Πάχτας, Μπόμπολας, «Ἑλληνικὸς χρυσός» καί….


Ἡ ἐπιχείρησις ἁρπαγῆς τοῦ ἑλληνικοῦ χρυσοῦ ἔχει ἀποσιωπηθῇ ἀπὸ τὰ Μέσα Μαζικῆς Ἐξαθλιώσεως σὲ τέτοιον βαθμό, ποὺ καταντᾶ κυριολεκτικῶς συνωμοσία ἡ κάθε τους πράξις.

Αὐτὸ σημαίνει πὼς ἐδῶ καὶ χρόνια, ἀρχῆς γενομένης ἀπὸ τὶς προσπάθειες ἄλλων «ὑπεργολάβων», ὅπως γιὰ παράδειγμα τὶς ὑπογραφὲς Πάχτα καὶ τὶς «ἐνημερώσεις» Παπαχελᾶ, ἔχει δρομολογηθῇ μία ἀπολύτως ἐλεγχομένη προσπάθεια χειραγωγήσεως τῆς κοινῆς γνώμης, πρὸ κειμένου νὰ ἀποσιωπηθῇ τὸ ἔγκλημα καὶ νὰ καλυφθῇ ἡ ληστεία, πίσω ἀπὸ «ἀναπτυξιακὲς» πινακίδες. 
(Μία ματιὰ στὸν «ἀναπτυξιακὸ» μπουμποῦκο» θὰ μᾶς πείσῃ διὰ τοῦ λόγου τὸ ἀληθές. Ἀλήθεια, μετά ἀπό τόσες κωλοτοῦμπες πού ἔχει κάνῃ αὐτή ἡ κουδουνίστρα, εἶναι δυνατόν σήμερα νά μή μᾶς προκαλῇ τήν μεγίστη καχυποψία ὁποία του ἀναφορά σέ «ἀναπτυξιακές» δράσεις;)

Συνέχεια

Ξεκίνησε μὲ τὸν Ἄκη, πᾶμε γιὰ Παπακωνσταντίνου κι ἀκόλουθεῖ ὁ….

Ὁ Ἄκης, ἄν κι ἀκόμη δὲν ἔχει πληρώσῃ κάτι, ἀπὸ αὐτὰ ποὺ φέρεται νὰ ἔχῃ λάβῃ σὲ μορφὴ …πακέτου ἤ δώρου ἤ προμηθείας, εἶναι στὴν ψειροῦ, παρεοῦλα μὲ τὸν Λάκη καὶ τὸν Λαυρέντη.
Τὸ ἐὰν κλαῖν τὴν Μοίρα τους ἤ ἐὰν σχεδιάζουν τὶς ἡρωϊκές τους ἐξόδους ποσῶς μᾶς ἀφορᾷ!
Αὐτὸ ποὺ γνωρίζουμε ὅλοι εἶναι πὼς ὁ Κορυδαλλὸς ἔχει χώρους, εἰδικὰ διαρρυθμισμένους καὶ διαμορφωμένους, ἀκόμη καὶ γιὰ Ἄκηδες. Γιὰ πολλοὺς Ἄκηδες. 

Ὁ Παπακωνσταντίνου, κατὰ πῶς φαίνεται, μὲ συνοπτικὲς διαδικασίες, ὁδηγεῖται ἤ στὸ αὐτὸ ἤ στὸ διπλανὸ ἤ στὸ ἀπέναντι κελὶ μὲ τὸν Ἄκη. Τὸ τὶ βρῶμες θὰ βγάλουν ἀπὸ ἐκεῖ μέσα, δὲν περιγράφεται.
Ἀλλὰ κατὰ πῶς φαίνεται, μᾶλλον τὸν ἔχουν προγεγραμμένο…
Δὲν γλυτώνει….

Ποιός ἀκολουθεῖ;
Ποιός παίρνει σειρά στήν οὐρά;
Συνέχεια

Ἡ ἀθώωσις τῶν Παπαδήμου καὶ GAP ἀπὸ τὸν τΣΥΡΙΖΑ.

Ὁ ΣΥΡΙΖΑ ἀθώωσε Παπανδρέου καὶ Παπαδῆμο.
Κι ἐπάνω σὲ αὐτὸ τὸ κόμμα κάποιοι ἔκαναν τὰ γλυκὰ μάτια καὶ ἤλπιζαν -καὶ ἴσως προσδοκοῦν ἀκόμη- γιὰ συνεργασία, ὕστερα ἀπὸ κοινὴ ἀποδοχὴ θέσεων κλπ κλπ κλπ…

Τρία πουλάκια κάθονται!!!!
Πότε θά καταλάβετε ἐπί τέλους ὅτι σύσσωμος ἡ Ἀριστερά εἶναι ἀνθελληνική ἐκ τῆς γενέσεώς της;

Συνέχεια

Προειδοποίησις ἤ …γκαζάκια ἦταν καί πέρασαν;

