Ποιά Ἀργεντινή; Βάλτε τήν φαντασία σας νά δουλέψη…

Τήν Τρίτη 28 Ἰουνίου 2011 στήν ἐκπομπή του ὁ Κώστας Χαρδαβέλλας εἶχε καλεσμένο ἕναν Ἀργεντινό, μόνιμο κάτοικο τῆς Ἑλλάδος. Ὁ ἄνθρωπος ὅπως εἶναι φυσικό ἐρωτήθη καί ἐξέθεσε τίς ἀπόψεις του. Ἐξιστόρησε τί εἶχε συμβεῖ στήν Ἀργεντινή ἀπό τό Δεκέμβριο τοῦ 2001 – πού ἐν μέσω μιᾶς λαϊκῆς ἐξεγέρσεως ἡ ὁποία πνίγηκε στό αἷμα, ὁ τότε πρόεδρος τῆς Ἀργεντινῆς Φερνάντο Ντέ Λά Ρουά ἐγκατέλειψε τήν χώρα μέ ἑλικόπτερο – μέχρι σήμερα. 

Στό τέλος τῆς διηγήσεως ὅλοι οἱ καλεσμένοι πανικοβλήθηκαν Συνέχεια

Καί τώρα τί;

Ἀκούσαμε λόγια, κενὰ περιεχομένου, ὑποσχέσεις καὶ εὐφάνταστες ἀνακοινώσεις. Ὅλα ἄνευ ἀντικρύσματος. Ψέμματα… ψέμματα… ψέμματα. Ἐκεῖ μέσα, στὴν βο(υ)λή των, ὅπου γιὰ νὰ εἰσέλθῃ κάποιος πρέπει νὰ εἶναι ἀρκούντως ἐκβιάσιμος, πρὸ κειμένου νὰ λέῃ μονίμως «ναὶ σὲ ὅλα». Ἐκεῖ μέσα συμφῶνται καὶ ὑπογράφονται καθημερινῶς μικρὰ ἢ μεγάλα ἐγκλήματα κατὰ τῆς Ἀνθρωπότητος. Μία γενοκτονία ἀκόμη πρὸ τῶν πυλῶν, ἀλλὰ ἅπαντες σφυρίζουν ἀδιάφορα. παραπλανῶντας μας μὲ ὅλων τῶν εἰδῶν τὶς ἀρλοῦμπες, γιὰ νὰ κερδίζουν χρόνο καὶ νὰ συντηροῦν τὶς καρέκλες των.

Τώρα λοιπὸν ποὺ ἐψηφίσθη τό, μὲ ἐμπνευσμένης φαντασιακῆς ἔξω-πραγματικότητος, «μεσοπρόθεσμον πλαίσιον δημοσιονομικῆς στρατηγικῆς», ἀλλὰ οὐσιαστικῶς μνημόνιον ὑποδουλώσεώς μας, ὅλα φαίνονται νὰ ἔχουν τελειώση γιὰ τὴν χώρα. Μιλᾶμε δῆλα δὴ γιὰ ὑπογραφὲς ποὺ θὰ μᾶς κρατοῦν σιδηροδεσμίους στὶς τοκογλυφικὲς ὀρέξεις γιὰ πολλὲς δεκαετίες.
Συνέχεια

1 – 1 – 4

Αὐτά πού ζήσαμε τήν Τετάρτη στό κέντρο τῆς Ἀθήνας πιστεύω διέλυσαν καί τίς τελευταῖες ἀμφιβολίες. Ε, λοιπόν, ναί. Ζοῦμε μιά ξενοκίνητη χούντα καί ἡ Ἐλληνική κυβέρνησις εἶναι ἁπλῶς τοποτηρητής ξένων συμφερόντων. Τό ἴδιο τό Σύνταγμα ἔχει καταληθεῖ ἀπό τήν δανειακή σύμβασι πού ὑπέγραψε ἡ κυβέρνησις τόν Μάϊο τοῦ 2010. Δυστυχῶς καί οἱ πολιτικοί μας εἶναι πλέον πολύ λίγοι καί κατώτεροι τῶν περιστάσεων ὡς ἀπεδείχθη.  Τήν Τετάρτη πέρασε τό περίφημο μεσοπρόθεσμο μέ μόνο μία διαρροή ἀπό τήν μεριά τοῦ πασόκ καί εὐτυχῶς πού βρέθηκε ἕνας τφλός νά σώση τήν τιμή τοῦ Ἑλληνικοῦ Κοινοβουλίου. Τελικῶς, μόνον ἕνας τυφλός εἶδε τήν ἀλήθεια καί στάθηκε ἄνδρας στό ὕψος τῶν περιστάσεων. Ἐπίσης πέρασε ὁ ἐκβιασμός τῶν ἑταίρων μας καί δικαίως πανηγυρίζουν στήν Εὐρώπη ἀφοῦ ψηφίσθηκε τελικῶς τό νομοσχέδιο πού ἐκχωρεῖ τήν Ἑλληνική δημόσια περιουσία στούς ξένους δανειστές. Πρέπει νά αἰσθανθοῦμε ὅλοι ὅτι αὐτή ἡ ἡμέρα εἶναι μιά ἡμέρα ντροπῆς γιά τήν χώρα καί γιά τήν δημοκρατία. Ἀφοῦ ὑποκύψαμε σέ ἕναν στυγνό τοκογλυφικό ἐκβιασμό πλέον δέν ἔχουμε ἀξιοπρέπεια ἤ μᾶλλον ἡ ἀξιοπρέπεια μας ὡς ἔθνος σώθηκε ἀπό ἕναν τυφλό βουλευτή, τόν μόνο πού εἶδε σωστά καί ἀπό τόν ἀγωνιζόμενο κόσμο στίς πλατεῖες. Συνέχεια

