Θλίψις καὶ ὀργὴ γιὰ τὴν ΕΛ.ΑΣ….

Ἐπανατοποθέτησίς μας, ὡς σελίδος, σχετικὰ μὲ τὸ ποιὸς εἶναι ποιός, ἐδῶ:

Χρυσαυγίτικες ἤ …σκέτες δολιοφθορές διέλυσαν τό συλλαλητήριο;

Δὲν μπορῶ παρὰ μόνον θλίψη καὶ ὀργὴ νὰ νοιώσω γιὰ τὴν ἐμετικὴ τραγικότητα τῆς ΕΛ.ΑΣ. ἐχθὲς στὸ Σύνταγμα.

Ἀναρχοάπλυτα μεταμφιεσμένα σὲ «ἐθνικιστές», ἐπέτυχαν αὐτὸ ποὺ ἀποζητοῦσαν κυβέρνησις καὶ μπατσαρία: νὰ διώξουν τὸν κόσμο. Συνέχεια

Ξεφτίλα ΕΛ.ΑΣ.!!!

Σημείωσις ἱστολογίου:
Ἐπεὶ δὴ ἔγινε παρανόησις, ἀναφορικῶς μὲ τὸν ῥόλο τοῦ εἰκονιζομένου, κου  Ἀνθρακέα, ποὺ τελικῶς δὲν ἦταν …ἔγχρωμος, ἔχουμε ἐπανατοποθετηθῆ ἐδῶ:

Χρυσαυγίτικες ἤ …σκέτες δολιοφθορές διέλυσαν τό συλλαλητήριο;

Κατὰ τὰ ἄλλα ἡ ἔρευνα τοῦ κου Μεταξᾶ σαφῶς καὶ ἰσχύει, μόνον ποὺ βλέπαμε, παραπληροφορημένοι, σὲ ἄλλες …κατευθύνσεις.

Ἐπὶ πλέον ἐπαναλαμβάνουμε πὼς ἄλλο οἱ προπαγάνδες καὶ οἱ δολιοφθορὲς καὶ ἄλλο οἱ πατριῶτες ποὺ ἀντιμετώπισαν τὴν ἐπιθετικότητα τῶν πραιτωριανῶν.

Γιά ποιάν δημοκρατία μιλᾶμε;
Σέ ποιό δημοκρατικό πολίτευμα ἀναφερόμεθα;

Οἱ φωτογραφίες ἐλήφθησαν ἀπὸ τὸν φίλο Β.Χ. (ὡς σχόλια σὲ δημοσίευσή μου).

Ἐδῶ θαυμάζουμε τὸ θέατρο τοῦ σταλινικοῦ καθεστῶτος τῶν Ἀθηνῶν, μὲ τοὺς νεοκομιτατζῆδες ἐν πλήρῃ δράσει!!!
Συνέχεια

Ὑβριστὲς ἐν πλήρῃ ἀσυδοσίᾳ

Δὲν θέλησα νὰ μιλήσω γιὰ τὸν Σαράντο Καργάκο καὶ τὸν θάνατό του, ὅπως ἐπίσης καί, γιὰ τὸν ἐπίσης πρόσφατο, θάνατο τῆς Ἄννας Τζιροπούλου. Γιὰ ἐμέναν  τέτοιοι θάνατοι εἶναι ἀσχολίαστοι καὶ ὁ καθεὶς ἐξ ἡμῶν ἀντιλαμβάνεται αὐτὰ ποὺ ἀντιλαμβάνεται.
Θὰ μιλήσω σήμερα ὅμως γιὰ τοὺς ὑβριστές, ποὺ …«εἶδαν φῶς καὶ μπῆκαν» γιὰ νὰ γλεντήσουν γενικῶς καὶ ἀδιακρίτως. Συνέχεια

Χρονικὸ …«ἀδειάσματος»!!!

Γύρω στὶς 14:30 ξεκίνησε τὸ …«παιχνίδι» τους.
Εἰκόνες ντροπῆς ἀπὸ τὰ ἀδελφάκια κράτος-παρακράτος.
Συνέχεια

Ψεκασμένοι

Φωτογραφίες, σχόλιον καὶ λήψις ἀπὸ Γεώργιο Ἀδαλῆ:

Καὶ τί δὲν σκέφτονται οἱ πραιτωριανοί, γιὰ νὰ ταλαιπωρήσουν τὸν κόσμο. Μαζεύουν 20-20 τὰ λεωφορεῖα στὶς Ἀφίδνες γιὰ νὰ κάνουν κονβόι καὶ νὰ τὰ ὁδηγοῦν, ὑποτίθεται, μὲ ἀσφάλεια στὴν Ἀθήνα.

Συνέχεια

Γιατί θὰ πάω στὸ συλλαλητήριο

~ Ἀνακοίνωσις ~

Γιὰ σήμερα, Κυριακὴ 20 Ἰανουαρίου 2018, δηλώνω πὼς θὰ εἶμαι ἐκεῖ, στὸ Συλλαλητήριο.

Δὲν πάω ὅμως στὸ Συλλαλητήριο γιατί κάποιοι τὸ λένε ἢ γιατί τρεῖς τέσσερεις ἐπιτροπὲς τῆς Μακεδονίας τὸ ζητοῦν. Συνέχεια