
Βλέπω ὅτι εἶστε πολλοὶ ποὺ συζητᾶτε σοβαρὰ τὸ ἐνδεχόμενο νὰ γίνῃ ἡ Ἀκρόπολις πασαρέλλα. (Γιὰ τοὺς Τούρκους στὴν Ἁγια-Σοφιὰ ποὺ ἔκαναν τὸ ἴδιο, καὶ τοὺς Ἄγγλους ποὺ ἔκαναν τσιμπούσια στὴν αἴθουσα τῶν κλοπιμαίων, φωνάζαμε, ἔτσι;)
Τί νά πῶ!
Ἄντε, καὶ τὴν Τσικνοπέμπτη, σήμερα, στὴν Ἀκρόπολι ῥὲ παιδιά! Ἄλλωστε τὸ ἔχουμε ξανακάνει. Γιὰ νὰ «διαφημισθοῦμε» στοὺς ξένους πάντοτε. Παρθενῶνα ἔχουμε νὰ πουλήσουμε· τί ἄλλο ἔχουμε;… Συνέχεια

Μετὰ λύπης μου σᾶς πληροφορῶ πὼς ἡ Ἀκρόπολις ἔχει παραχωρηθεῖ, ἐδῶ καὶ μερικοὺς μῆνε, στὸ ΤΑΙΠΕΔ καὶ μᾶς τὸ κρύβουν, τηρῶντας σιγὴν …ἰχθύος!!!
Διαβάσαμε πρόσφατα ένα πολύ ωραίο βιβλίο για την κατασκευή του Παρθενώνα. Μεγάλο πλεονέκτημα του βιβλίου είναι τα σκίτσα του συγγραφέα Μανόλη Κορρέ.
