Όταν ένα λαμόγιο της δημοσιογραφίας, που έχει κατασπαράξει δημόσιο χρήμα, που μένει στα Βόρεια Προάστια με 24ωρη φύλαξη, που έχει προσωπικό από τις Φιλιππίνες το οποίο πληρώνει με λιγότερα χρήματα από αυτά που προβλέπει ο νόμος, αποκαλεί εσένα «Ρατσιστή», το κάνει γιατί ξέρει ότι θα αντιδράσεις εγωιστικά και θα απαντήσεις: «Ναι, είμαι ρατσιστής επειδή έτσι γουστάρω.» Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: δυνάμεις καταστολῆς τοκογλύφων
Οἱ …«εὐγενεῖς χορηγοί»!!!
Ἀγρότες κατὰ ΜΑΤ!!!
Μία ἀπὸ τὶς λίγες χαρὲς τῶν ἡμερῶν ἦταν κι αὐτὸ τὸ περιστατικό.
Ἀγρότες, μὲ τὶς …κατσουνίκες, πῆραν στὸ κυνῆγι τὰ ΜΑΤ!!!
Τὰ δὲ πραιτωριανὰ …«ἀνδράκια» τῶν ΜΑΤ, μαζὺ μὲ τὰ ἀστυνομικὰ περιπολικά, ἔσπευσαν νὰ γίνουν …Λούηδες!!! Συνέχεια
Τὰ …«ἀνδράκια» τῶν ΜΑΤ!!!
Θυμᾶστε πού κοροϊδεύαμε τούς γελοίους ἀνάνδρους πού τά ἔβαλαν μέ τόν καστανᾶ;
Θυμᾶστε πού σηκώθηκε ἔως καί τό μπουτάριον γιά νά καταφερθῇ ἐναντίον του;
Ὁ καλλίτερος σύμμαχος τῆς τρόικα καὶ τοῦ ΔΝΤ εἶναι ἡ …κυβέρνησις!!!
Κυβερνοῦν χειρότερα ἀπὸ ἕνα Σοβιέτ…
Σκέπτονται σὲ ὅριο μεταξὺ τοῦ Ἠλιθίου καὶ τοῦ Πανηλιθίου… Συνέχεια
Ὑπὸ διάλυσιν…
Δὲν εἶναι διαλυμένη ἡ κυβέρνησις…
Ὁλόκληρο τὸ κράτος εἶναι διαλυμένο καὶ δὲν λειτουργεῖ…
Καὶ δὲν λειτουργεῖ ἐπειδὴ στὴν δημόσια Διοίκηση κατέχουν καρέκλες μόνον διαπλεκόμενοι, φοβικοὶ καὶ ἀδιάφοροι.
Γιὰ ὅλα αὐτὰ ἔχω ἀκράδαντες ἀποδείξεις καὶ φυσικὰ ὀνόματα. Συνέχεια


