
Συνεχίζεται με συνέπεια προς την Τρόϊκα η προσπάθεια εξαθλίωσης των Ελλήνων. Πλήρης είναι και απογοήτευση των ψηφοφόρων των κομμάτων της συγκυβέρνησης. Στην νέα Κυβέρνηση βλέπουν το είδωλο της προηγούμενης κυβέρνησης Παπαδήμου! Με επικοινωνιακούς ακροβατισμούς προσπαθεί να δικαιολογήσει τις καταστροφικές αποφάσεις και την παράδοση της ζωής και της χώρας των Ελλήνων στους νοσηρούς εγκέφαλους της νέας τάξης πραγμάτων. Οι ελπίδες των πολιτών που εντέχνως καλλιεργήθηκαν προεκλογικά, προδόθηκαν για ακόμη μία φορά.



