Τελικῶς κάποιοι διαφέρουν!!! Καὶ στὴν Τουρκία!

Καὶ μόνον αὐτό; Κάνει καὶ κηρύγματα!!!Συγχαρητήρια γιὰ τὴν ἐπιστολή καὶ γιὰ τὴν εἰλικρίνεια! Συγχαρητήρια καὶ γιὰ τὸ θᾶρρος τῆς δημοσιεύσεως!!

Ἐγώ μένω ἄφωνη !

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥΡΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ...
Με ένα εντυπωσιακά ειλικρινές άρθρο, που δημοσιεύεται στην έγκυρη εφημερίδα SABAH , από τον Engin Ardiç, γνωστό συγγραφέα και δημοσιογράφο στην Τουρκία
στηλιτεύεται ο Τουρκικός τρόπος εορτασμού της πτώσης της
Κωνσταντινούπολης στις 29 Μαΐου…

Στο εν λόγω άρθρο ο συγγραφέας παρουσιάζει µία σειρά από αλήθειες για τις οποίες το Κεµαλικό καθεστώς εδώ
και δεκαετίες προσπαθεί να καταπνίξει. Αξίζει να παρατεθεί μεταφρασμένο το πλήρες κείμενο, από την συγκεκριμένη διεύθυνση της Τουρκικής εφημερίδας Sabah το οποίο έχει ως εξής :

” Τούρκοι συμπατριώτες, σταματήστε πια τις φανφάρες και τις γιορτές για την Άλωση, αρκετή ßία έχουμε δώσει στην Ανατολή µε
τις πράξεις µας…”

« ΑΝ οργανωνόταν στην Αθήνα συνέδριο µε θέμα : «Θα πάρουμε πίσω την Πόλη»…

ΑΝ έφτιαχναν μακέτα µε τα τείχη της πόλης και τους στρατιώτες µε τις πανοπλίες τους να επιτίθενται στην Πόλη… (όπως εμείς στην Τουρκία κάνουμε κάθε χρόνο !)

ΑΝ ένας τύπος ντυμένος όπως ο περίφημος Έλληνας νικηφόρος και σχεδόν μυθικός Διγενής Ακρίτας έπιανε τον δικό µας Ulubatlι Hasan και τον γκρέμιζε κάτω…

ΑΝ ξαφνικά έμπαινε στην πόλη κάποιος ντυμένος Αυτοκράτορας Κωνσταντίνος πάνω σε ένα λευκό άλογο και δίπλα του άλλος ως
Λουκάς Νοταράς, ως Γεώργιος Φραντζής κι έμπαιναν ως αντιπρόσωποι της πόλης… ( όπως εμείς στην Τουρκία κάνουμε κάθε
χρόνο !)

ΑΝ έφτιαχναν µια χάρτινη Αγία Σοφία που δεν είχε μιναρέδες αλλά Σταυρό….

ΑΝ έκαιγαν λιβάνι και έλεγαν ύμνους, θα µας άρεσε ;

Δεν θα µας άρεσε, θα ξεσηκώναμε τον κόσμο, μέχρι που θα καλούσαμε πίσω τον πρέσβη µας από την Ελλάδα.

Τότε, γιατί το κάνετε εσείς αυτό, κάθε χρόνο;

Πέρασαν 556 χρόνια και γιορτάζετε (την Άλωση) σαν να ήταν χθες ;

Γιατί κάθε χρόνο τέτοια εποχή, ( µ΄ αυτές τις γιορτές πού κάνετε ) διακηρύσσετε σε όλο τον κόσµο ότι:

«αυτά τα μέρη δεν ήταν δικά µας, ήρθαµε εκ των υστέρων και τα πήραμε µε τη ßία».

Για ποιο λόγο άραγε φέρνετε στη µνήµη µια υπόθεση 6αιώνων;

Μήπως στο υποσυνείδητό σας υπάρχει ο φόβος ότι η Πόλη κάποια µέρα θα δοθεί πίσω ;

Μην φοβάστε, δεν υπάρχει αυτό που λένε µερικοί ηλίθιοι της Εργκενεκόν περί όρων του 1919.

