Καλά τώρα.. ἄς κοιτάξουν οἱ καρπαζοεισπράκτορες πρωτίστως:
1) νὰ πάψουν νὰ εἶναι πιόνια καὶ δοῦλοι τῶν τοκογλύφων
2) νὰ πάψουν νὰ εἶναι κυβέρνηση «δωσίλογων» – «yes men» καὶ βουλὴ «ὀπερέτα»
3) νὰ πάψουν νὰ εἶναι «ἐφαρμοστὲς ἀθλίων νόμων» σὲ ἕνα φαῦλο καθεστὼς δῆθεν «κοινοβουλευτικῆς Δημοκρατίας» Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ἄνθρωποι τῶν τοκογλύφων
Εὐλόγησον!!!
«…Oι εβραίοι μάλλον θα τα δώσουν ΟΛΑ για Τσίπρα.
Από κοντά και οι σικέ εθνικιστές του Μπαλτάκου για το γνωστό σπρώξιμο…στον Αλέξη.
Δεν είναι τυχαίο blogs που στήριζαν χρυσή αυγή «ξαφνικά» είδαν ελπίδα στο πρόσωπο του Τσίπρα.
Αυτές είναι χρόνιες μεθοδεύσεις….» Συνέχεια
Ποιοί θά στηρίξουν ΠΡΩΤΟΙ καί ΚΑΛΛΙΤΕΡΟΙ τόν Ἀλέξη;
Εἶμαι σχεδὸν βέβαιος ὅτι οἱ πρῶτοι ποὺ θὰ πλησιάσουν, θὰ ἀγαπήσουν, θὰ συμβουλεύσουν πατρικὰ καὶ θὰ στηρίξουν τὸν Τσίπρα, ὡς πρωθυπουργό, θὰ εἶναι κάποια ἐπιφανῆ μέλη τῆς ὁμάδος τῶν ῥεαλιστῶν.
Ὡς ῥεαλισταὶ θὰ τὸ κάνουν ἀσφαλῶς… Ἀπό τί ἄλλο;
Ἀπὸ καθαρὸ ῥεαλισμό, διότι ἡ σταθερότητα τοῦ τσιπραίικου καθεστῶτος θὰ προφυλάσσῃ πλέον τὴν πατρίδα ἀπὸ τὰ χειροτέρα, τῆς ΧΑ, ποὺ θὰ περιμένῃ ὡς πρώτη δύναμις στὸν προθάλαμο, ὡς ὁ ἑπόμενος σωτῆρας τῶν μαζῶν. Συνέχεια
Ὅσο χρῆμα καὶ νὰ δόσῃ ἡ ΕΚΤ, ἡ οἰκονομία ΔΕΝ ἀπογειώνεται!!!
Ἔτσι καὶ δὲν ὑπῆρχε ἡ ΕΚΤ, θά ζητοῦσαν ὅλοι, μὲ τὸν ἴδιο ζῆλο, ἀπό τήν Κεντρικὴ Τράπεζα τῆς Ἑλλάδος νά τυπώσῃδραχμές, γιά νά πάρῃ μπροστάἡ οἰκονομία;
Βολεύει ὅμως ὁ μηχανισμὸς ἀναδιανομῆς χρέους ἀνᾲ τὴν Εὐρωζώνη, ἐ; Συνέχεια
Ἕνας εὔκολος καὶ ἀνώδυνος τρόπος γιὰ …ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ πλιάτσικο δημοσίου χρήματος!!!
Ο έξυπνος και διακριτικός τρόπος για να περάσει το Δημόσιο στα χέρια των τοκογλύφων απαιτεί την αλλαγή μορφής των Δημοσίων Εταιρειών σε ΑΕ, όπου αρχικά το Δημόσιο διατηρεί την πλειοψηφία των μετοχών και μετά από λίγο καιρό …διακριτικά η πλειοψηφία βρίσκεται στα χέρια των ξένων τοκογλύφων.
Τα ΜΜΕ θα θολώσουν τα νερά, αναφέροντας κάποιον …Έλληνα-βιτρίνα, όπως έκαναν με τον Μελισσανίδη και τον ΟΠΑΠ.
Συνέχεια

