Ἀπὸ τὴν μία οἱ ῥεπουσ-τ-ιές, ἀπὸ τὴν ἄλλην οἱ δολοφονίες, ἀπὸ τὴν παράλλη οἱ καταστροφὲς τῶν ὅσων ἀπέμειναν ἀπὸ τὴν ἐπιδρομὴ τῆς τρόικα καὶ τῶν τοκογλυφῶν, φέρνουν συσκότισι κι ὁ Μπενοβούβαλος ἁρμενίζει. Ξέρετε. αὐτὸς ποὺ μαγείρεψε τὸ ἔλλειμμα γιὰ νὰ μᾶς στείλουν στὸ ΔΝΤ… Ξέρετε, αὐτὸς ποὺ μαγείρεψε τὰ κουκιὰ γιὰ νὰ βρεθοῦν περισσότεροι ἀπὸ 180 βο(υ)λευτὲς καὶ νὰ ξεπουλήσουν τὴν χώρα ὅλοι μαζύ… Ξέρετε, αὐτὸς ποὺ μαγείρεψε ὅλους τοὺς νόμους τοῦ Συντάγματος, πρὸ κειμένου νὰ κάνῃ τὸ Σύνταγμα νὰ φαίνεται …ἀντισυνταγματικό… Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ὑδρογονάνθρακες
Ξεπωλοῦν καί τήν ΑΟΖ τά τσιράκια τῆς παγκοσμιοποιήσεως;
Τίς τελευταῖες ἡμέρες πῆρε φωτιά τό διαδίκτυο μέ τήν παρακάτω εἴδησι:
Απίστευτο σκάνδαλο: Μίκρυναν την Ελληνική ΑΟΖ από Καστελόριζο προς Κύπρο!
Πρόκειται για ένα σκάνδαλο τεραστίων διαστάσεων με θύμα την Εθνική μας κυριαρχία!
Σύμφωνα με απόφαση της κυβέρνησης η Στρογγύλη, ένα μικρό νησί δίπλα στο Καστελλόριζο κηρύχτηκε απο τη κυβέρνηση αρχαιολογικός χώρος. Αυτό σημαίνει ότι Συνέχεια
Ἡ βιομηχανία τοῦ νεροῦ
Η βιομηχανία του νερού: Ένα πρόσφατο φαινόμενο. Η τάση αυτή άρχισε το 1976 με το γαλλικό αφρώδες νερό της Perrier. Μόλις στη δεκαετία του 1990 τα μπουκάλια νερού έχουν γίνει κοινά στην αγορά και έχουν γίνει ένα σύμβολο της δέσμευσής μας για την φυσική κατάσταση και την ανησυχία μας για την υγεία μας. Οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι σήμερα η μεγαλύτερη αγορά για το εμφιαλωμένο νερό, ακολουθούμενη από το Μεξικό, την Κίνα και τη Βραζιλία.
Τεράστια περιθώρια κέρδους. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το νερό της βρύσης κοστίζει περίπου 0,03 λεπτά ανά λίτρο. Σε αντίθεση, το κόστος ενός εμφιαλομένου μπουκαλιού νερό φτάνει περίπου Συνέχεια
Βρὲ βρὲ ποὺ τελικῶς οἱ σεισμοὶ δὲν εἶναι τυχαῖοι.

Σχόλιον τοῦ ἀρθρογράφου:
«Ορισμένοι σεισμοί ενδέχεται να είναι αποτέλεσμα ανθρώπινης αμέλειας»…
Μοῦ ἀρέσει ποὺ ἀναφέρεται σὲ ὁρισμένους… Ἔτσι, γιὰ νὰ δουλευόμαστε μεταξύ μας…. Νὰ κρατᾶμε καὶ τὰ προσχήματα… Νὰ ἀθωώνουμε ἀκόμη περισσότερο τοὺς καταστροφεῖς καὶ νὰ ἀναφερόμαστε στὴν ἀμέλεια κι ὄχι στὸ συνειδητὸ ἔγκλημα.