Μη φοβάστε, τα 9 εκατοµµύρια Ελλήνων δεν μπορούν να πάρουν την πόλη των 12 εκατοµµυρίων, και αν ακόμα την πάρουν δεν μπορούν να την κατοικήσουν.

Κι οι δικοί µας που γιορτάζουν την Άλωση είναι µια χούφτα φανατικοί µόνο που η φωνή τους ακούγεται δύσκολα.

Ρε σεις, αν µας πούνε ότι λεηλατούσαμε την Πόλη τρεις µέρες και τρεις νύχτες συνεχώς τι θα απαντήσουμε ;

Θα υπερασπιστούμε τον εαυτό µας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Aνθρωπίνων Δικαιωμάτων ή θα αφήσουμε το θέμα στους ιστορικούς ;

Αντί να περηφανευόμαστε µε τις πόλεις που κατακτήσαμε, ας περηφανευτούμε µε αυτές που ιδρύσαμε, αν υπάρχουν. Αλλά δεν
υπάρχουν.

Όλη η Ανατολή είναι περιοχή µέ την βία κατακτημένη…

Ακόμα και το όνομα της Ανατολίας δεν είναι αυτό που πιστεύουν (ana=µανα, dolu=γεµάτη) αλλά προέχεται από την ελληνική λέξη η Ανατολή.

Ακόμα και η ονομασία της Ισταµπούλ δεν είναι όπως µας λέει ο Ebliya Celebi «εκεί όπου υπερτερεί το Ισλάµ»τραßώντας τη
λέξη από τα μαλλιά, αλλά προέρχεται από το «εις την Πόλιν».

Εντάξει λοιπόν, αποκτήσαµε µόνιµη εγκατάσταση, τέλος η νοµαδική ζωή και γι’ αυτό ο λαός αγοράζει πέντε – πέντε τα
διαµερίσµατα. Κανείς δεν μπορεί να µας κουνήσει, ηρεμήστε πια…

Οι χωριάτες µας ας αρκεστούν στο να δολοφονούν την Κωνσταντινούπολη χωρίς όμως πολλές φανφάρες….».

http://www.sabah.com.tr/Yazarlar/ardic/2009/05/29/hatirlatmayin_sunu_kefereye

Πηγή μήνυμα καὶ Σερβιώτικος

Υ.Γ. Ἐκεῖνος ὁ Φικρέτ ποῦ εἶναι; Πάλι μὲ τὸν Βερέμη συνωμοτεῖ; Νὰ τοῦ τό στείλουμε;

Τό 1822 δέν ἦταν ἀρκετό γιά τήν Χίο;

Ντρέπομαι!

Εἶναι λίγο αὐτό ποὺ γράφω!

Ντρέπομαι!

Ἐγὼ τὸν Τοῦρκο δὲν τὸν μισῶ. Δὲν τὸν φοβᾶμαι. Ἀλλὰ ξέρω καὶ τὰ κακὰ ποὺ ἐπισύρει ἡ παρουσία του! Ξέρω καλά! Ἀπὸ χέρι Τούρκου χάθηκε παραπάνω ἀπὸ τὴν μισὴ μας γενιά! Κι αὐτὸ δὲν τὸ λησμονῶ! Δὲν πρέπει στοὺς παποῦδες μου νὰ γίνῃ τέτοια προσβολή! Σὲ κανέναν νεκρό μας!

Ἑγώ τοὺς Τούρκους δὲν τοὺς μισῶ. Ἀλλὰ δὲν τοὺς θέλω καὶ στὴν ζωή μου. Θυμᾶμαι τὴν Κύπρο. Τοὺς ἀγνοουμένους καὶ πονάω. Σὰν νὰ ἦταν ὁ πατέρας, μου ἡ μάνα μου, τὸ παιδί μου ἐκεῖ. Κι αὐτὰ δὲν Συνέχεια

Ἡ Θράκη οὐρλιάζει!!! Ἀκούει κάποιος;

Τὰ χειρότερα σενάρια ἐπιβεβαιώνονται!

Οἱ ἐφιάλτες γίνονται πραγματικότης!

Ἡ Θράκη περνάει ἐπισήμως σὲ τουρκικό ἔλεγχο!!

