Πανηγυρίζει ἡ ἐφημερὶς (γιὰ νὰ λέμε…!!!) «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» γιὰ τὴν μεγίστη, λέει, τῶν συναντήσεων ποὺ ἔγινε γραμματόσημο…
Συνάντησις, λέει, κορυφῆς τῆς ἱεραρχίας…
Λέει…
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: κομματόσκυλα
Χρειαζόμεθα λοιπόν (καί) μακεδονικό κόμμα;
Ἀπό ποῦ κι ὡς ποῦ; Σέ τί χρειάζεται καί ποιόν ἐξυπηρετεῖ κάτι τέτοιο;
Στό νά συσταθῇ ἕνα κόμμα πού θά ὑπερασπίζεται ἀποκλειστικῶς καί μόνον τά συμφέροντα τῆς Μακεδονίας ἤ στό νά παγιώσῃ τίς νεοταξίτικες ἀξιώσεις περί διαχωρισμοῦ κι ἀποκοπῆς τῆς Μακεδονίας μας ἀπό τόν Ἐθνικό κορμό;
Μήπως τελικῶς οἱ …ὑποψίες κάποιων δέν ἦσαν καί τόσο ἀόριστες κι ἀβάσιμες; Μήπως πίσω ἀπό αὐτές τίς ὑποψίες κρύβονται νέες εἰς βάρος μας μεθοδεύσεις;
Καί ποιός θά ἀπαντήση ὑπευθύνως; Συνέχεια
Φονιάδες, μαχαιροβγάλτες καὶ ἀνθέλληνες οἱ …«ἡγέτες» μας. (γ)
Γνωρίζουμε θαυμάσια ὅλοι μας πὼς σκάνδαλα δὲν ὑπάρχουν, ἀλλά, ἀκόμη κι ἐὰν ὐπάρξουν, ἢ δὲν ὑπάρχουν ἔνοχοι ἢ δὲν τιμωροῦνται (κρυβόμενοι πίσω ἀπὸ τὶς ἀσυλίες τους) ἢ …παραγράφονται τὰ πάντα, διότι στὴν χώρα τοῦ Ἑλλαδοκαφριστᾶν ἰσχύει μόνον τὸ «δίκαιον τοῦ χρήματος». Τὸ «δίκαιον τῆς διαπλοκῆς», γιὰ τὴν ἀκρίβεια, ποὺ σκοπό του ἔχει μόνον τὸ νὰ συγκαλύπτῃ παντοιοτρόπως τὸ ἕνα καὶ μοναδικὸ ἔγκλημα κατὰ τῶν Ἑλλήνων.
Χάθηκε ἡ εὐκαιρία μας στό καπελωμένο συλλαλητήριο;
Συζητώντας μὲ ἀπογοητευμένους φίλους, γιὰ τὸ εἶδος τοῦ (ἐκ πρώτης ὄψεως) ἀρίστως καπελωμένου κι ἐλεγχομένου συλλαλητηρίου, προσπαθῶ νὰ τοὺς ἀνοίξω τὸ ὁπτικό τους πεδίον, γιὰ νὰ ἀντιληφθοῦν πὼς ὄχι μόνον δὲν χάθηκε κάτι, ἀλλὰ πὼς ὅλα τώρα ξεκινοῦν. Καὶ δὲν ξεκινοῦν διότι ἐκεῖ ἦσαν μόνον, στὴν πλειοψηφίαν τους (κατὰ τὰ φαινόμενα) συμπολῖτες μας ποὺ ἐμπρὸς σὲ ἕναν νέο «ἐθνοσωτῆρα» (ἢ ἀκόμη καὶ …Μακεδονάρχη), θὰ σπεύσουν νὰ χειροκροτήσουν ἀγελαδηδόν, ἀλλὰ διότι κάτι ἄλλο, πολὺ μεγαλύτερο, ἔβγαλε ὅλον αὐτὸν τὸν κόσμο ἀπὸ τὴν ἡσυχία του. Συνέχεια
Χρυσαυγουλάκια μας ἔφθασε ἡ ὥρα νὰ παραιτηθεῖτε!!!
