Μὲ δύο συλλαλητήρια, ἕνα ὁλοκληρωμένο καὶ ἕνα ὑπὸ διοργάνωσιν, ἀντιλαμβανόμεθα ὅλοι πὼς εἶναι τώρα ἡ μεγάλη εὐκαιρία τῶν σαπροφύτων νὰ καπελώσουν κάθε προσπάθεια τῶν Ἑλλήνων γιὰ ἀνεξαρτησία. Κόμματα, κομματίδια, νεο-«ἐθνοσωτῆρες», «ἀνεξάρτητοι» καὶ μ-«πατριώταροι» στὴν πρώτη γραμμὴ γιὰ νὰ ἁρπάξουν κάτι ἀπὸ τὸ πατριωτικό μας φρόνημα. Κι ἐμεῖς παρακολουθοῦμε αὐτὸ τὸ σκηνικὸ ἄλλοτε κλαίγοντας κι ἄλλοτε γελώντας!!!
Ἕλληνες… Αὐτὴν τὴν στιγμὴ διακυβεύεται ἡ Ἐθνική μας ὑπόστασις.
Ἡ Μακεδονία μας, μὰ καὶ ὅλες οἱ, κατοικούμενες ἀπὸ ἀρχαιοτάτων μὲ Ἕλληνες, περιοχὲς τῆς χερσονήσου τοῦ Αἵμου, δὲν εἶναι ὑπὸ διαπραγμάτευσιν! Εἶναι Ἑλλάς!!! Δὲν κυττᾶμε τὶ μᾶς ἔμαθαν στὸ σχολεῖο. Οὔτε κυττᾶμε τὶς πολιτικοκομματικὲς κωλοτοῦμπες. Οὔτε τὶς κορῶνες ποὺ ἐξυπηρετοῦν συμφέροντα πολυεθνικῶν.
Κυττᾶμε μόνον τὴν ἱστορικὴ πραγματικότητα καὶ τίποτα περισσότερο!!! Συνέχεια
Ὁ φούρναρης στὸ ἐπάγγελμα καὶ νῦν βουλευτὴς Μεσσηνίας τοῦ ΣΥΡΙΖΑ Κωνσταντινέας, ἐκπρόσωπος τῆς νέας γενεᾶς τραμπούκων, ἐνῶ ἐπιτίθεται στὴν δήμαρχο Μάνδρας, μιᾶς κατεστραμμένης πόλεως, ποὺ ἤδη θρηνεῖ 19 θύματα.

Σήμερα συνήντησα τυχαία ἔναν παλαιὸ γνωστό μου, ὁ ὁποῖος μέχρι πρὸ ἀρκετῶν μηνῶν ἦταν ἐνεργὸ μέλος τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς ἐδῶ στὴν Χαλκίδα. Γιὰ τοὺς δικούς του λόγους (ἀπολύτως, σεβαστούς) ἀπεχώρησε ἀπὸ τὶς τάξεις τῆς ΧΑ. Καὶ πολὺ καλὰ ἔκανε.