Κυβέρνησις δὲν ὑπάρχει!

Ἐθνική συνείδησις ἐπίσης!

Νὰ ξεκινήσουμε ἀπό τώρα τὸν θρῆνο  ἤ νά περιμένουμε τὸν ὁλικό ἀφανισμό της;

Φιλονόη.

Υ.Γ. Τὸ παρακάτω ἄρθρο εἶναι ἕνα ἐξαιρετικό «ἐργαλεῖο» γιὰ νὰ καταλάβουμε ὅλοι πόσο μεγάλο εἶναι τό ξεπούλημα!

Συνέχεια

Τελειώνουν καὶ μέ τήν Βόῤῥειο Ἤπειρο;

Τὸ παρακάτω κείμενο πιστεύω πὼς εἶναι ἐξαιρετικὰ ἐνδιαφέρον καὶ ἐνημερωτικὸ. Ὅπως ἐπίσης καὶ μία κραυγή ἀγωνίας γιὰ τὸ τί μέλλει γενέσθαι μὲ τοὺς πατριῶτες μας ποὺ ἔχουν παρατηθεῖ στὴν «κακὴ τους τύχη»!

Ἡ πολιτεία, ὣς συνήθως ἀπούσα καὶ οἱ Ἕλληνες τῆς Βορείου Ἠπείρου, εἶτε θέλουμε νὰ τὸ παραδεχτοῦμε, εἶτε ὄχι σὲ μέγιστον κίνδυνο!

Τὰ ἀπειλητικὰ σύννεφα πλησιάζουν!

Ἐὰν δὲν ληφθοῦν ἄμεσα ἀποφάσεις ποὺ θὰ στηρίξουν καὶ θὰ ἐνισχύσουν τὴν περιοχὴ, τὰ πράγματα θὰ ἐξελιχθοῦν σὲ τραγωδία συντόμως.

Συνέχεια

Ἐπεκτατικὰ (τουρκικὰ) σχέδια!

Τὸ ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ σήμερα παρουσιάζει (βασιζόμενο στὰ πρωτοσέλιδα τῆς γείτονος) τὸ ἱστορικὸ ὅλης τῆς ὑποθέσεως ποὺ ἐστήθη εἰς βᾶρος μας….
Μερικὲς εἰκόνες καὶ πολλὲς λεπτομέρειες… Ὅπως καὶ τὸ πιθανότερον σενάριον ποὺ θὰ ἐπαίζετο στὸ Αἰγαῖο…
Διότι, μπορεῖ οἱ γείτονες νὰ σχεδιάζουν ἀλλὰ κι ἐδῶ ὑπάρχουν κανόνες ποὺ ΤΗΡΩΝΤΑΙ  ἀκόμη κι ὅταν ὅλα  ἢ  ὅλοι προσπαθοῦν νὰ μᾶς πείσουν γιὰ τὸ ἀντίθετον!!!

Δὲν μὲ ἐνοχλοῦν τὰ σχέδια τῶν τούρκων….
Μὲ ἐνοχλεῖ ἡ ἀδιαφορία τῶν δικῶν μας…
Μὲ ἐνοχλεῖ ἡ συστηματικὴ μεθόδευσις δημιουργίας μίας εἰκόνας καταῤῥεύσεως….

Μὲ ἐνοχλεῖ ἡ προσπάθειὰ τους νὰ μᾶς πείσουν γιὰ τὸ «ἀδύναμον καὶ ἀνύπαρκτον» τῆς Ἑλληνικῆς στρατιωτικῆς δυνάμεως….

Μὲ ἐνοχλοῦν οἱ «πολυπολιτισμικές τους» θέσεις ποὺ ἀκυρώνουν σύνορα καὶ νόμους…. Συνέχεια

Τὸ ΚΚΕ, τὰ Μικρασιατικά καὶ ὁ νόμος 815.

Ἀναδημοσιεύω ὅπως τὸ ἔλαβα ἀπὸ μήνυμα φίλου. Σχόλια εὐπρόσδεκτα!

Ἀπελπιστικὰ ἀμετανόητοι! Τραγικὰ! Εἰρωνικὰ! Ἀνθελληνικὰ! Συνέχεια