρα θα έχουν περάσει. Άλλο αν θα υπάρχει  Συνέχεια

ΤΡΙΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ «Θὰ ἔχετε πρόσβαση στὸ νερὸ ἄν τὸ ἐπιτρέπουν οἱ στόχοι»!

Kαι φθάνουμε στο «διά ταύτα» λοιπόν..
Εκεί που είχαν σκοπό εξ’ αρχής.. Στην απόλυτη, -μα πιό απόλυτη εξαθλίωση δεν υπάρχει- να μην έχουμε πρόσβαση ούτε στα αυτονόητα αγαθά που προϋποθέτει ένα πολιτισμένο κράτος.
Φως, νερό, υγεία, παιδεία, δουλειά..
ΑΝ είμαστε σύννομοι με τους νόμους της ΕΕ και του μνημονίου, τότε θα ζούμε ως άνθρωποι… αλλιώς οι εικόνες που έβλεπες στην Αφρική, που έκαναν οι ιθαγενείς σαν τρελοί για λίγο νεράκι, πιθανώς να μην είναι πολύ μακρία από εδώ! Τι σημαίνει αυτό;;

 Δεν ξέρω ακόμα και δεν ξέρω αν θέλω καν να μπω στην διαδικασία να το σκεφτώ..
Ολα για να μείνουμε στο ευρώ.. έτσι Αντωνάκη και Σία;;  Συνέχεια

Αὐτοὶ κυριολεκτικῶς μᾶς πίνουν τὸ αἷμα!

Βρυκόλακες;
Νὰ σᾶς πῶ…
Ἄν καὶ οὐδέποτε ἐπίστευα σὲ τέτοια παραμύθια, τώρα τελευταῖα, μὲ τὰ τόσα καμώματα τῶν κρατούντων, ἔχω ἀρχίσει κι ἀμφιβάλω.
Αὐτοὶ κυριολεκτικῶς μᾶς πίνουν τὸ αἷμα πλέον.
Συνέχεια

Διαβᾶστε τό πολυνομοσχέδιο

Στη βουλή βρίσκεται εδώ και λίγες ώρες το πολυνομοσχέδιο με τα μέτρα «φωτιά», που ύστερα από μήνες, τελικά κατέληξε σε ένα «πακέτο μέτρων», σε ένα πολυνομοσχέδιο το οποίο και κατατέθηκε.

Το ΠΑΣΟΚ ζήτησε ελάχιστα λεπτά πριν κατατεθεί να γίνουν κάποιες τελευταίες τροποποιήσεις, ωστόσο αυτό δεν κατέστη δυνατό. Μετά από παρέμβαση του ίδιου του Φώτη Κουβέλη πείστηκε τελικά ο υποστηριζόμενος από την ΔΗΜΑΡ υπουργός Δικαιοσύνης Αντώνης Ρουπακιώτης καιέβαλε και εκείνος την υπογραφή του, ώστε το πολυνομοσχέδιο να πάρει τον δρόμο της ψήφισης.

Αν και η ΔΗΜΑΡ έχει προειδοποιήσει πως Συνέχεια