Πῶς μπορεῖ νά ἀναδιαρθρωθῇ τό ἑλληνικό χρέος

Ὑπάρχουν πολλοί τρόποι γιά νά ὀρθοποδήσῃ ἡ Ἑλλάδα καί νά μπορέσῃ νά ἀποπληρώσῃ ἤ νά διαγράψῃ τά χρέη της. Δέν ὑπάρχει ὅμως ἡ πολιτική βούλησι. Οἱ «ἐκλεκτοί» τοῦ λαοῦ ὑπηρετοῦν τά συμφέροντα τῶν ξένων τοκογλύφων. Τά συμφέροντα αὐτῶν πού τούς στηρίζουν. 

Ἄν ὑπάρξῃ κάποιος ἔντιμος δέν προλαβαίνει νά φτάσῃ ψηλά. Τόν ἀποβάλλει τό σύστημα μέ διάφορους τρόπους. Ἐνίοτε, τό πληρώνει καί μέ τή ζωή του ἀκόμα.

Μινώταυρος

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Η Ελλάδα μπορεί να διαγράψει τα χρέη της!

Μια εντυπωσιακή αποκάλυψη Συνέχεια

Πρὸς «κυρία» Μαρία Ῥεπούση, ἐνταύθα….

Όχι ότι θα αλλάξει κάτι ακόμα μία μαρτυρία,ακόμα μία αλήθεια,απλά απορώ κι εξίσταμαι με αυτούς τους υπανθρώπους και τους επίσης υπανθρώπους που τους έστειλαν στο κοινοβούλιο να μας εκπροσωπήσουν ποιοί;; ΠΟΙΟΙ;; Οι αρνητές του ολοκαυτώματος του Ελληνισμού;;

Ὑπάρχει κάποιος ἠλίθιος γιά νά κάψῃ τά ἀρχεῖα τοῦ ΚΚΕ;

Ἐκτός ἀπό τό ἴδιο τό ΚΚΕ;

Βρὲ ἀπίστευτοι τύποι…
Βρὲ ξεπουλητᾶδες τῶν Ἑλλήνων, τῶν Ἀνθρώπων καὶ τῆς κοινῆς λογικῆς..
Βρὲ ἀπίστευτα ὑπάνθρωπα ὄντα…
Ποιός ἠλίθιος θά ἐρχόταν νά κάψῃ τά ἀρχεῖα σας;
Ποιός στραβός δέν θέλει τό φῶς του;
Συνέχεια

Ξεφτίλα Ἀντώνη!!!!!!!!!

Μεγάλη ξεφτίλα…
Εἶναι σὰν τὶς ξεφτίλες τοῦ παλαιοῦ σου συμμαθητοῦ…
Αὐτὲς ποὺ τρέχει μόνος του καὶ βγαίνει …τελευταῖος!!!

Ἄκου βόλτα «αἰφνιδιαστικὴ» στὴν Ὁμόνοια, παρέα μὲ τὸν Δένδια καὶ τὸ ἐπιτελεῖο του.  
Ποιόν δουλεύετε μωρέ;

Συνέχεια

Ἑλλάδα ἡ μόνη χώρα χωρίς ΑΟΖ;

Ἡ ἀνατομία ἑνός ἐθνικοῦ ἐγκλήματος

Η Ελλάδα σύντομα θα καταστεί μοναδική χώρα στον κόσμο χωρίς 12ν.μ χωρικά ύδατα και ΑΟΖ

Αγνωστες πτυχές για τις ΑΟΖ με τις χώρες της περιοχής αποκαλύπτει βιβλίο εμπειρογνώνονος του ΥΠΕΞ

ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ ΣΙΔΕΡΗ

Η Ελλάδα είναι μία από λίγες χώρες στον κόσμο που δεν έχει επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα στα δώδεκα μίλλια και δεν έχει Συνέχεια

Ὄχι στήν έξεταστική γιά τό μνημόνιο, ἀπό τήν ΝΔ

Κόρακας, κοράκου μάτι δέν βγάζει. Τά εἶχαν συμφωνήσει οἱ ἐθνικοί άπατεῶνες πρίν νά κάνουν τήν συγκυβέρνησι. Οἱ ἐθνικοί μειοδότες ΓΑΠ, Παπακωνσταντίνου καί ἡ παρέα τους θά συνεχίσουν νά ἐμπαίζουν τόν Ἑλληνικό λαό. Θά συνεχίσουνν νά ζοῦν εἰς βάρος του καί νά ἀπολαμβάνουν «καλοκαιρινές διακοπές γιά πάντα». Εἰς ὑγείαν τῶν κορόιδων. 

Ὅλοι αὐτοί πού εὑρίσκονται ἤ θά εὑρεθοῦν στήν ἑλληνική βουλή ἀνήκουν στό ἴδιο σάπιο καί ἀρρωστημένο συνάφι. Ὅσες φορές κι ἄν γίνουν ἐκλογές, τά ἴδια ἀποβράσματα θά «κυβερνοῦν» τόν τόπο. Μέχρι νά πιάσουμε πάτο. Τότε ἴσως κάτι νά γίνῃ.

Μετά τίς ἑπόμενες ἐκλογές τά ἐγκλήματά τους, Συνέχεια