Βασικὰ δὲν θὰ τὸν ἤθελαν διόλου…
Ἀλλὰ μία καὶ ὑπάρχει, καλὰ θὰ ἦταν νὰ ἀλλάξῃ ὄψι.
Ἄλλως τὲ τὸ ἔχουν ἀποδείξῃ ἤδη στὸ παρελθὸν πὼς δὲν ἔχουν κανένα πρόβλημα νὰ τὸν μετατρέψουν, κατὰ τὶς ὀρέξεις τους σὲ ὅ,τι κατεβάσει ἡ παράνοιά τους.
Βέβαια τὸν ἔχουν κάνει κι ἔτσι…





