Χαρὰ τῶν …τσοπάνηδων!!!

Μὲ δύο συλλαλητήρια, ἕνα ὁλοκληρωμένο καὶ ἕνα ὑπὸ διοργάνωσιν, ἀντιλαμβανόμεθα ὅλοι πὼς εἶναι τώρα ἡ μεγάλη εὐκαιρία τῶν σαπροφύτων νὰ καπελώσουν κάθε προσπάθεια τῶν Ἑλλήνων γιὰ ἀνεξαρτησία. Κόμματα, κομματίδια, νεο-«ἐθνοσωτῆρες», «ἀνεξάρτητοι» καὶ μ-«πατριώταροι» στὴν πρώτη γραμμὴ γιὰ νὰ ἁρπάξουν κάτι ἀπὸ τὸ πατριωτικό μας φρόνημα. Κι ἐμεῖς παρακολουθοῦμε αὐτὸ τὸ σκηνικὸ ἄλλοτε κλαίγοντας κι ἄλλοτε γελώντας!!!

Ἕλληνες… Αὐτὴν τὴν στιγμὴ διακυβεύεται ἡ Ἐθνική μας ὑπόστασις.
Ἡ Μακεδονία μας, μὰ καὶ ὅλες οἱ, κατοικούμενες ἀπὸ ἀρχαιοτάτων μὲ Ἕλληνες, περιοχὲς τῆς χερσονήσου τοῦ Αἵμου, δὲν εἶναι ὑπὸ διαπραγμάτευσιν! Εἶναι Ἑλλάς!!! Δὲν κυττᾶμε τὶ μᾶς ἔμαθαν στὸ σχολεῖο. Οὔτε κυττᾶμε τὶς πολιτικοκομματικὲς κωλοτοῦμπες. Οὔτε τὶς κορῶνες ποὺ ἐξυπηρετοῦν συμφέροντα πολυεθνικῶν.
Κυττᾶμε μόνον τὴν ἱστορικὴ πραγματικότητα καὶ τίποτα περισσότερο!!!
Συνέχεια

Ξεφτίλα καμμεν-ικῶν κομματο-σκύλων

Ἂς ξεκαθαρίσουμε κάτι. Πιστεύω βαθύτατα πὼς ὅταν κάποιος, σὲ κάποιαν περίοδο τῆς ζωῆς του, διατελῇ μία φορὰ πράκτωρ, πάντα πράκτωρ παραμένει.
Ἐὰν ἐπὶ πλέον εἶναι καὶ πράκτωρ ξένων δυνάμεων, τότε, κατ’ ἐμέ, εἶναι αὐτονόητον πὼς πάντα πράκτωρ ξένων δυνάμεων θὰ εἶναι. Αὐτὰ πολὺ γενικῶς. (Εἰδικῶς, ἐπὶ τῶν πρακτόρων, ὑπηρετούντων ξένων δυνάμεων, ἀναζητοῦμε, ἐὰν εἶναι δυνατόν, τὸν χρηματοδότη…!!!)
(Τὸ ποιοί, ἐντὸς τῆς χώρας, κατὰ καιρούς, ἔπαιξαν ἢ καὶ παίζουν ἀκόμη, αὐτὸν τὸν ῥόλο, εἶναι μία πολὺ σοβαρὴ ὑπόθεσις πού, θεωρητικῶς, θὰ ἔπρεπε νὰ διαλευκάνῃ ἡ ΕΥΠ. Θεωρητικῶς, διότι ἡ ΕΥΠ θὰ ἔπρεπε νὰ ὑπερασπίζεται τὰ ἐθνικὰ συμφέροντα. Αὐτὸ τὸ τελευταῖο ἂς τὸ ξεχάσουμε, πρὸς ὥρας…!!!)