Ὅλα σας… Δίχως ἐξαιρέσεις…
Ἐάν, ὅπως ἰσχυρίζεσθε, εἶσθε πατριῶτες. Ἐάν… ἀλλὰ δὲν νομίζω….

Λοιπόν… ἐπαναλαμβάνομαι καὶ πάλι, γιὰ νὰ σᾶς γίνω ἐκ νέου ἀντιπαθής.
Ἔχουμε ἕνα Σύνταγμα κι ἕναν ἐκλογικὸ νόμο, ποὺ τὰ γνωρίζετε καλῶς καὶ ὀφείλετε τώρα νὰ τὰ ξαναμελετήσετε.
Αὐτὸ τὸ Σύνταγμα καὶ αὐτὸς ὁ ἐκλογικὸς νόμος ἀναφέρουν σαφῶς πὼς ἡ βο(υ)λή σας δὲν γίνεται νὰ λειτουργήσῃ μὲ κάτω ἀπὸ 300 (ἐπὶ τοῦ παρόντος) βο(υ)λευτές. Μέσα σὲ αὐτὰ λοιπὸν τὰ (ἀπὸ ἐσᾶς) συμφωνηθέντα ἀναφέρεται σαφῶς πὼς ἐὰν κάποιος βουλευτὴς παραιτηθῇ, τελευτήσῃ, μετακινηθῇ ὀφείλει ἄμεσα τὸ βουλευτικὸ σῶμα νὰ τὸν ἀντικαταστήσῃ.
Ἐὰν αὐτὸ δὲν εἶναι δυνατόν, τότε ὁδηγούμεθα, ἐκ τῶν πραγμάτων σὲ ἐκλογές.
Ἐπεὶ δὴ ὅμως ὅλοι ἐκεῖ μέσα παραμένετε συμμορία, φροντίζετε νὰ ἀντικαταστήσετε ἄμεσα κάθε πρόσωπο ποὺ θὰ ἀκυρώση, συνταγματικῶς, τὴν ἰσχὺ τῆς ὑπαρχούσης βουλῆς. Ἔτσι δέν εἶναι;
Συνέχεια
Θά κυττᾶμε γιά πολύ ἀκόμη τούς ἐθνομηδενιστές νά μᾶς γελοιοποιοῦν;
Διαβάζω συχνὰ πυκνὰ τώρα τελευταία γιὰ τὸν «φασισμό» τῶν Ἑλλήνων, ποὺ τείνουν πλέον πρὸς τὴν χρυσῆ αὐγή, διότι συμμετεῖχαν στὸ συλλαλητήριο τῆς Θεσσαλονίκης… (Ἀλλὰ δὲν διαβάζω κάπου γιὰ τὴν ἀδιαφορία τῶν Ἑλλήνων πρὸς τὴν χρυσῆ αὐγή, ποὺ οὐδόλως τοὺς προσήλκυσε γιὰ νὰ συμμετάσχουν στὸ συλλαλητήριο).
Διαβάζω ἐπίσης πὼς ἐὰν κοιμᾶσαι πατριώτης, ξυπνᾷς, λέει, φασίστας.
Διαβάζω ἀκόμη καὶ γιὰ τὶς ἐξαγγελίες τῶν ἐπαγγελματιῶν «ἀνθρωπιστῶν» ποὺ θὰ ἤθελαν, ἐὰν πέσῃ ἀρκετὸ χρῆμα ἀπὸ τὸν ἀγαπημένο τους πSoros, νὰ δημιουργήσουν θέματα στὸ συλλαλητήριο, πρὸ κειμένου νὰ τρομάξῃ ὁ κόσμος καὶ νὰ μὴν συμμετάσχῃ. Συνέχεια