Ποιός πολιτικός θά δείξη στούς πιστωτές μας τά μπροστινά του;

Εἶναι πλέον ἐξακριβωμένο καί βεβαιωμένο πώς ὅλες οἱ κυβερνήσεις τῆς χώρας ἀπό τήν μεταπολίτευσι μέχρι σήμερα συνειδητά ὁδήγησαν τήν χώρα στήν ἀπόλυτη πτώχευση καί τόν Ἑλληνικό λαό στήν πλήρη  ἐξαθλίωσι.

Ὁ ὅρος συνειδητά εἶναι πολύ βαρειά ἔκφρασις γιά πολιτικούς τῆς χώρας γιατί παραπέμπει αὐτόματα στό ἀτιμωτικότερο ἀδίκημα τῆς ἐσχάτης προδοσίας κατά τῶν συμφερόντων τῆς χώρας καί τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ.

Πῶς ὅμως ἀλλοιῶς, μπορεῖ νά ἐρμηνευτῆ ἡ πολιτική τοῦ ἀλόγιστου, ἄκρατου δανεισμοῦ ἀπό τρίτους, ὅλα αὐτά τά χρόνια τῆς μεταπολιτεύσεως, πρός ἐκπλήρωσιν τῶν ἐσωτερικῶν καί ἐξωτερικῶν ὑποχρεώσεων, πού ἐκτίναξε σέ ἀπίστευτα ὕψη, τό δημόσιο χρέος, μέ τήν ταυτόχρονη ἐφαρμογή μιᾶς ἄθλιας πολιτικῆς, ἀποβιομηχανίσεως τῆς Ἑλλάδος ἀπό μεγάλες παραγωγικές μονάδες τοῦ παρελθόντος. Συνέχεια

Πασόκ ἤ τέφρα

Ψάχνοντας στό διαδίκτυο χθές τό βράδυ ( στό  «θάνος εὐη») ἀνεκάλυψα ἕνα ἰστολόγιο σκέτο τεφαρίκι. Ἡ πρώτη μου ἀντίδρασις ἦταν νά βάλω τά γέλια. Δέν μποροῦσα νά κρατηθῶ. Ὅμως….ἀναρωτιέμαι ἄν ὑπάρχουν ἀκόμη ἄνθρωποι, μετά ἀπό ὅλες αὐτές τίς προδοτικές κινήσεις καί τήν λεηλασία τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ στήν ὁποίαν ἔχει προβεῖ τό πασόκ, πού στηρίζουν αὐτό τό κόμμα. Ἔριξα μιά ματιά στά γραφόμενα τῶν διαχειριστῶν τοῦ ἰστολογίου καί δέν πίστευα στά μάτια μου. Ἡ ἐπιτομή τῆς βλακείας καί τοῦ “προβατισμοῦ”( ἄς μοῦ ἐπιτραπεῖ ἡ ἔκφρασις). Ἐπικαλοῦνται,βεβαίως καί αὐτοί τό συμφέρον τῆς πατρῖδος. Συνέχεια

Κύριε πρόεδρε, τά δανεικά τά πήρατε πίσω;

Γιατί νά μήν εἶναι ὑπέρ τοῦ μνημονίου 2 ὁ Παπούλιας; Ἄν πτωχεύση ἡ Ἑλλάς θά χάση τήν ἀμοιβή του καί ὅλοι γνωρίζουμε πόσα παίρνει ἕνας πρόεδρος. Μέχρι νά βγοῦμε ἀπό τά μνημόνια (πού δέν τό βλέπω) θά ἔχουμε ἀλλον ἀρχηγό κράτους!

Ὁ κύριος Κάρολος Παπούλιας σέβεται ἀσφαλῶς τόν θεσμό τοῦ Προέδρου τῆς Δημοκρατίας, τόν ὁποῖον μέ εἰσήγησιν τῆς Ν.Δ. ὑπηρετεῖ γιά δεύτερη περίοδο καί ἀσφαλῶς γνωρίζει ὅτι ὡς πολιτειακός ἄρχων δέν τοῦ ἁρμόζει νά ἀσκῆ κομματική πολιτική. Συνέχεια