Κάτι γίνεται στὴν Αἴγυπτο….

Κάτι συμβαίνει. 

Μόλις πρὸ μερικῶν μηνῶν εἴχαμε τὴν ἔναρξι (σχεδὸν) τῆς πορτοκαλοκίτρινης ἐπαναστάσεως. Αὐτῆς ποὺ ὅμοιά της εἴχαμε στὴν Τυνησία, στὴν Λιβύη, στὴν Συρία καὶ γενικότερα σὲ κάθε ἰσλαμικὴ χώρα.  Ὅλες αὐτές, μικρές, Συνέχεια

Ὅλοι γρήγορα τὴν κάρτα!

Τί καθόμαστε; 

Ὥρα νὰ τρέξουμε… Κι ἐπεὶ δή κάποιοι θὰ διστάσουν, ἰδοῦ μερικοὶ σοβαροὶ λόγοι γιὰ νὰ τοὺς πείσουν:

Τί λέτε; 

«Συγνώμη, έκανα λάθος…»

Πρέπει όλοι μας να πάρουμε την Φοροκάρτα – Κάρτα του πολίτη, πρέπει όλοι να σφραγισθούμε για το “καλό” μας…
Θα σας αναπτύξω λίγο, τα καλά της Φοροκάρτας και της Κάρτας του Πολίτη:

1. Επιτέλους, θα μπορούμε οι άντρες να

παρακολουθούμε τις γυναίκες μας πόσα θα ξοδεύουν στα καλλυντικά, στα ρούχα, στους καφέδες κ.α. Κατάλαβες γυναίκα; … Τέρμα τα ψέματα.2. Επιτέλους, οι γυναίκες θα μπορούν να εντοπίσουν τους άντρες όταν τσιλιμπουρδίζουν με άλλες, εάν την ώρα της δουλειάς πίνουν καφέ με κανένα γκομενάκι ή εάν είναι σε ξενοδοχείο. Καταλάβατε μπερμπάντηδες;…Τέρμα τα τσιλιμπουρδίσματα! Συνέχεια

Ἡ μεγάλη …..ἀγάπη τῶν (πάσῃς φύσεως) ἀρχι-ἱεραρχῶν!

 Διαφήμιση Σοκ της “Benetton για το ισλάμ και τους καθολικούς

Η θέση του Βατικανό για τη διαφήμιση της Benneton:  ”‘Ελλειψη σεβασμού” η διαφήμιση της Benetton που δείχνει τον Πάπα να φιλιέται με τον ιμάμη του Αλ Άζχαρ. Σε ανακοίνωσή του, ο εκπρόσωπος του Βατικανού, Συνέχεια

Αὐτὸ ποὺ φοβᾶσαι θὰ πάθῃς!

Ἐδῶ καὶ πολλὰ χρόνια ἰσχυρίζομαι πὼς ὅσα φοβόμαστε, αὐτὰ παθαίνουμε. 

Τὸ χειρότερο βέβαια προέρχεται ὅταν αὐτὰ ποὺ μᾶς ἔχουν πείσει πὼς πρέπει νὰ φοβόμαστε, γίνεται αὐτὸ ποὺ φοβόμαστε.

Διότι αὐτὸ μᾶς συμβαίνει πλέον.

Μᾶς ἔχουν πείσει γιὰ τὴν ἀθλιότητά μας…. Μᾶς ἔχουν πείσει γιὰ τὴν ἀνικανότητά μας. Μᾶς ἔχουν πείσει γιὰ τὴν ἀνηθικότητά μας.   Κι ἐφ’  ὅσον ἐπέτυχαν τὰ πρῶτα στάδια, τώρα πασχίζουν νὰ μᾶς πείσουν γιὰ τὰ ὅσα κατ’  αὐτοὺς φυσικά, πρέπει νὰ πληρώσουμε. 

Συνέχεια

Τὸ δῆθεν πραξικόπημα!

Θέμα κι αὐτό!

Μᾶς τρέλλαναν σχεδόν!

Ποιός τούς πίστεψε;

Οὔτε κἄν ὁ καθρέπτης τους δὲν τοὺς πίστεψε!

Τὸ ξέρουμε αύτό! Ἀλλὰ τὸ ξέρουν κι αὐτοί!

Συνέχεια

11.11.2011: μία ἡμέρα σάν ὅλες τίς ἄλλες;

Ξέρω πὼς κάποιοι λατρεύουν αὐτὲς τὶς «περίεργες» ἡμερομηνίες. 

Μάλιστα, στὸν βαθμὸ ποὺ τοὺς ἐπιτρέπεται, τὶς χρησιμοποιοῦν πρὸ κειμένου νὰ ἐκφοβίσουν. Ἢ ἀκόμη καὶ νὰ εἰρωνευθοῦν. 

Συνέχεια