Συνέχεια

Θράσος ἀπύθμενον

Ὁ φούρναρης στὸ ἐπάγγελμα καὶ νῦν βουλευτὴς Μεσσηνίας τοῦ ΣΥΡΙΖΑ Κωνσταντινέας, ἐκπρόσωπος τῆς νέας γενεᾶς τραμπούκων, ἐνῶ ἐπιτίθεται στὴν δήμαρχο Μάνδρας, μιᾶς κατεστραμμένης πόλεως, ποὺ ἤδη θρηνεῖ 19 θύματα. Συνέχεια

Ψιχουλάκια …«ἐλεημοσύνης» ἀπὸ …λάφυρα ποὺ θὰ ξανά-λεηλατηθοῦν!!!

Ἔ, ἐσὺ ποὺ ἀπεβλακώθης βλέποντας τηλεόραση: σοῦ πῆραν 67.000 εὐρῶ, σοῦ δίδουν 1.000 πίσω, τὰ ὁποία ὅμως θὰ στὰ …ξαναπάρουν!!!

Πενήντα ἕνα (51) δισεκατομμύρια εὐρῶ ἔχασαν οἱ συνταξιοῦχοι στὴν Ἑλλάδα ἀπὸ τὸ 2010 μέχρι σήμερα (*) !!! Μεσοσταθμικά, οἱ μειώσεις στὶς συντάξεις ξεπέρασαν τὸ 50%! Ἀπὸ τὸ 2010 ποὺ ξεκίνησαν τὰ ψαλίδια ἐπὶ ΓΑΠ ὅταν κόπηκε σὲ ἕνα βράδυ ἡ 13η καὶ 14η σύνταξις (δῶρα) ὅποιος κυβερνοῦσε ἔκοβε καὶ κάτι! Αὐτὸ σὲ συνδυασμὸ μὲ τὴν αὔξηση τιμῶν σὲ διαρκῆ καὶ μὴ διαρκὴ καταναλωτικὰ ἀγαθά, ὄχι ἁπλᾶ ἐμείωσε στὸ μισὸ τὴν ἀγοραστική τους δύναμις ἀλλὰ ἐξευτέλισε τοὺς συνταξιούχους στὴν Ἑλλάδα! Συνέχεια

Ψηφοφόρων ἀδιέξοδα

Ὑπάρχουν ὁρισμένα ἱστορικὰ γεγονότα τὰ ὁποῖα στοιχειώνουν γενεὲς πολιτικῶν καὶ καθορίζουν πολιτικές.

Τὸ κορυφαῖο σὲ παγκόσμιο ἐπίπεδο εἶναι ἡ περίφημη «συμφωνία τοῦ Μονάχου».
Ἔχουν γραφεὶ χιλιάδες βιβλία καὶ ἰστορικὲς διατριβὲς γιὰ τὸ θέμα.
Στὸν δυτικὸ πολιτικὸ κόσμο αὐτὸ τὸ γεγονὸς ἔχει καθορίσῃ καὶ κορυφαῖες στιγμὲς κρίσεως.
Συνέχεια

Δυστυχῶς, ἡ σωτηρία ἀργεῖ…

Σήμερα συνήντησα τυχαία ἔναν παλαιὸ γνωστό μου, ὁ ὁποῖος μέχρι πρὸ ἀρκετῶν μηνῶν ἦταν ἐνεργὸ μέλος τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς ἐδῶ στὴν Χαλκίδα. Γιὰ τοὺς δικούς του λόγους (ἀπολύτως, σεβαστούς) ἀπεχώρησε ἀπὸ τὶς τάξεις τῆς ΧΑ. Καὶ πολὺ καλὰ ἔκανε.

Ἐκεῖνο ὅμως, ποὺ μ’ «ἔστειλε ἀδιάβαστο», ἦταν ὅταν μοῦ εἶπε ὅτι πλέον εἷναι στὴν… Νέα Δημοκρατία!!! Καὶ σὰν νὰ μὴν ἔφθανε αὐτό, ἄκουσα καὶ θερμὸ κήρυγμα ὑπὲρ τοῦ Κούλη!!! Δὲν θ’ ἀναφερθῶ στὸν χείμαῤῥο τῆς μπαρουφολογίας ποὺ ὑπέστησαν τὰ δύσμοιρα ὦτα μου. Θὰ σταθῶ σ’ ἔνα σημεῖο μόνον, ποὺ μ’ ἔκανε να ἐκραγῶ: Συνέχεια