Ἀναφέρομαι στὶς ἐπιθέσεις κατὰ τῶν οἰκιῶν γνωστῶν δημοσιοκάφρων μὲ γκαζάκια.
Οὐδόλως τυχαῖον φυσικὰ τὸ σχεδὸν ταὐτόσημον τῆς ὥρας. 
Μόνον ποὺ μὲ προβληματίζει τὸ πόσο ἄσχετον τῶν ἡμερῶν εἶναι αὐτὸ τὸ συμβάν.
Πρὸ μερικῶν ἡμερῶν διεκόπῃ ὁ φόρος πολυτελείας, διότι δὲν κάνει τὰ δικά τους παιδιὰ νὰ ἐπιβαρύνονται, μὲ τόσον ἱδρώτα ποὺ χύνουν, πρὸ κειμένου νὰ μᾶς ἀποκοιμίζουν. 
Τώρα τὰ γκαζάκια…
Ἐὰν ἦταν μία ἁπλῇ προειδοποίησις, οἱ δράστες θὰ βροῦν τὸν τρόπο, καὶ τὴν κατάλληλον στιγμή, γιὰ νὰ ἐπανέλθουν, διότι τὰ δημοσιοκαφράκια δὲν πρόκειται νὰ θορυβηθοῦν ἀπὸ τέτοιου εἴδους προειδοποιήσεις. Σιγά… Παιδιὰ τοῦ συστήματος εἶναι… Θὰ τὰ προστατεύσῃ τὸ σύστημαγιὰ ὅσο τὰ χρειάζεται…
Ὅμως…
Ὅμως ὑπάρχει ἀκόμη μία πιθανότης…. Ἀκραῖα μέν, ἀλλὰ ὑπαρκτή.
Οἱ πολιτικοὶ καὶ οἱ δημοσιοκάφροι ἔχουν δικαίωμα στὴν ἀσφάλεια ὑψηλῶν προσώπων, ἐὰν ἀποδείξουν πὼς κινδυνεύουν. Ἐτοῦτοι λοιπόν, κατὰ τὰ ἐπίσημα φαινόμενα, κινδυνεύουν. 
Συνεπῶς;
Συνέχεια

Ἡ Χίλαρυ, ὁ Ὀμπάμ(ι)α(ς) κι ὁ Ἀλέξης!

Ἡ διεθνῶς γνωστὴ κερατοῦ δὲν ἄντεξε… Ἤ τοὐλάχιστον ἔτσι θέλουν κάποιοι κύκλοι νὰ πιστέψουμε.
Ἀπεχώρησε λοιπὸν διακριτικῶς μὲ ἀποτέλεσμα πλέον νὰ βλέπουμε τὸν Ὀμπάμ(ι)α νὰ ἔχῃ ἐλεύθερα τὰ χέρια του καὶ νὰ ὁρίζῃ, κατὰ πῶς τοῦ ὑπαγορεύουν φυσικὰ πάντα, τὶς τύχες τοῦ πλανήτου.
Ἤδη, ἕνα ἀπὸ τὰ θαυμαστά του ἔργα ἦταν ὁ πρόσφατος βομβαρδισμὸς τῆς Γάζας. 
Θὰ ἀκολουθήσουν  κι ἄλλα, διότι δὲν νοεῖται πρόεδρος τοῦ ἀμέρικα ἐὰν δὲν ξεκινήσῃ μεγάλο πόλεμο. Δὲν θὰ εἶναι πρόεδρος. Ῥόμπα ξεκούμπωτη θὰ εἶναι. 

Συνέχεια

Καὶ εἰς ἀνώτερα «κ.» Χαρδαβέλλα.

Νομίζω πὼς σὲ αὐτὴν τὴν χώρα κάποιοι ἔχουν μπερδέψῃ τὴν βούρτσα μὲ τὴν π@@@@α. 
Καὶ τὸ ἐννοῶ.
Ὁ λόγος σήμερα γιὰ τὸν Κώστα Χαρδαβέλλα καὶ τὸ ἐν ἐξ ἄλλῳ κείμενον του, μὲ τὸ ὁποῖον οὔτε λίγο οὔτε πολύ, λυπᾶται γιὰ τὴν «συνεργασία» ΑΝ.ΕΛ. καὶ Χρυσῆς Αὐγῆς, μὲ στόχο τὴν παραπομπὴ τῶν Παπαδημ(ί)ου-GAPάτου στὴν δικαιοσύνη.
Ἄν τὶ νὰ λυπᾶται γιὰ τὴν ἀπουσία τῆς συμμετοχῆς τοῦ τΣΥΡΙΖΑ, τοῦ ΚΚΕ καὶ τῶν λοιπῶν βο(υ)λευτῶν στὴν συγκεκριμένη κίνησι, βρῆκε νὰ λυπηθῇ, (λέμε τώρα…!!!) γιὰ τὴν συνεργασία τῶν παραπάνω. (Πολὺ λυπήθηκε… Τοῦ κόπηκε μάλιστα ἡ ὄρεξις κι ἔχει νὰ φάῃ ἀπὸ πρὸ χθές… Δέν τόν εἴδατε πού κλαίει κι ὀδύρεται;)

Συνέχεια