Οἱ ἀνιστόρητοι καὶ ἡ Θεσσαλονίκη.


Αὐτὴ ἡ ΦΕΝΤΕΡΑΣΙΟΝ πιά… 

Ἐμμονὴ ἔχει γίνει σὲ κάποιους…
Καὶ δὲν χάνουν εὐκαιρία συχνὰ πυκνὰ νὰ μᾶς ὑποδεικνύουν τὶς προθέσεις τους καὶ τὶς βλέψεις τους!

Συνέχεια

Δὲν μᾶς χ…αιρετᾶς ῥε Νταλάρα;;

Θα πάει ο Γ.Νταλάρας λέει, να τραγουδήσει στην Σμύρνη και στην Κωνσταντινούπολη στα τέλη Σεπτεμβρίου,εις μνήμην των σφαγιασθέντων και των καταστροφών που υπέστη ο Ελληνισμός το ΄22 και στα Σεπτεμβριανά αντίστοιχα.

Ti να τραγουδήσουμε για τις σφαγές δεν ξέρω..Μοιρολόγια ίσως;

Συνέχεια

Ἔχουν λυσσάξει οἱ Τοῦρκοι;

Τὰ γειτόνια μας ἔχουν ἀρχίσει νὰ χάνουν τὴν ψυχραιμία τους. 
Ἀπὸ τὴν μία οἰ Κοῦρδοι, ποὺ τοὺς ἔχουν κυριολεκτικῶς ἀποκόψει ἀπὸ μεγάλα τμήματα (κουρδικῶν) ἐδαφῶν, τὰ ὁποῖα κρατοῦσαν διὰ τῆς βίας τόσους αἰῶνες, κι ἀπὸ τὴν ἄλλην, τὰ «δικά μας» τὰ προσκυνημένα, ποὺ  ἤξεραν νὰ λένε παντοῦ καὶ πάντα «ΝΑΙ»… 
Συνέχεια

Τί ἔγινε μέ τόν χάρτη; Ἀπεσύρθῃ;


Ἀναφέρομαι φυσικὰ στὴν ἀθλιότητα τῶν γειτόνων μας κα] στὴν μεγαλυτέρα ἀθλιότητα τῶν δικῶν μας.

Μάθαμε πὼς τὸ θέμα ἔφθασε καὶ στὴν βο(υ)λὴ ἀπὸ τὸν Τέρενς Κουΐκ. Ἀλλὰ γιὰ τὴν πορεία τοῦ χάρτου δὲν μάθαμε κάτι. 
Συνέχεια

Τουρκάλα ἱστορικὸς ἀποκαλύπτει τὴν ἀλήθεια γιὰ τὴν Σμύρνη καὶ τὸν Κεμάλ!

Θα μπορούσε να ήταν ο Νέρων,αλλά γνώστες της ιστορίας λένε πως δεν έκαψε αυτός την Ρώμη παίζοντας  την λύρα του καθώς απολάμβανε το θέαμα!
Ήταν όμως ο Κεμάλ,ο «πατερούλης»των σύγχρονων απογόνων των Σελτζούκων και Μογγόλων και καθόταν στο μπαλκόνι του κι απολάμβανε την θέα της καταστροφής! Πόσο διεστραμμένο μπορεί να είναι το μυαλό μερικών ανθρώπων;;
Αυτό που μου έχει κάνει μεγίστη εντύπωση δε,  είναι ότι όχι μόνο μιλούν γι΄αυτό Τούρκοι ιστορικοί,αλλά οι απόψεις τους,δημοσιεύονται και σε εφημερίδες!
Μεγάλα δημοκρατικά βήματα η Τουρκία! Λέτε στο παρακάτω,μετά την Ολυμπιακή φλόγα να μας πουν ότι εκεί γεννήθηκε και η δημοκρατία;; 
Συνέχεια

Οἱ «φίλοι» μας οἱ Ῥῶσσοι!

Ὁ Πούτιν κρατᾶ Ἑλληνικοὺς ἀμφορεῖς, ποὺ ἀλλίευσε στὴν Φαναγόρεια, στὸν κόλπο τοῦ Ταμᾶν. Μέσα σὲ ὅλα τὰ ἄλλα, ἐπιδεικνύοντας τὰ εὑρήματά του, μᾶς περνᾶ καὶ τὸ μήνυμα πὼς αὐτὸς θὰ ἦταν καλλίτερος διάδοχος ἀπὸ τοὺς Τούρκους. (Λέτε νά γράφω παλαβομάρες;)

Ὁ Πούτιν κρατᾶ Ἑλληνικοὺς ἀμφορεῖς, ποὺ ἀλλίευσε στὴν Φαναγόρεια, στὸν κόλπο τοῦ Ταμᾶν.
Μέσα σὲ ὅλα τὰ ἄλλα, ἐπιδεικνύοντας τὰ εὑρήματά του, μᾶς περνᾶ καὶ τὸ μήνυμα πὼς αὐτὸς θὰ ἦταν καλλίτερος διάδοχος ἀπὸ τοὺς Τούρκους.
(Λέτε νά γράφω παλαβομάρες;)

Ἄν καὶ ἔχω ἀρκετὲς φορὲς καταγράψει τὴν γνώμη μου γιὰ κάθε πολιτικὸ πρόσωπο, διεθνὲς κι ἐγχώριον, σήμερα θὰ σᾶς παρουσιάσω κάποιες ἐνδιαφέρουσες λεπτομέρειες, ἀναφορικῶς μὲ τὴν «φίλη» μας τὴν Ῥωσσία!!!!  Ἱστορικὰ στοιχεῖα ἄφθονα… Ἀλλὰ θὰ περιοριστῶ στὰ ὅσα ὁ Semion Bagdasarov,  Ῥῶσσος βουλευτής, συμπεριέλαβε στὴν ὁμιλία του στὶς 19 Νοεμβρίου τοῦ 2011.

Πρὶν ὅμως σᾶς ἀφήσω μὲ  τὸν Semion Bagdasarov, μία πολὺ μικρὴ ἀναδρομὴ στὴν ἱστορία τῶν Σλαύων καὶ ἰδιαιτέρως τῶν Ῥώσσων.

Ποιός εἶναι ὁ Σλαῦος; Πότε ἔφθασε στήν περιοχή μας καί μέ ποιές προθέσεις;

Ἀρχικῶς οἱ Σλαῦοι Συνέχεια