
Τό παρακάτω ἄρθρο καλόν εἶναι νά τό διαβάσουν μόνον οἱ χριστιανοί. Ὀρθόδοξοι ἤ καθολικοί δέν ἔχει σημασία. Τό ἀντέγραψα ἀπό τήν σημερινή ἐλ. ὥρα. (Εἶναι γνωστή ἡ «ἀγάπη» τῆς συγκεκριμένης ἐφημερίδος πρός τούς «ἐκπροσώπους τοῦ θεοῦ» ἐπί τῆς γῆς). Τά συμπεράσματά μου στό τέλος τοῦ κειμένου….
Τρομακτική πληθυσμιακή ἄνοδο σημειώνουν τόν τελευταῖο καιρό οἱ μουσουλμανικοί πληθυσμοί στήν Εὐρώπη! Παντοῦ σχεδόν στήν «γηραιά ἥπειρο», σέ κάθε χώρα, ἡ δημογραφική τάσις δείχνει ὅτι δέν θά περάσῃ πολύς καιρός καί τό ἰσλάμ θά καταστῇ Νο1 θρησκευτική δύναμις στήν περιοχή….Ἀνεξέλεγκτες μάζες δυστυχισμένων ἀνθρώπων ἀπό τήν Ἀσία καί τήν Ἀφρική Συνέχεια

Ἀναρωτιἐμαι, μήπως θά ἦταν προτιμότερη ἡ χρεωκοπία ἤ ἡ ἐπιστροφή στήν δραχμή; Θά μᾶς συμβῇ τίποτα χειρότερο ἀπ΄ αὐτό πού μᾶς συμβαίνει; Ἄς χρεωκοπήσουμε, ἐπιτέλους! Τό μαρτύριο τῆς σταγόνας δέν τό ἀντέχουμε ἄλλο! Ἄς τελειώνουμε μιά ὥρα ἐνωρίτερα καί ἄς ξεκινήσουμε ἀπό τό μηδέν.