Τί παθαίνει ἕνα μπαλόνι ὅταν τοῦ ἀφαιρέσουμε τόν ἀέρα; Μαραζώνει; Μᾶλλον… Χάνει τὴν ἱκανότητά του νὰ παραμένῃ φουσκωμένο.
Τί παθαίνει ἡ Γῆ μας ὅταν τῆς ἀφαιρέσουμε τά …«ὑγρά» της; Δημιουργεῖ σεισμούς πρό κειμένου νά εὑρεθοῦν νέα σημεῖα στηρίξεως τῶν ἐδαφῶν της; Καί μετά; Τί; Θά βλέπουμε τήν μία κατακρήμνισι ἐδαφῶν πίσω ἀπό τήν ἄλλην; Χμμμ… Τόν ἕναν σεισμό νά διαδέχεται τόν ἄλλον; Τόν νέο σεισμό νά εἶναι ἰσχυρότερος τοῦ προηγουμένου;
Διεπίστωσαν πὼς ἡ ἐξόρυξις ὑδρογονανθράκων εἶναι πολὺ περισσότερο ἐπικίνδυνη ἀπὸ ὅσο πιστεύετο ἀρχικῶς. Συνέχεια
Ὁ νέος χάρτης τῆς Τουρκίας
Α, μάλιστα. Γι΄αὐτό τούς ἔχει πιάσει πρεμούρα γιά τό τζαμί καί τά δικαιώματα τῶν παρεισάκτων μουσουλμάνων λαθροεποίκων.
Μήπως ἦρθε ἡ ὥρα νά μάθουμε ὅλοι τουρκικά;
Βλέπουμε τήν προδοσία πού συντελεῖται στή χώρα ἀπό τίς μαριονέττες πού μᾶς ἔχουν καθίσει στήν πλάτη, μέ τήν βοήθεια τῶν ξένων κέντρων ἐξουσίας καί κανείς δέν ἀντιδρᾶ. Ποιός θά μοῦ πεῖτε; Οἱ κρατικοδίαιτοι ἐθνοκηφῆνες ἤ οἱ κρατικοδίαιτοι δημόσιοι ὑπάλληλοι, οἱ ὁποῖοι ἄν ἀλλάξῃ ἡ κατάστασις θά πεινάσουν;
Καλλίτερα χορτάτοι κι ἄς λεγόμαστε τοῦρκοι ἤ γερμανοί ἤ ὅπως ἀλλοιῶς ἔχουν ἀποφασίσει οἱ ἰσχυροί τοῦ πλανήτου. Συνέχεια
Γιατί σέ θέλουν ὥς ἀγανακτισμένο στόν δρόμο μέ πρόσχημα τήν ΕΡΤ;
Η είδηση της επικαιρότητας που έχει αναλυθεί από τους πάντες, δεν είναι άλλη από το κλείσιμο της ΕΡΤ. Έχουν γίνει αναφορές από συμπαραστάτες των εργαζομένων, αλλά και από ανθρώπους που ιδεολογικά και με επιχειρήματα δεν συμπαραστέκονται σε αυτούς. Χάθηκαν ωρες πολύτιμες και δημιουργικές, ώρες που δεν στάθηκαμε στην ουσία. Ας κάνουμε μία προσπάθεια να την προσεγγίσουμε, συνδέοντας κάποια δεδομένα…
-Στις επόμενες ημέρες και συγκεκριμένα στις 17 Ιουνίου λήγει κρατικό ομόλογο ύψους 12 δις ευρώ.
– Τα έσοδα του κράτους είναι ελάχιστα και χωρίς την “βοήθεια” της τρόικας με νέα δόση, δεν μπορεί να αποπληρώσει το ομόλογο με ρευστό (υπάρχει βέβαια η περίπτωση πληρωμής του συγκεκριμένου ομολόγου με ομόλογα τιτλοποίησης ΤΑΙΠΕΔ).
– Η τρόικα είχε απαιτήσει από την τρικομματική κυβέρνηση για να δωθεί η επόμενη δόση πως θα πρέπει να απολύσει 2.000 εργαζομένους από τον δημόσιο τομέα.
Συνέχεια


